Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
ROTUKYSELYT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:06

Rotu suositteluja tänne suuntaan, kiitooos.=)

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 11:33  
+
0
No eihän tässä kieltämättä mitään pointtia ole. Naurettavuuden raja ylitettiin ihan viimeistään siinä vaiheessa, kun aloittaja otti kaverinsa tänne peesaamaan itseään (se, joka kirjoitteli aloittajan kanssa samalta tietokoneelta), kun täältä ei tukea herunut.

Minusta tämän kyselyn kylkeen voisi aivan hyvin laittaa lukonkuvan, kun rodut kerran on jo päätetty. Teini haluaa suomenajokoiran ja isä haluaa kk. mäyräkoiran. Mitäpä me tähän enää väittämään, kun kaikki on saatava nyt ja heti, eikä järkipuhetta kuunnella.

Modeeee?
kääpin uros -09
shelam uros -16

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 12:08  
+
0
Tää kuulostaa mun korvaan ihan jonkun eroperheen huoltajuuskiistalta.. Vielä edes olemassaolematonta koiraa pompotellaan ajatuksen tasolla paikasta toiseen vain sen takia että 'mä haluuuuun!'.

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 12:09  
+
0
Jossain menee pieleen, jos tytär käskee hypätä, eikä isä kysy miksi, vaan miten korkealle. Loistavasti sanottu, Sonik ;)

Iskä ei edelleenkään ole laajentamassa metsätysmuotoja, sillä mitä mä sen puheista oon ymmärtäny niin se on pysymässä aivan samoissa. Mistä sinä olet niin varma? Ehkä hän tosiaan haluaisi kokeilla kunnolla luolametsästystä. Kuitenkin jos se ei olekaan se oma juttu, niin mäykyn kanssa voi ajaa rusakosta peuraan.

Mä jopa ehdotin sille jotain lintumetsästystä koiran kanssa, niin siihenkin se nauro, vaikka ennen tätä ”roturiitaa” se ei oo millään tavalla haukkunu noutajia. No eipä ole ihmekään, jos isäsi ei halua noutavaa tai seisovaa lintukoiraa, silloinhan hänen metsästysmuotonsa vain pienenisivät. Ei noutavasta tai seisovasta lintukoirasta ajokoiraksi ole. Isälläsi juu ei varmaan ole sinänsä mitään lintukoiria vastaan, mutta ne eivät taida ihan täyttää hänen vaatimuksiaan, jos hän haluaa ajavan koiran.

Ei se koira oo tulossa ”lähinnä harrastekoiraksi”, vaan lähinnä seurakoiraksi/perheenjäseneksi ja siinä sivussa se sais metsästää. Edelleen painotan sitä, että meillä metsästyskoirat ei oo sellasessa tilanteessa, missä todella monella tutulla metsästäjällä ne ovat..... Monille metsästyskoirille kun kohtalo on se, että jos vaikka ajokoira kerran erehtyy ajamaan ketun sijasta jänistä, se ammutaan siihen paikkaan. Onkos pikkuisen karrikoidusti sanottu? Taidat sekoittaa englantilaisten kettukoirien kohtalon supi suomalaisten metsästyskoirien oloihin. On kuules nykyään aika harvinaista Suomessa että metsästyskoira saa kuulan kalloonsa vain sen takia ettei se aja. Paljon kannattavampaa myydä se siinä vaiheessa jollekin seurakoiraksi. Menee kutejakin vain hukkaan kun ladon takana lopettaa. Meidänkin isä käy metsästyskaudella ihan joka vapaapäivänä metsällä, mutta silti Ada sekä mäykky Ella nukkuvat sisällä isän vieressä, jos on kovin kylmä sää (vaikka onkin pihahäkissä lämmitetty ja tilava koppi). Ne kuule ovat meilläkin ihan täysiä perheenjäseniä, kaikki meidän koirat ovat olleet, ja jokaisen kuolemaa on surtu monta päivää. Ja mitä pihalla häkissä elämiseen tulee, kun koira siihen tottuu niin ei se sisällä välttämättä haluakaan olla. Isän venäjänajokoirat viihtyivät max tunnin sisällä ja halusivat sitten jo takaisin pihalle. Se sukupolvi joka tuota ladon takana ampumista harrasti "huonon" ajokoiran kohdalla, alkaa olemaan jo vanhainkotikamaa.

Myöhemmin ihmettelit sitä, miten 5-vuotias on omistanut koiran...... Konsta myytiin mun nimille ja oikeestaan ne tutut olivat jo laittaneet papereihin mun nimen ennen ostamista. Eli siis tuttunne laittoivat koiran papereihin 5-vuotiaan nimen, ettei tyttö surisi kuollutta edellistä koiraa. Ei 5-vuotiaan nimen laittamisessa mitään muutakaan järkeä ole. Varmaan tehosikin. Ja siitä lähtien vanhempasi ovat laittaneet koirienne papereihin sinun nimen sinua miellyttääkseen. Hohhoijakaan. 5-vuotias ei millään tasolla ole pystynyt hoitamaan koiraa, joten nimen papereihin laittamisella on vain lellitty lasta.

Mä en käsitä miten voitte sanoo, että en kelpuuta muuta rotua kun ajokoiran, vaikka samaan aikaan mun iskä ei muusta puhukaan kun karkeakarvasesta Mäyräkoirasta? Mulla on aika pienet ehdot siihen verrattuna, että toiselle kelpaa vain tietty rotu, josta iskä ei lopulta tiedä paljoakaan. Ei sen kenelläkään metsästyskaverillakaan ole Mäyräkoiria, jonka kautta se olisi saanut villityksen niihin. Isäsi edelleenkin voi varmasti käydä (ja on varmaan käynytkin) lukemassa tietoa mäykystä. Luultavasti hän lukenut metsästyslehdistä yms, kuinka mäykkyä kehutaan monitoimi metsästyskoiraksi. Ei sitä kuule tarvitse olla kenellekään tutulla kyseistä koiraa, tai ei ole tarvinnut itsellä olla ko rotua aikaisemmin. Viimisen venäjänajokoiran meillä kuoltua, isä luki jostain kreikanajokoirasta, ja innostuikin siitä sitten ja kävi Karjalasta sellaisen hakemassa. Koira ikävä kyllä osottautui täydeksi flopiksi ja isä myi koiran työkaverilleen seurakoiraksi. Totta kai isäsi saa ottaa juuri sellaisen metsästyskoiran kuin hän haluaa. Ja mäykky ilmeisesti täyttää kaikki hänen vaatimuksensa.

Sinä et itse nyt osaa perustella, miksi juuri sinun pitäisi saada juurinythetitälläsekunnilla juuri sellainen koira kuin sinua miellyttää? Jankkaat vain että et jaksa odottaa. Odottaa mitä?!?! Teillähän olisi koira koko ajan! Noilla perusteilla annat vain ja ainoastaa sen kuvan, että et kykene etkä aio antaa sitä sinun suuuuuuurta rakkautta kuin vain sen rotuiselle koiralle kuin sinä haluat. Tuolla ajattelumetodilla ja kärsimättömyydellä et todellakaan voi pyöristää ikääsi kahteenkymmeneen, vaan pikemminkin kymmeneen.

Minäkin olen sitä mieltä, että jos isäsi koiran maksaa, ja tulee myös maksamaan sen ruoat, ei keskenkasvuisella teinillä siihen paljon ole sanottavaa. Varsinkin kun voit sitten parin vuoden päästä ostaa sen oman koiran ja juuri sellaisen kuin haluat.

Tuolla en-jaksa-odottaa -hokemalla olet nyt antanut itsestäsi vain täysin pilalle hemmoitellun kakaran kuvan, joka on tottunut saamaan aina tahtonsa lävitse. Olisi kyllä korkea aika pudota maan pinnalle.

Muoks. Ne oikeestaan on niin tärkeitä, että voin nauraen ja yhden kokemuksen lisää saaneena myöntää nukkuneeni kerran lattialla, koska koira unissaan tiputti mut sängystä, enkä yksinkertasesti mahtunut siihen enää. On ihan oma häpeäsi jos "rakastat" koiraa niin paljon että annat sen käyttää itseäsi kynnysmattona :peukku:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.07.2010 klo 12:19)

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 13:58  
+
0
Jos käytetään sitä logiikkaa, että ikää on jäljellä "vain" 60 vuotta, niin taitaapi vanhemmilla olla vähemmän. Miksi vanhempien pitäisi odottaa kaksi vuotta, että voivat hankkia haluamanlaisensa koiran, jotta tyttö saa omansa nyt? Hehän eivät ehdi elämänsä aikana enää ottaa niinkään montaa koiraa, kuin ketjun aloittaja.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 14:02  
+
0
Niin ja miten tuo "mä en ehdi enää ottaa ku niin ja niin monta koiraa elämäni aikana" liittyy yhtään mihinkään.
Jo on kumma, jos lapsi tolleen pyörittää vanhempiaan oman haluamistensa mukaan. (ymmärrän, että lapsen mielipide voidaan ottaa huomioon, jos rotua yhdessä mietitään ja on kokonaan rotu hakusessa.)
Minne on kadonnut sellainen pieni kunnioitus vanhempia ja heidän päätöksiään kohtaan. :roll:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

samojedityttö

samojedityttö
Viestimäärä: 62

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 15:10  
+
0
Poistan kaikki viestini siltä ajalta, kun tunnukseni olivat kateissa, koska minä en niitä uskomattomia juttuja kirjoitellut.
//samojedilauma..

Kaksi viikkoa mökillä. Onneksi semmoinen on.

Kyllä huomaa että nykyajan nuoret roikkuu koneella pitkään. Ja varastelevat tunnuksia. Itseltäni tunnukset kateissa monta viikkoa.. Ja tuhoa oli tehty.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.07.2010 klo 10:54)

samojedityttö

samojedityttö
Viestimäärä: 62

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 15:45  
+
0
Lukekaa ylempää.
//samojedilauma..

Kaksi viikkoa mökillä. Onneksi semmoinen on.

Kyllä huomaa että nykyajan nuoret roikkuu koneella pitkään. Ja varastelevat tunnuksia. Itseltäni tunnukset kateissa monta viikkoa.. Ja tuhoa oli tehty.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.07.2010 klo 10:55)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:23  
+
0
Kappas, onkos ilmaantunut toinenkin kaveri peesailemaan.. :roll:

Tokihan tuota voi olla 16 kesäisellä rahaa ostaa vaikka oma talo, ei me sitä tiedetäkkään. Mutta siinä vaiheessa, jos rahaa on niin ettei paskalle taivu, ni eiköhän rodun valintaan löytyis jotain muutakin kautta apuja, ei tarvis tääl julkisesti jalkaa polkea ja todistaa kypsymättömyyttään.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 16:40  
+
0
Luepas Samojedityttö mitä palstan säännöissä sanotaan. Siellä on esim. tämmöistä:

7. Nimiä (ihmisten tai kennelten) ei palstalla mainita, vaan nämä asiat kuuluvat yksityisviestien pariin.

Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

samojedityttö

samojedityttö
Viestimäärä: 62

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 18:16  
+
0
Poistan kaikki viestini mitkä tänne oli kirjoiteltu sinä aikana kun tunnukseni olivat varastetut.
//samojedilauma..

Kaksi viikkoa mökillä. Onneksi semmoinen on.

Kyllä huomaa että nykyajan nuoret roikkuu koneella pitkään. Ja varastelevat tunnuksia. Itseltäni tunnukset kateissa monta viikkoa.. Ja tuhoa oli tehty.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.07.2010 klo 10:58)

samojedityttö

samojedityttö
Viestimäärä: 62

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 18:19  
+
0
Lukekaa ylempi, kiitos.
//samojedilauma..

Kaksi viikkoa mökillä. Onneksi semmoinen on.

Kyllä huomaa että nykyajan nuoret roikkuu koneella pitkään. Ja varastelevat tunnuksia. Itseltäni tunnukset kateissa monta viikkoa.. Ja tuhoa oli tehty.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.07.2010 klo 10:59)

[HHeidi]

[HHeidi]
Viestimäärä: 20

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 21:05  
+
0
Sonik – Koiran kuluista mielestäni jossain vaiheessa oon puhunut, mutta voin ne kertoa uudelleen.=) Eli siis mä kyllä voisin ostaa sen koiran omilla rahoillani ja maksaa eläinlääkärikulut jne., jos koira on mun omistuksessa. Iskän ylpeys kuitenkaan ei anna periks näissä asioissa ja vaikka monta kertaa tarjouduin Epelin eläinlääkärikulut maksamaan (joita todella rupesi olemaan usein), niin ei se antanut kertaakaan mun maksaa, vaikka koira mun olikin. Meillä on aina sanottu, että raha ei mene kenenkään terveyden edelle, ei koirankaan, joten ei meillä ikinä ole tarvinut pohtia sitä kuka lopulta on maksamassa.

HaniPanda – No oikeestaan äiti on aina pitäny Suomenajokoiria tosi kauniina rotuna ja sen kautta se tykkäis Beaglesta, lisäks se ois pienempi rotu. Ei sillä oikeestaan muita perusteluja sille rodulle oo, jotenkin se aina vaan on kehunu niitä hyviks koiriks..:)

Heini – Mä mielelläni myöntäisin sekottaaneeni eri maiden koiran kasvatuskäytännöt keskenään, mutta mä todella tiedän, että näin tehdään myös Suomessa. Todella sitä luulisikin ettei tolleen tehdä Suomessa ja mäkin luulin niin, kunnes jouduin toteamaan muuta. En mä tietenkään väitä, että se olisi kauheen yleistä, mutta silti monet tekee niin.

samojedityttö – Mulla oikeestaan on kanssa käynyt mielessä noi kaikki yleiset koiratkin, kuten just Labradorinnoutaja ja ei se ollenkaan huono vaihtoehto mun toiveisiin olekaan, mitä tuttujen kyseisen rotuisista koirista tiedän.=) Kiitos sulle neuvoista ja kiva saada ymmärtäväisiäkin kommentteja. Mä tosiaan pyysin teiltä vaan suositteluja, mutta sen sijaan jaksatte jatkuvasti inttää samoista asioista. Vaikka te neuvoisittekin, niin ei se tarkota sitä että menisin seuraavana päivänä varaan kyseisen rodun pennun.:/ Naurettavaa, että luulette mun pistävän joka kaverin puhumaan mun puolesta.

Tän enempää mä en perustele mun sanomisiani. Mulla ei oo tarvetta todistella teille mun ikää tai sitä oonko pilalle lellitty kakara, mulle riittää että mä ja mun tutut tietää miten asiat oikeesti on. En mä oo tyhmä ja väitä että kaikilla opiskelijoilla olis varaa rivarin pätkään, mutta mä silti väitän etten ois ensimmäinen opiskelija, jonka eka oma asunto ois rivarissa.

Ihmetyttää miten sinnikkäästi jaksatte hokee mun lapsellisuutta ja kaiken lisäks ootte oikeesti aikuisia ! :o Teillä on kokemusta elämästä ja ehkä tiedätte mistä puhutte, mutta samalla asutte omissa asunnoissa ja ootte perustanu perheet, mutta silti päivästä toiseen ja kommentista seuraavaan te ootte heti kertomassa mulle miten asiat on. Mä oon onnekas siinä mielessä, että mun äiti ei osaa tehdä koneella muuta kun pelata pasianssia, iskä puolestaan maksaa/kirjottaa laskut ja surffailee nettiautossa ja siihen se jää. Ne ei tiedä mikä on facebook tai mitä se ois suomeks, eikä ne ymmärrä miten mesessä voi tavata kavereita ja nyt mä todella ARVOSTAN MUN VANHEMPIA, tän jälkeen mä jaksan selittää niille miten sähköposti toimii. Kun mä perustan perheen, mä todella toivon ettei mulle jää aikaa roikkuu koneella..

Ja ANTEEKS, mä oon pahoillani siitä millasen vaikutelman oon ittestäni teille antanut, mutta ehkä mä en vaan osaa ”olla oma itteni netissä” vaikka yritän, ehkä mä tosiaan en osaa ilmasta mielipidettäni täällä selkeesti teille, vaikka samaan aikaan saan lukee kuinka valitatte etten ota porukoitten mielipiteitä huomioon. Mä en yritä olla tahallani hyökkäävä, enkä oo loukkaantunu noista kommenteista, mutta mun luonne on mikä on ja jos mua ei tunne, niin ehkä sen todella voi tulkita noinkin pahasti väärin.

samojedityttö

samojedityttö
Viestimäärä: 62

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 21:56  
+
0
Poistin viestin..
//samojedilauma..

Kaksi viikkoa mökillä. Onneksi semmoinen on.

Kyllä huomaa että nykyajan nuoret roikkuu koneella pitkään. Ja varastelevat tunnuksia. Itseltäni tunnukset kateissa monta viikkoa.. Ja tuhoa oli tehty.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.07.2010 klo 11:01)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 22:02  
+
0
Miksi et siis suostu osoittamaan tätä kypsyyttäsi ja suostu harkitsemaan sitä isäsi haluamaa mäyräkoiraa, jos se kerran hänelle olisi se sopiva omasta mielestään? Miksi et halua kunnioittaa hänen päätöstään ja tämän kerran siirtää omat haluamisesi syrjään?
Jos kerran elämäsi tulee olemaan parin vuoden päästä juuri niinkuin sen nyt suunnittelet ja haluat, niin miksi et voi nyt antaa periksi isällesi ja antaa hänen toteuttaa oma toiveensa tuosta mäyräkoirasta? Voitko todella olla niin itsekäs, että riistät haluamisillasi isältäsi mahdollisuuden hänelle sopivaan harrastuskaveriin, vaikka itse et harrastaisi koirasi kanssa mitään mitä sen vietit vaatisivat?
Jos kerran oot niin toooosi (en muista monellako oolla) koira rakas, niin väliäkö sillä mikä karvakuono se sit lopulta on?

Ja kukaan normaali ja kunniallinen aikuinen ei anna alaikäisen maksella perheen laskuja. Ehdit maksella niitä ihan riittävästi sit kun ehdit aikuisemmaksi, olisit tyytyväinen ettei vielä tarvitse.

Muoks. niin ja miksi pitäisi ehdottaa mitään rotua, koska perheellä selvästi rotu ei ole hakusessa, ainoastaan perheen lapsi etsii toisia rotuja. Koiran kanssa harrastavalla vanhemmallahan jo rotu on selvillä.

Ja todellakin, ikä tuo kokemusta. Meillä ei lapsi päättänyt rotua keväällä, eikä tule päättämään niin kauan kun minä katon hänen päänsä päälle kustannan.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.07.2010 klo 22:07)

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 22:13  
+
0

Heini – Mä mielelläni myöntäisin sekottaaneeni eri maiden koiran kasvatuskäytännöt keskenään, mutta mä todella tiedän, että näin tehdään myös Suomessa. Todella sitä luulisikin ettei tolleen tehdä Suomessa ja mäkin luulin niin, kunnes jouduin toteamaan muuta. En mä tietenkään väitä, että se olisi kauheen yleistä, mutta silti monet tekee niin.

Juu varmasti tapahtuu, en väittänytkään ettei tapahtuisi, mutta se todellakin on erittäin pienii vähemmistö juuri sen takia, että edelleenkin tätä harrastanut sukupolvi alkaa olemaan siellä vanhainkodeissa. Ei se, että sinä olet joskus sitä joutunut todistamaan, tarkoita että kaikki metsästäjät niin tekevät.

Ja juu eiköhän se ole tullut kaikille selväksi se sinun tilisi saldo, joten kukaan tuskin väittää ettet pystyisi ostamaan vaikka kokonaista kylää.

Mistä tiedät kenellä on perhe ja kenellä ei? Voin henkilökohtaisesti kertoa että esimerkiksi minulla ei lapsia ole. Ja ei ole tullut mieleen, että juuri sen takia me sinua täällä yritetään valistaa, kun tosiaan olemme sinua vanhempia ja tiedämme mistä puhumme ihan elämän kokemuksen perusteella?

Eipä tällä hetkellä kamalasti siltä kuulosta että kunnioittaisit vanhempiasi. Jos kunnioittaisit, antaisit isän kiltisti ostaa sen koiran minkä haluaa, ja odottaisit itse kunnes muutat pois kotoa.

Muoks. Sonik ehti väliin :) Ja sanoi asian vielä paremmin!
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.07.2010 klo 22:16)

samojedityttö

samojedityttö
Viestimäärä: 62

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 22:14  
+
0
Poistan viestit
//samojedilauma..

Kaksi viikkoa mökillä. Onneksi semmoinen on.

Kyllä huomaa että nykyajan nuoret roikkuu koneella pitkään. Ja varastelevat tunnuksia. Itseltäni tunnukset kateissa monta viikkoa.. Ja tuhoa oli tehty.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.07.2010 klo 11:03)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 22:20  
+
0
^ sulla on lapsi ja kirjottelet junnupalstalle? hei hohoi, älä jaksa olla noin pirun läpinäkyvä.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 22:22  
+
0
Miksi sitten samojedityttö yllytät lasta nousemaan vanhempaansa vastaan, jos kerran isällä on harrastukseensa sopiva rotu jo mielessä?
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 22:25  
+
0
^ ja ^^ Meinasin jo sanoa että ihan jo kirjoitetun teksin laadun perusteella rohkenisin suuresti epäillä ko henkilön lapsien määrää, mutta meinasin olla hiljaa :D
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ROTU SUOSITTELUJA TäNNE SUUNTAAN, KIITOOOS.=... - Perjantaina, 02.07.2010 klo 22:26  
+
0
^ juups, hän kovasti viihtyy junnuilemassa, on kyllä sit nuori äiti ja äidinkielentunneillakaan ei olla viihdytty :D:D

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28157
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545645
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265818
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 13:00)