Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Torstaina, 14.08.2014 klo 08:00

Flatazor

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

FLATAZOR - Torstaina, 14.08.2014 klo 08:00  
+
0
Syöttääkö joku Flatazoria tai onko jollakin siitä kokemusta? Kovin uusi merkki mulle, mutta useampi kaveri syöttää.

Kahden vaiheilla olen ruuan todellisesta laadusta, varsinkin hinta-laatu -suhteeltaan, mutta kokemuksia olisi hieno kuulla, jos sellasia jollakin on! :hymy:

Tuotteen suomenkieliset sivut
Englanninkieliset sivut
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Tingelstiina

Tingelstiina
Viestimäärä: 510

VS: FLATAZOR - Torstaina, 14.08.2014 klo 13:46  
+
0
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta jos maissipitoista ruokaa tykkää syöttää koiralle, niin ei kai tuo ole sen ihmeellisempi (tai huonompi) kuin muutkaan. Itse olen päättänyt, että sellaisia koiranruokia en enää ostele, joissa on maissia enemmän ja vähemmän. Ihan turhaa höttöä, josta ei ole koiralle yhtään mitään hyötyä. Vaikka eipä kait siitä haittaakaan ole, jos koira ei siihen reagoi mitenkään.
Vpn 06/13

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: FLATAZOR - Torstaina, 14.08.2014 klo 16:28  
+
0
^No vähän sama pyöri omassa mielessä.

Toinen mikä ihmetytti tässä kun kaverin kanssa keskusteltiin oli kaura. Toinen sitten ainakin penturuuasta löytyvä savi?! :mietiskel: Mä en nyt keksi mitään järjellistä syytä pistää savea koiranruokaan.

Itse vertailen eniten tätä ruokaa, kun sitä kaveri nyt niin kovasti mulle suositteli..
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.08.2014 klo 16:30)

Tingelstiina

Tingelstiina
Viestimäärä: 510

VS: FLATAZOR - Torstaina, 14.08.2014 klo 17:33  
+
0
Tällä hetkellä syötän koiralleni Acanan nappuloita lihan rinnalla ja siinä on kauraa. Olen antanut itseni ymmärtää useammasta lähteestä, että koira pystyy ainakin osittain hyödyntämään kauraa, mutta maissia ei ollenkaan. Jotain turhaahan nappuloissa tietysti on aina (jos jätetään täyslihatuotteet pois), mutta maissi nyt on turhaakin turhempi, kun koira ei siitä saa mitään irti. Itseasiassa olen kuullut yllättävän monen koiran olevan herkistynyt/allerginen maissille. Tiedä sitten.

Savi taitaa kuuluua humpuukiluokkaan. Jossain vaiheessa luin keskustelua facebookin yhdessä raakaruokintaryhmässä aiheesta. Ilmeisesti on joku uusin hypetys, jolla on kuulemma ties mitä terveysvaikutuksia. Todellisuudessa savi on ihan vain savea, jos siihen ei ole lisätty mitään ja sen mineraaliarvot sun muut eivät ole kovin kummoiset.

Mie en tosiaan vilkaissut kuin niitä perusruokia tästä sarjasta. Allergia ym. erikoissapuskat jäi katsomatta. Siksi tartuin tuohon maissiin.
Vpn 06/13

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: FLATAZOR - Perjantaina, 15.08.2014 klo 13:25  
+
0
Mäkin olen jostain kuullut että kaurasta ja ohrasta koira pystyisi jotain hyödyntämään, siinä missä riisi, vehnä ja etenkin toi maissi on vaan vatsantäytettä ja nappuloita kasassa pitävä ainesosa. Mut, maissi on halpaa, joten sitä löytyy lähes kaikista jokseenkin edullisista nappuloista.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545684
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 10:00)