Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 10:37

Profine

Siirry sivulle: 1 2 3

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: PROFINE - Maanantaina, 23.09.2013 klo 11:20  
+
0
Nyt olen syöttänyt omalle koiralle ison säkin Profinen lohi-perunaa. Tuollaiselle allergiselle ja herkkävatsaiselle on ollut hyvä vaihtoehto: ruoka on ollut ihan hyvää, maistuvuuskin on ollut ok sekä koiran tulostukset. Nappulat ovat olleet myös sopivan kokoisia omalle koiralle, kun joutuu niitä pureskelemaan.
Kuitenkin rasvaprosentti tässä on koiralle alhainen sillä sen iho on alkanut kuivua. Lisäksi korviin on alkanut ilmestyä töhnää ja silmät rähmii myös. Vaihtoon siis menee ainakin meillä, vaikka muuten hinta-laatusuhde on hyvä.
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: PROFINE - Sunnuntaina, 29.09.2013 klo 09:53  
+
0
^ Meillä kans vanhemmalla turkki ja iho kuivu, kunnes aloin lisäämään n. ruokalusikallisen jauhelihaa (sika-nautaa / nautaa) niin johan on mahtavan hyvässä kunnossa turkki ja iho. Ei ole koskaan ollut koiralla yhtä kiiltävä ja pehmeä turkki. Lohi-perunasta en lähde vaihtamaan pois juuri siksi että kaikin puolin muuten sopii koirille. Varsinkin vanhemmalle on ollut vaikeaa löytää sopivaa ruokaa ennen Profinen lohi-perunaa...
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: PROFINE - Sunnuntaina, 29.09.2013 klo 11:54  
+
0
Mä ostin viimeks vahingossa kiireessä 3kg säkin tuota kana-peruna energia ruokaa, kun oli tarkotus ostaa ihan sitä missä ollaan pysytty, etli lohi-perunaa. Eipä kyllä ole tuosta mitään tullu onneks. Ainut vaan et tän energia kana-perunan kans silmät rähmii kyllä jonkun verran, mut muuten kyllä sit ei mitään ja paskookin vaan sen 1-2 kertaa päivässä.

Mä olen lohi-perunaa syöttäny jo pitkän aikaa ja nyt kesän loppupuolella huomasin, kun ton neidin turkki oli jotenki "nuhjuisen" näkönen. Ei ollenkaa enää sellanen kiiltävä kuten on ollu. Toisaalta sekin kyllä on varmasti osittain senkin syytä, kun tota karvaa lähtee nyt ihan tupoittain kun vaihtaa karvaa taas urakalla. No, toivotaan että turkki palautuu entiselleen ja mä ehkä saatan vaihtaa ruuan pysyvästi tuohon energiaruokaan.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: PROFINE - Maanantaina, 30.09.2013 klo 10:36  
+
0
Emuli, hyvä vinkki ja jos ruoka muuten sopii niin eihän sitä kannata rueta vaihtamaan :hymy: Öljyjä oon lorauttanut aina nappuloiden sekaan mutta se ei näyttäisi riittävän. Ja joo sama juttu kuin Sherlock:illa, turkki on mennyt jotenkin nuhjaantuneen näköiseksi. Kokeillaan nyt Brit Carea, siinä on himpun verran isompi rasvaprosentti josko turkkikin tulisi parempaan kuntoon.
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: PROFINE - Torstaina, 03.10.2013 klo 12:59  
+
0
Meillä toi turkki meni nyt just kun syksy alko, eli kesän päätteeks. Samalla ruualla menty jo vaikka kuinka kauan. Tosin kuten sanoin, saattanee johtua siitä että vaihtaa karvaa :hymy:

Seuraavaks meillä lähtee kokeiluun tuo kana-peruna, se on kuitenki samaa tavaraa ku tää energia versio, mut tosiaan siinä vaan vähempi rasvaa (energiassa rasvaa 22% ja tuossa tavisruuassa 16%). Jos ei pidemmän päälle käy (vaikka luulen että käy koska tää energiakin on käyny) ni sit siirrytään takas lohi-perunaan. Täytyy tosiaan ensin ottaa kokeiluun 3kg:n säkki ja jos näyttää käyvän ni sit vasta isompi säkki. Toi kana-peruna tulis halvemmaks, se kun on 10€ muita ruokia halvempi.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: PROFINE - Lauantaina, 09.11.2013 klo 18:38  
+
0
Meillä on karvan laatu parantunu, eli tosiaan kuten veikkasin niin on johtunut nuhjuinen turkki karvanvaihdosta. Nyt alkaa taas olee normaali ja kiiltävä. Oon pitäytyny tossa kana-peruna energiassa nyt kuitenki.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PROFINE - Torstaina, 03.04.2014 klo 21:24  
+
0
Tää on vissiin ihan laadukas merkki? Oon epätoivoisena yrittänyt löytää sopivaa ruokaa noille mun koirille ja meinaa olla niiiiin vaikeeta. Pitäis olla suht edullinen, mutta laatu toki tärkein. Joooten jospa me tätä kokeillaan kunhan vaan saapi päätettyä että mitä vaihtoehtoa.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Henttttu

Henttttu
Viestimäärä: 6

VS: PROFINE - Lauantaina, 28.06.2014 klo 22:45  
+
0
Meillä Samojedinkoira pentu tällä hetkellä 11vk, söi alkuun Profinen puppy kana-peruna, joka ei tämän mahalle sopinut, veti sekaisin ja oli kova päästelemään "pahoja-ilmoja" pihalle. Nyttemmin vaihdoin sen Lammas-perunaan ja tämä ollut pennulle aivan täydellinen, ei enää piere ja kakkakin muuttunut hyväksi! :-)
http://ikivalkea.blogspot.fi/

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: PROFINE - Tiistaina, 08.07.2014 klo 09:46  
+
0
Kolmatta(?) viikkoa nyt mennään lohi-perunalla ja hyvältä vaikuttaa :)

Tuotokset ovat ihan ok-kokoisia ja laatuisia ja sitä tulee 1-3krt päivässä, lisäksi tassujen iho oli ell mukaan täysin ehjä ja parantunut.
Lieneekö sitten vaikutusta ollut nappulan vaihdoksella (Brit care medium -> Profine lohi-pottu) vai tähtien asennolla, mutta hyvä näin, tällä jatketaan.

Ruusunen89

Ruusunen89
Viestimäärä: 506

VS: PROFINE - Perjantaina, 25.07.2014 klo 14:40  
+
0
Vaihdoimme alkuvuodesta Profinen kana-perunaan ja meillä myös mennyt todella hyvin: korvat eivät töhnää juuri ollenkaan, jätökset ovat pysyneet pieninä ja koira vaikuttaa muuten samalta kuin ennenkin. Tällä siis jatketaan!
Labradorinnoutaja Kupla (s. 15.12.2011)
----------------------------------------------------------------------------
RiemuKuplan tassuttelua

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: PROFINE - Sunnuntaina, 30.11.2014 klo 18:50  
+
0
Frodo syö tuota Profine Junior LB kana-perunaa, jota sai kasvattajallakin. Seuraillaan, miten tuo pojalle sopii :)
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 21:45)