Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Torstaina, 28.10.2010 klo 20:38

Hau Hau -koiranruoat

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 11

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 23:02  
+
0
Oon syöttäny jo aika pitkään tota kana-vihannesta, joka kelpaa hyvin jauhelihan ja munan kanssa mun nirsolle koiralle. Sitä myydään kuitenki vaan niin pirun pienissä pusseissa, niin taitaa olla aika vaihtaa johonki toiseen. Saman merkin lammas-riisi ei aikanaan uponnu ja jouduin antamaan pois melkeen täyden 15-kilon säkin (totta puhuen mä en itekään tykänny sen hajusta -meillä on vissiin sama maku koiran kanssa :nauru: Se haisi jotenki pahvilta..). Onko kokemuksia Energiasta? Tekis mieli kokeilla sitä seuraavaks. Saas nähdä, mitä poika siitä tykkää vai kaupittelenko pian täällä koiranruokasäkkiä muille oululaisille :nauru:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Nella3

Nella3
Viestimäärä: 290

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Torstaina, 06.01.2011 klo 12:25  
+
0

sändi kirjoitti:

Oon syöttäny jo aika pitkään tota kana-vihannesta, joka kelpaa hyvin jauhelihan ja munan kanssa mun nirsolle koiralle. Sitä myydään kuitenki vaan niin pirun pienissä pusseissa, niin taitaa olla aika vaihtaa johonki toiseen. Saman merkin lammas-riisi ei aikanaan uponnu ja jouduin antamaan pois melkeen täyden 15-kilon säkin (totta puhuen mä en itekään tykänny sen hajusta -meillä on vissiin sama maku koiran kanssa :nauru: Se haisi jotenki pahvilta..). Onko kokemuksia Energiasta? Tekis mieli kokeilla sitä seuraavaks. Saas nähdä, mitä poika siitä tykkää vai kaupittelenko pian täällä koiranruokasäkkiä muille oululaisille :nauru:



Huomaa ettei Nella ja sun koira oo samanlaisia ruuan suhteen. =D Nella tykkää lammas-riisistä tosi paljo. :D Ja ei se meijän lammas-riisi pahville haisse. Oiskohan teijän pussi ollu jotenki huono? Mäkin oon aatellu tota energiaa,mut sitä myydään vaan 15kg säkeis niin en viitti ostaa.. Ainakaa vielä. Mua ihmetyttää ku Hau haun kana-riisissä lukee "markkinoiden lihaisin",mut siitä huolimatta energias on enempi lihaa.. Outoo.. XP

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Perjantaina, 07.01.2011 klo 13:31  
+
0
^ No, sehän takia onkin aika turha kysellä näitä ruokamielipiteitä tai -kokemuksia täällä keskustelupalstoilla :nauru: Yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Samalla tavalla yhdelle koiralle sopii ruoka X, mutta toiselle ei.. Kunhan ny mielenkiinnosta silti kyselin.

Ostin lammas-riisiä aikanaan toisen, pienen pussin vanhempieni luo, joten tuskin molemmat olisivat olleet huonoja. Kävin nyt hakemassa sitä Energiaa ja katsotaan, miten pojalle sopii. Ainakin näytti maistuvan, ku muutaman kuivan napun tarjosin :peukku:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Perjantaina, 07.01.2011 klo 16:04  
+
0
Onko HauHaulla energia-versioa? En ole ikinä nähnyt.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Perjantaina, 07.01.2011 klo 17:52  
+
0
^ Itse asiassa se oli Economy Sport, jota nyt ostin, minkä lisäks on vielä Hau-Hau Champion Extra Energy. Käypä kattelemassa tarkemmin, jos kiinnostaa Hau-Hau.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Nella3

Nella3
Viestimäärä: 290

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 25.01.2011 klo 14:41  
+
0
Niin onko ne luontaiset väriaineet yhtä haitallisia kun keinotekoiet värianeet?

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Torstaina, 03.02.2011 klo 23:19  
+
0
^no mie ainaki ymmärtäisin näin maalaisjärjellä sen, että luontaiset väriaineet on luonnon omista antimista saatuja ja turvallisia kun taas keinotekoiset labrassa tehtailtuja eli luontaiset väriaineet olis parempia. :hymy:

Ostin tossa hauhau:n purkkiruokaa 6 purkkia ku aattelin, että olis vähän vaihtelua siihen nauta-sikaan ja kalkkunaan niin hyi yöks mikä haju niistä lähti! Loput pitäis syöttää vielä pois, ei viittis poiska heittää ni en tiedä joutuuko tässä nyt jonkun pyykkipojan laittamaan nenään. :nauru:

Nella3

Nella3
Viestimäärä: 290

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Perjantaina, 04.02.2011 klo 14:48  
+
0
^Mun mielestä ne ei oikeen ees haise millekkään. Mut sit kun tunkee nenänsä siihe purkkiin tulee semmonen outo haju. :)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Perjantaina, 04.02.2011 klo 15:08  
+
0
Taitaa meillä lähteä kokeiluun nämä Hau-Hau -nappulat, kun vaihdetaan Carloksen ruokavalio "normaaliin". Miksipä sitä lähtisi jostain kalleimmasta ja vaikeimmiten saatavilla olevasta päästä, kun voi ilmeisesti ihan hyvälaatuista sapuskaa saada lähimmästä isosta marketistakin. Alan nimittäin olemaan vähän kyllästynyt, kun kulut pelkästään nappuloiden osalta on noin 60-70 euroa kuussa :nauru:...
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

odinn

odinn
Viestimäärä: 49

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 13:22  
+
0
Me ollaan nyt vaihdettu Hauhaun pentunappuloihin, hyvin maistuu (joskin joutuu vähän enempi rouskuttelemaan kun on totuttu yli puolta pienempiin ja pehmosempiin Royal Canineihin =)), mut nyt on tullu semmonen pikkuongelma, nimittäin pieriskely! Onko muilla Hauhaun sapuska (tai juuri pentunappulat) aiheuttanu ilmavaivoja? =) Ei nyt mitään koko ajan, pari tuhnua päiväs mut ei olla ennen huomattu et olis tuhnautellu lainkaan ;)
Mopsi Bombastic Queena "Tara" 05102010

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 13:40  
+
0
Mistä kaupoista löytää tuota Hau-Haun pentunappulaa? Onhan tuolla sivuilla tuotteiden saatavuushaku, mutta listasta puuttuu toi pentunapu. Citymarketissa ei ollut, eikä Vapaa valinnassa :mietiskel:...
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Nella3

Nella3
Viestimäärä: 290

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 14:53  
+
0
Tääl Teuvalla on ainaki yks kauppa jossa löytyy hau haun pentu nappulaa. Mut harmi ku et asu Teuvan lähellä?

Mun oma kysymys ois se että paljo teijän kaupois maksaa lammas-riisi 15kg säkki? Ja onko kenelläkää tietoo tosta Hau haun extra versiosta? Tai Sändi ostit sen sport ruuan. Miten se on sun koissulle sopinu?

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 15:02  
+
0
En varmaankaan asu Teuvan lähellä, en osaa koko Teuvaa kartalle sijoittaa :nauru:... Pitääpä googlettaa.

Tarkoitin, että myydäänkö jossain tietyissä liikkeissä kyseistä sapuskaa, esim. Prismoissa, S-marketeissa, K-marketeissa tms. Voishan sitä tietty ite kierrellä etsien, mutta jos joku osaa antaa vastauksen täällä, on se tietty helpompi vaihtoehto :wink:.
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 18:43  
+
0
^ K-Supermarketissa olen ainakin itse nähnyt. Citymarketista löytyy mitä varmimmin kun samaa ketjua ovat, mutta uskaltaisin veikata että myös Prismassa voisi moista olla saatavilla :)

//Hups, luinkin vasta nyt aikaisemman viestisi siitä, ettet löytänyt Citymarketista..
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.02.2011 klo 18:47)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 19:02  
+
0
^ Juu, ainakin tuossa kyseisessä sittarissa missä kävin, oli vain noita aikuisten koirien ruokia :mietiskel:... Laitoin kyllä kyselyä aspaankin, josko sitten ehkä joskus viestin lukevat ja vastaavat... :roll:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

odinn

odinn
Viestimäärä: 49

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 21:23  
+
0
En minäkään mistään kaupoista ole pentunapuja löytänyt, Rauman Prismas tai Sittaris jne. ei ainakaan oo =) Ite tilasin PetNetStoresta, vähän jännitti kyl kun pienin määrä jonka voi tilata on 12kg, että jos ei sovikkaan =) Mut on ainakin maistunut ja kakkaa tulee normaalisti, ainut vaan et vähän pistää pierettämään ;)
Mopsi Bombastic Queena "Tara" 05102010

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 22:30  
+
0
En voi vinkata mitään kauppaa, sillä en ole nähnyt missään Tampereen kaupassa pentunappulaa (Prismat, Citymarketit, S-marketit, K-marketit, Vapaa-Valinnat) :mietiskel:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Tiistaina, 22.02.2011 klo 23:10  
+
0
Myö jouvuttiin vaihtaa takas royal caniniin kun kakkaa alko tulla yli 4 kertaa päivässä eikä aina ollut ihan kiinteetäkään. :mietiskel: Halpaahan tuo olis ollut, 3 säkkiä olis saanut yhden rc:n säkin hinnalla, mutta minkäs teet.

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 13:52  
+
0
Minkä verran ihmiset ovat syöttäneet koirilleen HauHau kana-riisinappulaa? Ensimmäinen iso koira kotona ja olen ihan hukassa sopivan ruokamäärän kanssa. Koira on 1,5 vuotias setteri-ajokoira mix jolla säkäkorkeus yli 65cm ja painoa tällä hetkellä noin 34 kiloa, eläinlääkärin mukaan sopiva, omaan silmään hieman hoikka. Mutta ehkä luotan ammattilaiseen tässä.

Ja minkähän verran painaa esim. 1dl kana-riisiä, jos grammojen avulla osaisin vaikka paremmin hahmottaa ruuan määrän. Kotoa ei löydy vaakaa ja olen maailman huonoin arvioija.

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: HAU HAU -KOIRANRUOAT - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 14:04  
+
0
^ 1 dl kana-riisiä painaa n. 45 g.

Mulla suhteellisen aktiivinen (paitsi nyt talvella vähän vähemmän aktiivinen) 26-27 kg dallu-uros syö 2-3 dl päivässä nappulaa, lisäksi n. 300-400 g kotiruokaa. Jos olisi pelkällä nappulalla, niin varmaan menis 5-6 dl nappuloita päivässä.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 09:00)