Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Keskiviikkona, 15.10.2014 klo 18:06

Ruokasäkkien kuljetus

Jary

Jary
Viestimäärä: 99

RUOKASäKKIEN KULJETUS - Keskiviikkona, 15.10.2014 klo 18:06  
+
0
Rupesin tässä pennun hankinnan yhteydessä miettimään, miten ihmeessä te autottomat kuljetatte 15 kilon ruokasäkkejä kotiin? :D Alunperin mietin Zooplussalta tilaamista, mutta vaikka tilaisin kotiinkuljetuksen, en ole koskaan kotona kun kuljetus tapahtuu (töissä 8-16), jolloin säkit palautuvat Postiin :/ Lähin Postikin on n. 1 km päässä... Ja Zooplussalta ei oletettavasti edes saa Jahti & Vahtia, jota ajattelin koiralle ainakin näin aluksi syöttää (kuullut sen olevan hyvä hinta-laatu-suhteeltaan). Pitääkö mun oikeasti tyytyä pienempiin ruokasäkkeihin? :( Onko olemassa mitään kotimaista verkkokauppaa, josta saisi koiranruokaa kotiinkuljetettuna?
Pitkäkarvainen collie "Demo", s. 1.9.2014

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: RUOKASäKKIEN KULJETUS - Keskiviikkona, 15.10.2014 klo 20:54  
+
0
Ainakin täällä näyttäisi olevan kotiinkuljetus ja mahdollisuus sopia toimitusajasta.

Millä alueella asut? Ainakin täällä Pirkanmaalla on tietääkseni joitain paikallisia lemmikkifirmoja joilla on kuljetuspalvelu.
spn -13
broholminkoira, uros -16

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: RUOKASäKKIEN KULJETUS - Torstaina, 16.10.2014 klo 16:28  
+
0
Jos sää tilaat zooplussalta ,niin voit sopia tietyn päivän milloin ne tuo mut sit pitää laittaa valtakirja oveen et ne voi jättää paketin sun oven eteen josset kotona. Jos siis uskaltaa,mie ainakin henkilökohtaisesti uskallan :) riippuu varmaan vähän mimmosia naapureita on ja semmosta. Tilatessa pitää sitten valita se nordlogistics (toiv kirjoitin oikein) eikä itella.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Tingelstiina

Tingelstiina
Viestimäärä: 510

VS: RUOKASäKKIEN KULJETUS - Torstaina, 16.10.2014 klo 17:42  
+
0
Mie oon muutaman kerran tilannut Zooplussalta ruokaa ihan vain sen takia, että sieltä on saanut huomattavasti halvemmalla kuin muualta. Viimeksi tilaus toimitettiin alkuillasta, joten olin jo ehtinyt kotiin, mutta on kai vähän paikkakuntakohtaista, että mihin aikoihin paketit toimitetaan. Tuossa jo yllä todettiinkin, että valtakirjalla paketti voidaan myös jättää oven taakse mikäli asuu sellaisessa talossa, että sinne oven taakse on mahdollista päästä (osassa kerrostaloja tämä ei ole aina mahdollista).

Jahti & Vahti -ruokaa pystyy tilaamaan Agrimarketin nettimyymälästä, mutta toimituskuluista en tiedä. Sivuilla näytti lukevan, että riippuu tilausosoitteesta. Ilmaista se ei kuitenkaan ole.
Vpn 06/13

Jary

Jary
Viestimäärä: 99

VS: RUOKASäKKIEN KULJETUS - Perjantaina, 17.10.2014 klo 12:18  
+
0
Kiitos näistä vinkeistä!

Olen tilannut Zooplussalta aika monta kertaa ennenkin ja DPD on aina tuonut paketit n. klo 16 mennessä. Itse olen kotona vasta klo 17, joskus jopa myöhemmin. Asun kyllä nyt uudessa osoitteessa, joten voi olla, että tänne ne tulisi eri aikaan. Paketteja ei myöskään voi jättää asunnon ulkopuolelle, sillä asun kerrostalossa ja alaovi on aina kiinni. Jäisivät siis täysin sään ja vorojen armoille.

Minäpäs hieman selvitän tuota Agrimarket juttua.

Pitääkin tähän väliin kysyä, osaatteko suositella mitään hinta-laatu-suhteeltaan hyvää koiranruokamerkkiä Zooplussalta, jos käy niin että mun pitää alkaa sieltä tilaamaan kaikki ruuat?

Muoks. Luin tarkemmin DPD:n toimitusperiaatteista ja siellä sanottiin, että yrittävät yhden kerran toimittaa paketin automaattisesti (ei ennakkoilmoitusta, tulevat vain ovelle), mutta mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, voidaan sopia uusi toimitusajankohta 7 arkipäivän sisällä. Voi siis olla, että sen yhteydessä voi myös antaa toiveen siitä, että paketti toimitettaisiin klo 17 jälkeen (tämä mahdollista ainakin Helsingin alueella).
Pitkäkarvainen collie "Demo", s. 1.9.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 17.10.2014 klo 12:26)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: RUOKASäKKIEN KULJETUS - Perjantaina, 17.10.2014 klo 17:18  
+
0
^Siis joo ne tuo ekalla kerralla koti-ovelle ja jollei ole paikalla niin ne jättää lapun ,siinä yhteystiedot miten voi sopia uuden toimituspäivän..eli onnistuu ottamalla yhteyttä puhelimitse tai netissä!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Affe

Affe
Viestimäärä: 2

VS: RUOKASäKKIEN KULJETUS - Tiistaina, 06.01.2015 klo 12:32  
+
0
*Viesti poistettu sääntöjen vastaisena*

Mainostaminen on kiellettyä.

Osto- ja myynti -ilmoitukset ovat kiellettyjä keskustelupalstoilla. Tämä koskee mm. pentuilmoituksia, tavaran myyntiä, ruokamainontaa, kauppaketjumainontaa, astutuspyyntöjä jne. Mainonnaksi tulkitaan kaikki viestit, joiden ainoana tavoitteena on kaupallisen hyödyn saavuttaminen.
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.01.2015 klo 10:37)

kltainen

kltainen
Viestimäärä: 62

VS: RUOKASäKKIEN KULJETUS - Torstaina, 15.01.2015 klo 08:44  
+
0
Mulla oli sama ongelma ja samaa ruokaakin syötin (J&V). Agrimarketin kotiinkuljetus olisi tullut niin kalliiksi, että lopulta pyysin autollista ihmistä käymään ja kävin ostamassa kerralla kolme säkkiä ruokaa. Varmaan teen taas niin, kun ne säkit joskus loppuvat. Ehkä kolme säkkiä oli vähän yliampuvaa, koska syötän muutakin ja yksi säkki kestää kuukausia. Mutta eipä ole tarvinnut stressata ruuan kuljettamisesta pitkään aikaan :D

Ostin kyllä kokeeksi pienen säkin Zooplussan Boschin luomuruokaa ja se maistuikin koiralle hyvin, mutta ravintosisältö on niin paljon J&V:tä huonompi, että sitä syöttäessä lihan määrää pitäisi lisätä rajusti. Ja se taas tuo omat kuljetusongelmansa, ellen sitten ala tilata lihojakin kotiinkuljetuksella...

Jary

Jary
Viestimäärä: 99

VS: RUOKASäKKIEN KULJETUS - Torstaina, 15.01.2015 klo 21:45  
+
0
Olen 2,5 kk syöttänyt HauHaun kana-riisiä, kun sitä saa tuosta 1 km päässä olevasta Prismasta. Joudun tosin pyytämään avokin kantoavuksi, joten onhan se aikamoista häseltämistä. Tämän 2 kk jälkeen uloste rupesi kuitenkin haisemaan aika pahalle ja sitä tuli PALJON, joten otin testiin Profinen kana-perunan. Viikon olen tuota nyt syöttänyt eikä muutosta juurikaan ole. Ulostetta tulee edelleen runsaasti. Jatkan kuitenkin Profinella vielä jonkin aikaa, jos tuo muuttuisi paremmaksi. Jos ei, kokeilen vielä Brit Carea, jota saa Prisman kanssa samassa rakennuksessa olevasta Mustista & Mirristä. Jos tämäkään ei kelpaa, tilaan Zooplussalta Optimanovaa, vaikka kenelläkään ei taida olla siitä minkäänlaista kokemusta. Minusta se kuulosti ainakin tietojen perusteella ihan kelpo ruualta.
Pitkäkarvainen collie "Demo", s. 1.9.2014

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28098
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 14:15)