Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Perjantaina, 04.11.2016 klo 12:01

Kuivamuona, jossa nivelvitamiinit mukana

airies

airies
Viestimäärä: 1

KUIVAMUONA, JOSSA NIVELVITAMIINIT MUKANA - Perjantaina, 04.11.2016 klo 12:01  
+
0
Onko kellään suositella koiran hyvälaatuista koiran kuivamuonaa, joka sopii raskasrakenteisille/nivelongelmaisille koirille? Olen aikoinaan kovasti etsiskellyt tällaista ruokaa, ja syöttänytkin vuosia Acanan eri vaihtoehtoja. Muitakin tuotteita on varmaan markkinoilla ja niihin perehtyminen vie aikaa, joten kysynkin onko joku muu kartoittanut lähiaikoina tarjontaa?

Mulla kaksi keksikokoista, mutta raskasrakenteista koiraa, jolla toisella lonkkakuvista huono tulos. Siksi haluan syöttää ruokaa, joka ei ainakaan huononna tilannetta. Apua varmasti on ollut, koska vieläkään 9-vuotiaana ei ole ontumista, vähän jäykkyyttä kyllä liikkeissä.

Acanasta olen syöttänyt Pacificaa, joka oli tosi hyvä, mutta kävi liian kalliiksi kukkarolle, vaihdoin edullisempaan ja olen syöttänyt sittemmin Adult Dogia, jossa kontroitiinia 700mg/kg ja glugosamiinia 900 mg/kg (kilohinnaltaan vähän edullisempi) sekä Classic Chicken Burkbank Potatoa, jossa määrät kontroitiini 900mg/kg ja glugosamiini 1200/kg.
Noissa ruoissa myös omegaa ja D3 yms...ja turkit on aina olleet hyvässä kunnossa.

Kilohinnaltaan ruoat ovat siinä 3,5-4,5e, eli tuossa hintahaarukassa sais max. olla ja ruoan pitäisi olla myös ehdottomasti viljaton. Löytyykö noilla kriteereillä muita suht. edullisia ruokia? Mielellään kuulisin kokemuksia ja vinkkejä muilta nivelongelmaisten/raskasrakenteisten koirien omistajilta...

Kuukio

Kuukio
Viestimäärä: 86

VS: KUIVAMUONA, JOSSA NIVELVITAMIINIT MUKANA - Perjantaina, 04.11.2016 klo 18:37  
+
0
No tietty nämä eläinlääkärin ruuat mutta eipä niissä niin paljon ole nivelvalmisteita että niistä jotain hyötyä olisi. Muu sisältö onkin sitten ihan sikojen ruokaan verrattavaa tavaraa. Mikset vain osta glukosamiinia? Esim jahti&vahtia tai ihan apteekista arthrobalansia.
"Eikö ole hauskaa, kun on joku, joka kaipaa ja odottaa joka hetki?" - Tove Jansson

Jemilia

Jemilia
Viestimäärä: 28

VS: KUIVAMUONA, JOSSA NIVELVITAMIINIT MUKANA - Keskiviikkona, 14.12.2016 klo 22:50  
+
0
Kannattaa tosissaan heittää nivelmömmöt suoraan purkista. Saa määrätkin sellasiin, että näkyykin jossain. Omani ei raskas ole eikä keskikokoa, mutta nivelrikko joka tapauksessa ja purkista vedellään. Helppoa ja edullista eikä tarvii safkaa miettiä.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 02:45)