Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:36

Koulutusnamit

Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KOULUTUSNAMIT - Perjantaina, 25.01.2013 klo 14:46  
+
0

autumn kirjoitti:

Eli siis uskaltaako noita syöttää 9-viikkoiselle vai pitääkö kaivaa jostain sellaisia nameja, joissa syöttäminen pikkuisille ei kielletä? Onko varoitus pussin kyljessä turha, miksi se ylipäätään siinä on? :mietiskel:



Sitä en osaa sanoa, miksi joissain tuotteissa tuo kielto on, mutta omalle pennulle etsin 4kk ikään asti sellaiset namit joissa tuota kieltoa ei ole. Esim. Kiitos!-nameista en löytänyt tuota kieltoa ja niitä meillä käytetään edelleen kun Hertta niistä kovasti tykkää :)
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KOULUTUSNAMIT - Tiistaina, 05.03.2013 klo 14:16  
+
0
Viime viikon lopussa ostin Maukkaan jauhettua sian sydäntä, kivipiiraa ja broiskun sydämiä ja tänään aamulla leikin koirakokkia, eli keittelin kivipiirat ja nopeesti paistoin sian sydänjauheen. Aika herkkua taisi tulla, kun Mori kävi heti ekan namin jälkeen ihan kierroksilla. Luulisi, että tänään illalla on ainakin tarpeeksi motivaatiota treeneissä :hymy:

Enpä muuten tiennyt, että toi kivipiira on noin hassua kamaa, ihan kuin olisi sieniä keittänyt. Samanlaiset säikeetkin niissä, tosin vähän jämäkämpää kamaa tuo on. No, kaikkea sitä näkee... :nauru:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Windy

Windy
Viestimäärä: 153

VS: KOULUTUSNAMIT - Perjantaina, 29.03.2013 klo 23:29  
+
0
Onni on ahneet koirat = mikä tahansa syötävä kelpaa palkaksi.

Yleensä käytin nakkia, makkaraa, juustoa tai lihapullaa. Ne kuitenkin tuuppasivat kröhöm...unohtumaan treeniliivin taskuun aika usein ja jossain vaiheessa sitten taas seuraavalla treenikerralla äkkäsin, että täällähän on viime viikon sapuskat...yöh.
Nykyään olenkin sitten siirtynyt enempi "kuivien palkkojen" puolelle, HHC:n täyslihaherkut on usein käytössä, mm. tonnikalapalat, ankkafilee ja liha/kanatikut. Nuo on kanssa kätevä jättää takin taskuun, kun/jos lenkillä luoksetuloista palkkaan, niin ei aina tarvitse ottaa makupaloja taskusta pois, kun ne voi jäädä sinne seuraavaa lenkkiä varten, kun eivät mene miksikään.
http://treenikaverit.blogspot.fi/

Shetlanninlammaskoira Windy 3/2010
Eurasier Cloudy 2/2011
Bordercollie Dacu 3/2006

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KOULUTUSNAMIT - Maanantaina, 15.04.2013 klo 10:39  
+
0
^Mäkin olen noita käytellyt ja ihan hyvin mennyt alas. Tosin eläinkaupasta saa Planet Pet societyn vastaavaa kamaa muutaman euron halvemmalla kilohinnalla. Ja varsinkin kanafileen tykkään ostaa Planet Petin kamana, koska HHC:n kanafile on niin äärettömän kovaa, ettei sitä saksillakaan meinaa saada paksuimmasta kohdasta poikki.

Mut sitä mä ihmettelen, kun HHC:ltä on nyt tullut niitä kana&kasvis-juttuja. Mihin koira tarvitsee omenaa, kiiviä, päärynää, pinaattia, porkkanaa ym?
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: KOULUTUSNAMIT - Maanantaina, 15.04.2013 klo 23:03  
+
0
^Kaikki koirat ei voi syyä kaikkea noita lihahässäkköjä? Esim allergian takia. Tai niinku meilläki erikoisruokavalio, minkä takia nuo kanakasvisnamit alko kuulostaa tsekattavalta vaihtoehdolta...

Eiku mitä, hetken googlettelulla HHC onki Hau Hau Champion ja nuo herkut on siis jonkun kasviksen/hedelmän ympäri kiedottua kanafilettä :eek: Ei ihan sitä mitä mulle tuli ekana mieleen. Ehkä on haluttu jollainlailla kevyempiä/terveellisempiä nameja? Emmä tiiä, aika jänniä :nauru:
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KOULUTUSNAMIT - Tiistaina, 07.05.2013 klo 10:41  
+
0
^Lihaahan niissä on myös, joten allergia ei varmaankaan ole perusteltua.

Luulen, että syynä on lähinnä ihmisten eettisyys ja käsitys terveellisestä ruokavaliosta - myös kasviksia. Koirallahan tämä ei niinkään päde, vaan halparuokamerkkinä HHC:n on helppo "huijata" vähemmän koiran ravinnosta tietäviä omistajia.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOULUTUSNAMIT - Torstaina, 09.05.2013 klo 00:16  
+
0
^Mulle tuli myös mieleen että jotkut koirat voi olla hulluina esim. vesimelonin, tai mansikan tai kaalin mausta :) Hyvä markkinarako...
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

meliS

meliS
Viestimäärä: 40

VS: KOULUTUSNAMIT - Perjantaina, 10.05.2013 klo 23:01  
+
0
^^ Löytyy näitä muualtakin, kuin halparuokamerkkejä myyvistä marketeista, http://www.mustijamirri.fi/merkki/planet-pet/225/
Ja niinkuin Aduro sanoikin, esimerkiksi omat koirani ovat ihan hulluina mm. appelsiineihin ja mandariineihin, harmi kun noista ei sellaisia versioita ole, olisivat varmasti kokeilemisen arvoisia. :nauru:

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KOULUTUSNAMIT - Lauantaina, 11.05.2013 klo 08:32  
+
0
Meillä mentäisi varmaan ihan pipareiksi noista porkkanoista ja banskuista. Voisihan tommosia kokeilla ihan hifistelyn vuoksi! :nauru:
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

RedFox

RedFox
Viestimäärä: 165

VS: KOULUTUSNAMIT - Sunnuntaina, 12.05.2013 klo 00:08  
+
0
Mun koiran yksi lempparinami onkin banaani, se tekee oikeastaan mitä vain että saa palan banskua. :nauru: Harmi vaan kun se ei ole ihan treeneihin mukaan otettavaa herkkua, sotkee kädet ja taskut ja siihen tarttuis kaikki hiekat jne. maasta.
"If you have everything under control, you're not going fast enough"

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KOULUTUSNAMIT - Tiistaina, 14.05.2013 klo 15:32  
+
0
Jos Rollelle antaa jotakin kasvista, hedelmää tai vihannesta erottuvassa muodossa (eli paloina, suikaleina ym) niin se taidokkaasti ronklaa niin, että syö kaiken muun paitsi kasvikset, hedelmät ja vihannekset. Ehkä ainoita, mitä toi ei syö.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOULUTUSNAMIT - Tiistaina, 14.05.2013 klo 16:26  
+
0
^Meillä Kirsikka ei syö perus salaattia kupista, mutta kaikki muu menee vaikka ne olis lihan päällä. Mango taas syö kaiken mitä kuppiin laittaa.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

annajaada

annajaada
Viestimäärä: 675

VS: KOULUTUSNAMIT - Keskiviikkona, 15.05.2013 klo 15:57  
+
0
Tulipas tyhmä oli. Keittelin onnessani kivipiirasta treeninameja kauhean kasan. Koiran mielestä oli hurjan hyviä ja treenit onnistui niillä hyvin. Sitten lähdin seuraavan kerran treenaamaan ja huomasin että se koko pussillinen oli homeessa. Eihän niissä tietenkään mitään säilöntäaineita ole että ihan odotettavissahan toi olis ollut. Ehkä tyydyn niihin kuivattuihin lihoihin tästä lähtien :D
"Dogs are the leaders of the planet. If you see two life forms, one of them's making a poop, the other one's carrying it for him, who would you assume is in charge?" -- Jerry Seinfeld

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KOULUTUSNAMIT - Torstaina, 16.05.2013 klo 14:30  
+
0
^Mie säilytän itse keitetyt broilerin sydämet ihan jääkaapissa. Treeneistä kun tulen, niin namipussi jääkaappiin, jotta pysyvät hyvänä seuraavalle treenille. Ei se ole sen hankalampaa.. :hymy:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KOULUTUSNAMIT - Tiistaina, 21.05.2013 klo 10:06  
+
0
^^Jääkaapissahan kaikki, mikä on kerran kylmästä otettu, kuuluu säilyttää.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.05.2013 klo 10:06)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KOULUTUSNAMIT - Tiistaina, 21.05.2013 klo 18:42  
+
0
^Juu eikä kovin kauaa säily siellä jääkaapissakaan hyvänä. Mielellään keittämisen jälkeen vielä pakastan pieniin pusseihin.
Mä kanssa joskus unohdin treenitaskuun pienen määrän keitettyä broiskun sydäntä. Ja hyi yök oksu mikä haju sitten kun ne sieltä löysin...ja sellasta vihreetä limaa.

Mä olen löytänyt hyvän ja halvan namin sille varalle jos joskus ei jaksa/ehdi/viitsi keitellä mitään.
Lidlin sellaset pienen kosteat luunmuotoiset namit. Makuja niissä on monta, maha tms. on ollut meidän koirien lemppari. Ja maksaa alle euron muistaakseni se pussi jossa on 150 grammaa.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: KOULUTUSNAMIT - Keskiviikkona, 29.05.2013 klo 13:40  
+
0
^Mäkin olen ennen ostanu koiralle kaikenmaailman lidlin tuotteita, mut sitten se jäi, kun huomasin paikallisessa eläinkaupassa olevan tuolle paremmin maistuvia (plus itelle kivempia, kun jauhomössö ei murene taskuun) herkkuja melkein samaan hintaan.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

annajaada

annajaada
Viestimäärä: 675

VS: KOULUTUSNAMIT - Sunnuntaina, 02.06.2013 klo 13:04  
+
0
Juuh sen takia se tyhmä olo tulikin kun tietysti ne pitäisi säilyttää jääkaapissa :D Tänään uusi yritys ja pilkkomisen jälkeen pieninä pusseina pakkaseen ja sieltähän niitä voi sulatella sitten edellisenä iltana valmiiksi.
"Dogs are the leaders of the planet. If you see two life forms, one of them's making a poop, the other one's carrying it for him, who would you assume is in charge?" -- Jerry Seinfeld

Airti

Airti
Viestimäärä: 4

VS: KOULUTUSNAMIT - Maanantaina, 22.07.2013 klo 15:44  
+
0
Mielenkiinnosta luin kaikki 15 sivua tästä ketjusta nirson koiran omistajana. Raakaruoan syöjänäkin se nirsoilee.. Kanakierre täytyy kyllä kokeilla valmiista vaihtoehdoista. Natural Menu menee toisinaan, mutta ovat niin isoja, että esim. jäljelle pilkkomiseen hirveä työ. Kivipiira, munuainen, kala ei uppoa. Itse tehty maksa/kanamuna/kaura-levy maistuu hyvin, mutta mietin aina juuri tuota maksan määrää, ettei tule annettua liikaa. Naudanmaha siihen lisänä voisi toimia.. Kieli on ollut kans niin inhottavan näkönen, että se on jäänyt toistaiseksi kauppaan, mutta nyt kyllä kokeilen. Verilätyt on mun toisen koiran herkkua, mutta nirso ei syö.. Ihmisten lihapullia, nakkia ym. en anna. Maksamakkara on ainoa (ja sotkeva ;)), jota joskus käytän tottiksessa ja viikko sitten testasin sitä peltojäljellä, toimi ;)

MeeToo

MeeToo
Viestimäärä: 222

VS: KOULUTUSNAMIT - Maanantaina, 22.07.2013 klo 18:54  
+
0
Mä olen nyt käyttänyt Uunolla makupaloina nappuloiden lisäksi Nobby StarSnack Training Bones, niiden haju on kyllä mun nenään aivan hirvittävä, mutta ovat tosi käteviä, pieniä ja Uuno tykkää. Niiden lisäksi olen käyttänyt Planet Petin Kanakiekkoja, leikaten ne saksilla ensin pieniksi paloiksi ja perjantaina ostin Planet Petin ankanfileitä kun kanakiekot oli kaupasta loppu. Oli muuten kannattava ostos! Uuno on ahne ja se nyt söisi vaikka villasukan paloja kiitokseksi, mutta tää ankka on muodostunut jo ihan pakkomielteeksi. Tulee heti jalkoihin pyörimään ja tarjoamaan kaikki temput kun kuulee (ja haistaa) mun saksivan ankkafileitä paloiksi :hymy:
Ja sitten kun kerjäys ei auta, niin laittaa rähinän päälle ja koittaa haukkumalla/hyppimällä saada niitä, muihin herkkuihin ei suhtaudu ihan näin hullusti...
Sk collie Uuno s.6.5.2013

  Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6265
Viestejä yhteensä545428
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 16:00)