Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 15:47

Ruoka jossa suuret nappulat

Siirry sivulle: 1 2 3

Jethro

Jethro
Viestimäärä: 447

VS: RUOKA JOSSA SUURET NAPPULAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 20:18  
+
0

Sonik kirjoitti:

Onko noin?
Eikö noissa mee samanlai ku ihmisten ruuassa, et se mikä on luettelossa ekana, niin sitä on eniten? :mietiskel:



Niin se on eläinten ruuissakin. Nappulapaketeissa on vaan usein eri viljalajit listattu erikseen, silloin voi saada sen kuvan, että viljaa ei olekaan niin paljon...

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: RUOKA JOSSA SUURET NAPPULAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 21:02  
+
0

Nella3 kirjoitti:

Monna! Luulekko sä että mun koira ei saa lihaa!? Meillä on kuule sikala ja se saa sianlihaa! Ja mä ostan sille kaikkee mahollista lihaa! Ja se saa joka viikko lihaa,jossa ei oo mitään laitettu mausteeksi! Että ei sun kantsi sanoo että en antais sille lihaa! Jos se saa ihan kotoo sen lihan, ettei mistään kaupasta! Kyllähän se saa myös kaikkea muuta mahdollista lihaa..


No sittenhän se on hieno juttu kerta saa sitä lihaakin.

Hennnna

Hennnna
Viestimäärä: 111

VS: RUOKA JOSSA SUURET NAPPULAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 21:25  
+
0
Että jättäkää mun koiranruoka asiani rauhaan!!


Jos aiheesta ei saa keskustella miksi sitä niin kovasti täytyy jokaisessa topikissa jankuttaa? Kaikille on nyt varmasti tullut selväksi, että Friskies (miten lie kirjoitetaan..) on sinusta maaaaaaailman parasta ruokaa ja se pelastaa kaikkia maailman koirat, sanoivat muut mitä tahansa.

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: RUOKA JOSSA SUURET NAPPULAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 22:37  
+
0
Jaaha, kai se on lopetettava tuo barffaus ja siirryttävä Friskiesiin, niin säilyy nuo koirapoloisetkin hengissä pari vuotta pidempään.

:viheltel:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: RUOKA JOSSA SUURET NAPPULAT - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 22:52  
+
0
Joo se on nyt Armaksellekkin se viimeinen oljenkorsi, kun tuo ikä alkaa jo painaa.. :D
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Nella3

Nella3
Viestimäärä: 290

VS: RUOKA JOSSA SUURET NAPPULAT - Torstaina, 08.07.2010 klo 12:34  
+
0

Hennnna kirjoitti:

Että jättäkää mun koiranruoka asiani rauhaan!!


Jos aiheesta ei saa keskustella miksi sitä niin kovasti täytyy jokaisessa topikissa jankuttaa? Kaikille on nyt varmasti tullut selväksi, että Friskies (miten lie kirjoitetaan..) on sinusta maaaaaaailman parasta ruokaa ja se pelastaa kaikkia maailman koirat, sanoivat muut mitä tahansa.

No voi! Mä tarkotin sitä että onko teidän pakko jankuttaa siitä että vaiha nyt ruokas jne.! Saa Friskiesistä puhua,mutta onko teidän pakko kiusata siitä yms.?

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: RUOKA JOSSA SUURET NAPPULAT - Torstaina, 15.07.2010 klo 14:03  
+
0
Mielestäni lihaprosentti 18% on aivan liian alhainen. Meillä syödään HH Championia jossa lihaprosentti on muistaakseni 30 tai 32%, itse en tällä hetkellä missään nimessä syöttäisi koiralleni ruokaa jossa lihaprosentti on alta 30, sen verran opin siitäkin kun koira kuukauden päivät eli Pedigreen napuilla. :ttou: Vaikka meilläkin syödään jonkin verran lihaa nappuloiden lisäksi, haluan silti että myös nappulat ovat laadukkaita, en tykkää tinkiä toisen ravintoaineen laadusta koska toinen on laadukasta; parasta on syöttää sekä hyvää nappua että hyvää lihaa niin lopputulos on kaikkein paras. Ainakin meillä Friskies myös maksaa enemmän kuin HH Champion vaikka HH on paremmassa maineessa ja useaan otteeseen paremmaksi todettu. Kyllähän se koira varmasti Friskiesillä elelee ja varsinkin jos saa lihaa lisänä, mutta itse en edelleenkään tajua miksi syöttää huonompaa naksua vain sillä perusteella että koira saa muutakin lihaa? Ja se mainoslause, koira elää 2 vuotta pidempään, täyttä puppua.

En kumminkaan tahdo haastaa riitaa, tämä on vain minun mielipiteeni. Jos jollekin koiralle Friskies sopii ja ne elelee sillä mukavasti, mikäs siinä, mutta itse en kyseistä ruokaa koiralleni syöttäisi.
no you don't know what it's like
welcome to my life
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.07.2010 klo 14:14)

Randomdog

Randomdog
Viestimäärä: 10

VS: RUOKA JOSSA SUURET NAPPULAT - Lauantaina, 24.07.2010 klo 23:21  
+
0

Mondial kirjoitti:

Käytiin Malmin Apexilla (hki:ssä siis) viime viikolla ja siinä aulassa tutkin eri nappuloiden pieniä näytepusseja. Yhden kohdalla oli pakko vaan nauraa ja viedä avokillekin hypisteltäväksi. Nappulat olivat ihan hillittömän isoja! Mikä jättiläis-elefantti-molossi koira sellaia syö :D
Harmi etten katsonut tarkemmin mikäs paketti se oikein oli, enkä siis ottanut edes sitä mini-näytepussia. Hihittelin vaan kun mietin millainen koira rouskuttaa niitä lohkareita..



Ainakin Bento Kronenilla on Mega-nappulakoko, joka on tosiaan ISO! Nappulat ovat yli sentin paksuisia ja ainakin 2 cm x 2 cm kokoisia neliöitä. :D
En ole aiemmin nähnyt missään niin suuria nappuloita!
kääpiöpinserit
Jevil's Kiss Keeper "Rocky" 150406
Senicitas Dr Strangelove "Eeka" 110510
Schelmenstreich Ninya "Numa" 140912
http://bytekeeper.weebly.com

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28098
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 14:30)