Ohjeet ja säännöt
Takaisin
ROTUKYSELYT - Perjantaina, 16.03.2018 klo 10:46

Ulkona pärjäävä koira?

heijou

heijou
Viestimäärä: 1

ULKONA PäRJääVä KOIRA? - Perjantaina, 16.03.2018 klo 10:46  
+
0
Mikä rotu tulisi kyseeseen kahden aikuisen perheeseen, jossa koiran täytyy pärjätä ulkona allergian takia. Paikka on talo omassa rauhassaan, ei siis keskustan hälinöissä. Vietän varsinkin sulan aikaan paljon aikaa ulkona yksin, ja haluaisin, että koira toisi turvaa, mutta myös seuraa. Liian äkäistä vahtia emme halua, mutta saisi turvata olon jos tarvetta. Ei kuitenkaan rotua joka lähtee joka oravan perään :)
Harrastamme runsaasti liikuntaa ulkosalla, koira saisi kulkea lenkillä, marjastamassa ja retkeilemässä mukana. Koiria on minulla ollut lapsena, muttei mieheni kanssa.
Olemme katselleet alaskanmalamuuttia, ja minua kiinnostaa siinä myös reki/kärryajelut. Mutta Te joilla on hyviää tietoa, voitteko auttaa? Olemme molemmat vahvaluonteisia, joten pieni haaste ei haittaa koulutuksessa, mutta haluamme kuitenkin myös rodun joka ei aiheuta vaaraa muille normaali tilanteissa, jos niin voisi asian ilmaista. Kiitos!

Miuse

Miuse
Viestimäärä: 8

VS: ULKONA PäRJääVä KOIRA? - Keskiviikkona, 10.10.2018 klo 21:35  
+
0
Pyreneittenkoiraa itse suosittelen. Meidän neiti on ollut kyllä aivan rotukuvauksen vastainen, ollut helposti koulutettavissa, jääräpäisyys näkyy tosi harvoin ja pärjää ulkona yksikseen koska on ennen tominut lampaanvahti tehtävissä vuorilla. Narttupyrret vastaisivat tuota keskikokoisen koiran toivetta. Meidän narttu on kyllä todella pieni verrattuna muihin vastaaviin :D

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6326
Viestejä yhteensä545675
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 07:15)