Ohjeet ja säännöt
Takaisin
TERVEYS - Maanantaina, 09.01.2017 klo 18:55

Aikuinen belgie muuttunut säikyksi

Herranen

Herranen
Viestimäärä: 1

AIKUINEN BELGIE MUUTTUNUT SäIKYKSI - Maanantaina, 09.01.2017 klo 18:55  
+
0
Minulla on 9-vuotias leikkaamaton tervu belgie narttu. Se on alkanut säikkymään napsahduksia, esim. kahvinkeittimen ja uunin ääniä. Kuullessaan napsahduksen se säntää pöydän alle vapisemaan. Aiemmin se ei ole pelännyt vastaavia ääniä. Eikä aiemmin eikä nytkään esim. ilotulitteita lainkaan. Aiemmin ollut autossa ihan rauhallinen, nyt täysi paniikki ja puskee auton etuosaan. Onko kellään vastaavaa kokemusta tai arvausta tämän aiheuttajasta? Koira ollut vain minulle ja elämä tasapaksua ja tavallista, rutiininomaista.

punkinperkele

punkinperkele
Viestimäärä: 4

VS: AIKUINEN BELGIE MUUTTUNUT SäIKYKSI - Keskiviikkona, 01.02.2017 klo 22:29  
+
0

Herranen kirjoitti:

Minulla on 9-vuotias leikkaamaton tervu belgie narttu. Se on alkanut säikkymään napsahduksia, esim. kahvinkeittimen ja uunin ääniä. Kuullessaan napsahduksen se säntää pöydän alle vapisemaan. Aiemmin se ei ole pelännyt vastaavia ääniä. Eikä aiemmin eikä nytkään esim. ilotulitteita lainkaan. Aiemmin ollut autossa ihan rauhallinen, nyt täysi paniikki ja puskee auton etuosaan. Onko kellään vastaavaa kokemusta tai arvausta tämän aiheuttajasta? Koira ollut vain minulle ja elämä tasapaksua ja tavallista, rutiininomaista.



Testaappa borrelioosin vasta-aineet. N. 60 euron hintaista, jos saat jonkun eläintenhoitajan ottamaan verikokeen. ELL:n ottamana kalliimpaa.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 18:45)