Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:12

Jahti & Vahti

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 29

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: JAHTI & VAHTI - Lauantaina, 12.02.2011 klo 15:26  
+
0
^Mä koin kanssa sellaisen flashbackin lapsuuteen kun ekan J&V pussin avasin. Tuli heti mieleen ne kauratyynyhommelit, mikähän niitten nimi oli?
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: JAHTI & VAHTI - Tiistaina, 15.02.2011 klo 17:50  
+
0
Nemille vaihdettiin nyt Jahti&Vahti junior Jahti&Vahti energiaan. Mä vähän tavottelen tällä sitä, ettei tarvis niin isoa määrää syöttää rimpulalle.
Iso ero kyllä nappulakoossa, joten mä oon ihan hukassa ton ruokamäärän kanssa! Tiiän kyllä että syötetään ja sit katotaan lihooko/laihtuuko, niin menin edellisenkin ruoan kanssa, mutta jotenkin tuntuu vaikealta päättää se määrä mitä nyt aluksi laitan. Niin erikokoista napua. (lisäks edellinen annostelukuppi hajos ja laitan nyt desin mitalla, vaikea hahmottaa :nauru:)
Mukana tullut ruokapötkömössö kelpas hyvin palkkoina treeneissä. Aika paljon vielä jäljellä, pitää treenata paljon :)

nevermind, me oltiin kans ihan ulalla sen Agrimarketin löytämisen kanssa! Sitten kun vihdoin nähtiin se, ei tajuttu mistä sinne pihalle ajetaan...
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: JAHTI & VAHTI - Tiistaina, 15.02.2011 klo 19:07  
+
0
^Joo, en mäkään tajunnu. Kikkailin sieltä jostain muitten rakennusten pihojen kautta ja onnistuin jotenkin luoviin itteni johonki parkkipaikalle. Ihan älyttömästi oli vielä väkeä että sai hetken ettiäkin vielä paikkaa. Joku olis saanu kyllä hyvät naurut jos olis seurannu mun tekemisiä. Kun en heti meinannu hoksata ees että mistä sinne agrimarkettiin pääsee sisälle, kun aurinko häikäs. :nauru:
^^ En kyllä itekään millään muista mikä niiden kauratyynyjen nimi oli.
Bokseri Oona 25.11.2009

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: JAHTI & VAHTI - Torstaina, 17.02.2011 klo 11:01  
+
0
Ostettiin uusi säkki kana-riisiä tuolle vanhemmalle. Oli kyllä nappulakoko pienentyny roimasti! Onko muut huomannu eroa muuten? En ihan läpi asti nyt selannut.
Mutta musta tuntuu että tuolla on nykyään koko ajan nälkä, vaikka annan mun mielestä grammamääräisesti saman verran kun vanhaakin nappulaa.. :mietiskel:

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: JAHTI & VAHTI - Torstaina, 17.02.2011 klo 19:54  
+
0
^pienentyny? :eek: mä taas just ällistyin kuinka suuria ne on, kun ostin viime viikolla pikku säkin kana-riisiä. :hymy:
Bokseri Oona 25.11.2009

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: JAHTI & VAHTI - Torstaina, 17.02.2011 klo 23:56  
+
0
Mitenkä, meillä yks asiakas sano töissä että kana-riisi oli haissu tosi pahalle kun oli ostanu sitä säkillisen tässä pari kk sitten. Ovatko muut huomanneet jotain epämääräistä hajua?
Muutenkin tuntuu että tuo laatu taas vaihtelee säkeittäin, hirveen paljon on tullut palautetta juuri tuosta ulkonäöstä ja koostumuksesta.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: JAHTI & VAHTI - Perjantaina, 18.02.2011 klo 10:28  
+
0
En itse ole huomannut hajussa eroa, viimeksi oli tosin 15kg:n säkki, joka kesti meillä melkein puoli vuotta. Nyt tosiaan kun ostin pitkästä aikaa, oli nappula tosiaan melkein puolet pienempää kuin ennen! :eek:
Nyt annostelu menee ihan sekaisin kun ennen oon annostellut silmillä, nyt en tiedä paljonko pitäis syöttää kun tuntuu ettei mikään riitä. Sillä ajattelin että onko siinä jotain ainesosaa nyt huomattavasti vähemmän ja siksi tarvisi paljon enemmän syödä..

Taitaa tuo laatu tosiaan vaihdella vähän miten sattuu noissa ruoissa..? :mietiskel:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: JAHTI & VAHTI - Lauantaina, 19.02.2011 klo 02:06  
+
0
Siis onko kana-riisissä nappula pienentynyt?! Eikö se ole enää sellainen littana noin sentti x sentti kokoinen nappula? Mulla kun vielä noita viime kesänä ostettuja säkkejä, niin en tiedä tän hetkistä nappulatilannetta.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: JAHTI & VAHTI - Lauantaina, 19.02.2011 klo 02:07  
+
0
Siis onko kana-riisissä nappula pienentynyt?! Eikö se ole enää sellainen littana noin sentti x sentti kokoinen nappula? Mulla kun vielä noita viime kesänä ostettuja säkkejä, niin en tiedä tän hetkistä nappulatilannetta.

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: JAHTI & VAHTI - Lauantaina, 19.02.2011 klo 20:26  
+
0
Muoto on suunnilleen sama edelleen, mutta tossa säkissä ainakin ne on jotain puoli senttiä*puoli senttiä.

Windy

Windy
Viestimäärä: 153

VS: JAHTI & VAHTI - Lauantaina, 19.02.2011 klo 20:45  
+
0
meillä syötetään koirille tätä ruokaa, tarkemmin sanottuna sitä kevyttä. Ihan hyvä ruoka on ollut, eikä ainakaan meidän koirilla ole mennyt maha sekaisin. Minäkin olen joskus huomannut nappuloissa jotakin kokoeroa.
http://treenikaverit.blogspot.fi/

Shetlanninlammaskoira Windy 3/2010
Eurasier Cloudy 2/2011
Bordercollie Dacu 3/2006

Monsteri88

Monsteri88
Viestimäärä: 18

VS: JAHTI & VAHTI - Sunnuntaina, 20.02.2011 klo 14:43  
+
0
Kana-riisin koostumus on vaihdellut pussien mukaan :roll: Välillä raksut on sellaisia kuin jo pitkään on olleet eli omaan silmään normaaleja. Sitten välillä ne on hieman kulmikkaampia ja ehkä hieman tummempia, jotenki tiiviimmän oloisia ehkä. Toisinaan nuo kulmikkaammat on sitten olleet myös hieman normaalia pienempiä.

Mitään eroa maistuvuudessa tai täyttävyydessä ei olla huomattu ja mahatkin kestää pussin vaihdokset ongelmaitta, joten laatu lienee suunnilleen samaa. Hieman kyllä häiritsee tuo epätasalaatuisuus, mutta tuo nyt on niitä harvoja ruokia, joita nirppanokka harmaat suostuu syömään ja kultsillekaan ei tuosta tule allergisia oireita kuten monista muista ruuista..
Dagolas Onnetar *Siru
Jokioksan Bella *Bella
Jokioksan Tuhkimo *Tessa
Kultakedon Coluna Casana *Moona

Monsteri88

Monsteri88
Viestimäärä: 18

VS: JAHTI & VAHTI - Sunnuntaina, 20.02.2011 klo 14:44  
+
0
Tuli jostain syystä tuplana..
Dagolas Onnetar *Siru
Jokioksan Bella *Bella
Jokioksan Tuhkimo *Tessa
Kultakedon Coluna Casana *Moona
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 20.02.2011 klo 14:44)

Jagster

Jagster
Viestimäärä: 1534

VS: JAHTI & VAHTI - Sunnuntaina, 20.02.2011 klo 15:45  
+
0
Lemmikkipalstoilta kopsattu:

Laitoin J&V:lle palautetta jossa kysyin onko ruokaan tehty muutoksia ja vastaus oli tällainen:

"Hei!

Kiitos palauttestasi!

Reseptin osalta ruokaan ei olla tehty muutoksia. Tuotteen valmistuksessa on muutettu rakeen kokoa.

Jälkikäteen tehdyssä tarkastelussa on havaittu, ettei ko. raekoko ole ominaisuuksiltaan halutun kaltainen.

Tarvittavat muutokset rakeen koon suhteen on tehty.

Pahoittelemme muutoksen aiheuttamia ongelmia!"

--
koiratiedon ja -taidon rautalankahässäkkä
http://www.katiska.info
***
Katiskan eJulkaisut
http://www.katiska.info/ejulkaisut

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: JAHTI & VAHTI - Maanantaina, 21.02.2011 klo 14:56  
+
0
Onko se haettu muromerkki kentien vanha kunnon coco puffs?

Sakuliina

Sakuliina
Viestimäärä: 20

VS: JAHTI & VAHTI - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 17:31  
+
0
Meillä syödään J&V:n junioria ja kyllä toimii :D Olen ollut tyytyväinen!
Saksanpaimenkoira Rico RIP<3
Saksanpaimenkoira Beni

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: JAHTI & VAHTI - Maanantaina, 28.02.2011 klo 11:41  
+
0
Nyt hain taas uuden kana-riisin vanhemmalle, ja jestas että oli suurta nappulaa! Meni koiralla hetki pureskellessa. Toivottavasti seuraava säkki olisi jo normaalikokoista.
Pentu syö pentu-vahtia ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Silmätkin rähmii vähemman kun rc:n kanssa.:peukku:

ewe

ewe
Viestimäärä: 206

VS: JAHTI & VAHTI - Perjantaina, 04.03.2011 klo 20:40  
+
0
Kävin tänään ostamassa ekan säkin J&V Energiaa, aikamoisia "möhkäleitä" noi nappulat on :nauru: Ollaan syöty Junioria ja Kana-riisiä tähän mennessä, ja kyllä koirakin tuntui ihmettelevän niin isoa nappulaa, siihen malliin alkuun mupelsi niitä suussa :wink:

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: JAHTI & VAHTI - Keskiviikkona, 09.03.2011 klo 11:40  
+
0
Pakko esittää tällainen kysymys täällä Jahti Vahti osiossa mikä alkoi mietityttämään, Jagster varmaan osaa neuvoa ihmettelevää :wink:

Eli esimerkkinä J&V Energia ruoka. Tiedoissa sanotaan että 32% lihaa, mutta kuitenkin vain 25% raakavalkuaista? Eikös liha ole aina valkuaista? :nolo: Joten miksi valkuaisenmäärä on paljon pienempi kuin mainostettu lihamäärä?

Mainostekstistä kirjoitti:

Lihaa on runsaasti, peräti 32 %. Liha on
hyvin sulavaa laadukasta siipikarjanlihaa ja
porsaanlihaa.


Kuitenkin kun tuolla listataan Keskeiset valmistusaineet siellä lukee ainoastaan Siipikarjanlihajauho (kananliha), ohra, maissijauho,maissi, eläinrasva, riisi. Missä porsaanliha? :nauru:

Pissitäänkö tässä kuluttajaa silmään?
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.03.2011 klo 11:41)

Ema

Ema
Viestimäärä: 65

VS: JAHTI & VAHTI - Keskiviikkona, 09.03.2011 klo 13:32  
+
0
Eihän liha 100% protskua sisällä, vaan sanottaisiko karkeasti ehkä 15-20%
Ja pussin kylki ei myöskään kerro mitään kuinka paljon eläinvalkuaista tuote sisältää, sillä mukana on myös kasvismailma.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545680
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 00:00)