Ohjeet ja säännöt
Takaisin
TERVEYS - Torstaina, 13.01.2011 klo 14:29

Eläinlääkärikäyntien hinnat

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 18

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Perjantaina, 21.01.2011 klo 22:50  
+
0
jenkso, millä eläinlääkärillä kävitte? Kuulostaa aika kalliilta! :eek:

Meillä makso 223 € viralliset terveystutkimukset: silmäpeilaus, polvet, lonkat, kyynärät.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.01.2011 klo 22:53)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Lauantaina, 22.01.2011 klo 01:49  
+
0
Meillä maksoi labbiksen epäviralliset lonkka- kyynärkuvat 240e. Eli melko arvokasta.. Samalla hintaa saatiin kuvattua toisessa paikkaa rotikan koko kroppa (lonkat, kyynärät, selkä, niska, varpaat).

Paljon silmätarkki yleensä maksaa? Mä olen tähän asti käyttänyt yhdistyksen näyttelyn ohessa pidettävässä tarkastuksessa ja siellä on maksanut 60e silmät+polvet eli todella edullinen. Aapolta pitäisi katsoa taas silmät. Tosin eipä se varmaan ole missään yli 80e joten sinänsä sama.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Lauantaina, 22.01.2011 klo 10:05  
+
0

jenkso kirjoitti:

Uroksen kastrointi, toinen oli piilokives vatsaontelossa, samalla nukutuksella lonkka- ja kyynärkuvat + lääkkeet + niittien poisto n. 670,- / Turku :eek: Ja päälle Kennelliiton veloitus kuvien virallisuudesta.


Mä oon siinä käsityksessä että toi piilokiveksisen kastrointi on kaikkialla huomattavasti normikastraatiota kalliimpaa, koska kyse on isommasta ja vaikeammasta operaatiostakin.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

MinttuMetsala

MinttuMetsala
Viestimäärä: 135

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Lauantaina, 22.01.2011 klo 15:41  
+
0
Tampereella koiranpennun ensimmäiset rokotukset 48,25 e. Tehosterokotukset, rabies + EU-passi maksoivat sitten 82,50e samaisessa paikassa.

(Vertailuhintoja muilla lajeilla: Kouvolassa maksoi kahden kissan steriloinnit, rokotukset ja toisen kissan hammaskivien hionta ja muutaman hampaan poisto 80e.. Tosin kyseessä on tuttavaeläinlääkäri, jonka takia hinta niin alhainen :viheltel: . Vertailuksi myöskin chinchillan virtsakivien leikkaus Kouvolassa reilu 300e, uros chinchillan kastrointi 120e.. Loishäätölääkitys chinchilloille Tampereella reilu 200e/ eläinlääkärikäynti ja ~400e lääkkeet....) Sanotaanko näin, että mitä erikoisemmaksi laji menee, sitä enemmän melkein pelkkä linikkamaksukin maksaa, vaikka osaamista ei sen rahasumman verran eläinlääkärillä olisikaan :heristel:

Lonkkakuvaukset käydään Ronille ottamassa tutulla eläinlääkärillä sitten kun aika on. Säästää paljon euroja :hymy:
* Saksanpaimenkoira Roni -10
* Persialaiskissa Sissi & maatiaiskissa Mimmu
* Chinchillat; Sørigs Spirulina, Sørigs Helloween**, Sørigs Dream Come True, Sørigs All My Life, Sørigs Highest Star*, Sørigs Forever More, Sørigs Blue Ice Queen, Sørigs Eros*, Santiago´s Amazing Purple, Tellus Booutas, Vendetta*, Blue Hue, Evening Star, Chained To You, Heavenly Blessing* & Harlequin`s Karelia (+ Charmiss Holly, Poisonblack & Noni)

jenkso

jenkso
Viestimäärä: 14

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Lauantaina, 22.01.2011 klo 19:30  
+
0
Tutuli: nimeä mainitsematta (pyysi Vanis tuolla alussa) hyväksi todettu paikka vaikka pirun kallis onkin. Kaikki sujuu aina vaivattomasti. Joskus pääsee halvemmalla: 4-rokotus kolmeksi vuodeksi 65,- oli sitten taas mun mielestä tod. edullinen.

Piimäenkeli: piilokives on vaikeampi operaatio, koska se saattaa olla herneenkokoinen. Tähän kun lisätään että se oli piilossa vatsaontelossa, on se kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Torstaina sain taas luopua muutamasta eurosta kun herran anaalit huuhdottiin ja lääkittiin... 172,- kiitos :viheltel: Mutta kuten jo totesin, homma ko. paikan kanssa toimii aina joten mä mieluusti maksan laadukkaasta ja nopeasta palvelusta.
Hymyile eiliselle mutta älä anna sille sydäntäsi.
Hymyile huomiselle mutta älä kiirehdi kohtaamaan sitä.
Hymyile tälle päivälle niin se hymyilee sinulle.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Lauantaina, 22.01.2011 klo 19:46  
+
0
^No oliko kyseessä turkulainen eläinlääkäriasema, jonka nimi alkaa P:llä ja loppuu t:hen? :wink:

Meillä taas makso nelosrokotus 45 € yhessä paikassa.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Sunnuntaina, 23.01.2011 klo 03:16  
+
0

jenkso kirjoitti:

piilokives on vaikeampi operaatio, koska se saattaa olla herneenkokoinen. Tähän kun lisätään että se oli piilossa vatsaontelossa, on se kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.



Eikös vatsaontelossa olevan piilokiveksen leikkaus vastaa vähän nartun sterilointia kun joudutaan avaamaan vatsa? Ainakin koiralla on varmasti yhtä kivuliasta se toipuminen kuin nartulla steriloinnin jälkeen. En nyt varma ole mutta luuloni perustuu siihen, kun edesmenneeltä kissalta poistettiin vatsaontelosta kives ja lääkäri sanoi että leikkaus oli yhtä iso kuin naaraan sterilointi ja lisäksi tosiaan vielä se, että se pikkuruinen pallukka piti etsiä sieltä vatsasta.

Misteli

Misteli
Viestimäärä: 703

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Sunnuntaina, 23.01.2011 klo 11:16  
+
0
Onko kukaan käyttänyt narttuaan kohdunpoistossa/sterilisaatiossa? Olisi kiva tietää, millaisista summista operaatiossa puhutaan, kun olen joutunut sitä omalle koiralleni harkitsemaan...:roll: Selviääkö parillasadalla eurolla vai onko vielä paljonkin kalliimpaa?

JuF

JuF
Viestimäärä: 205

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Sunnuntaina, 23.01.2011 klo 14:02  
+
0

Misteli kirjoitti:

Onko kukaan käyttänyt narttuaan kohdunpoistossa/sterilisaatiossa? Olisi kiva tietää, millaisista summista operaatiossa puhutaan, kun olen joutunut sitä omalle koiralleni harkitsemaan...:roll: Selviääkö parillasadalla eurolla vai onko vielä paljonkin kalliimpaa?



Muistelisin ainakin jyväskylässä erään kaverini maksaneen staffinartun steriloinnista noin. 400€, mutta en ole varma tästä tiedosta :P

Pömppiäinen

Pömppiäinen
Viestimäärä: 8

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Tiistaina, 25.01.2011 klo 12:07  
+
0

tarumieli kirjoitti:

Tampereella tutkitutin Carloksen virtsanäytteen ensin isommassa paikassa, hintaan 30 ja rapiat. Toisella kerralla vein näytteen pienempään paikkaan, otaksuin että hinta voisi olla jopa 50 tienoilla... Mutta veloitettiin kymppi. Olin positiivisesti yllättynyt :). Vein siis näytteen "itse purkitettuna", ei muita toimenpiteitä.

Tänään rabiesrokotukseen meni 33 euroa.




Meillä itseviety pissanäyte (Valkeakosken seudulla) maksoi ensin reilu 50 e ja kontrollipissa 33 e. Sitä edeltävä pikkukoiran kohdun uä ja papa maksoi yli 250 e. Vähän ihmetyttää tuo pissanäytteen eri hinta, vaikka purkissa vietiin kummatkin....

Pömppiäinen

Pömppiäinen
Viestimäärä: 8

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Tiistaina, 25.01.2011 klo 12:07  
+
0

tarumieli kirjoitti:

Tampereella tutkitutin Carloksen virtsanäytteen ensin isommassa paikassa, hintaan 30 ja rapiat. Toisella kerralla vein näytteen pienempään paikkaan, otaksuin että hinta voisi olla jopa 50 tienoilla... Mutta veloitettiin kymppi. Olin positiivisesti yllättynyt :). Vein siis näytteen "itse purkitettuna", ei muita toimenpiteitä.

Tänään rabiesrokotukseen meni 33 euroa.




Meillä itseviety pissanäyte (Valkeakosken seudulla) maksoi ensin reilu 50 e ja kontrollipissa 33 e. Sitä edeltävä pikkukoiran kohdun uä ja papa maksoi yli 250 e. Vähän ihmetyttää tuo pissanäytteen eri hinta, vaikka purkissa vietiin kummatkin....

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Torstaina, 27.01.2011 klo 16:36  
+
0
Imatralla pennun rokotukset 50€ yksityisellä.
Tosin tämä eläinlääkäri ei koskaan vastaa puhelimeen joten kulmureiden poistoon Muhku vietiin Ruokolahdelle. Siellä kolmen hampaan poisto, peräpäärauhasten tyhjennys, yleistarkistus ja silmätipat silmätulehdukseen 48€. Vien jatkossakin tuon sinne. :nauru: Plussana tietysti erittäin mukava lääkärinainen :peukku:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Dazzle

Dazzle
Viestimäärä: 225

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Torstaina, 27.01.2011 klo 18:39  
+
0
Nuhaisen ja kuumeisen koiran tarkastus (verinäyte, lämmön mittaus, keuhko- ja sydänäänet) sekä lääkitys Joensuussa 66 euroa. Oikein kohtuuhintaista verrattuna kaverin koiraan Kuopiossa: korvatulehduksen diagnoosi ja lääkkeet 130 euroa... :eek: Jotkut osaa hinnoitella oikeen kunnolla :roll:
Niin ja pennun rokotukset 50e/kappale.
"Life is short, art is long, opportunity fleeting, experimenting dangerous, reasoning difficult."
Hippocrates

ps suomenlapinkoirauros 8/2010
2 gerbiiliä
2 marsua
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.01.2011 klo 18:42)

JuF

JuF
Viestimäärä: 205

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Tiistaina, 01.02.2011 klo 19:53  
+
0

Pömppiäinen kirjoitti:


Meillä itseviety pissanäyte (Valkeakosken seudulla) maksoi ensin reilu 50 e ja kontrollipissa 33 e. Sitä edeltävä pikkukoiran kohdun uä ja papa maksoi yli 250 e. Vähän ihmetyttää tuo pissanäytteen eri hinta, vaikka purkissa vietiin kummatkin....



Ehkä toi hintaero johtui siitä, että ensimmäisellä kerralla näytteestä piti tutkia kaikki mahdolliset bakteerit ja kontrollikerralla vain se mitä ekalla kerralla löytyi.

laitinen93

laitinen93
Viestimäärä: 24

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Keskiviikkona, 02.02.2011 klo 11:18  
+
0
koiran rokotus 50 e/ Vantaa + marsun silmän tutkiminen+ lääkkeet 45,70 e/Vantaa eli yhteensä 95,70 e/Vantaa (Hakunila)
3 koiraa
4 marsua
''Kaikki yhtä ihania'' <3

Misteli

Misteli
Viestimäärä: 703

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Perjantaina, 04.02.2011 klo 11:41  
+
0
Koiran tiineydenkeskeytys Koillismaalla: käyntimaksu 30e, klinikkamaksu 4e ja 2 x katumuspiikki 46e. Yhteensä 80.20 euroa. Sitten parin viikon päästä vielä ultra, joka itsessään noin 15 euroa, mutta taas se pirun käyntimaksu 30e. :roll: Millasissa hinnoissa käyntimaksut pyörii siellä eteläisemmässä Suomessa?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.02.2011 klo 15:54)

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Perjantaina, 04.02.2011 klo 18:11  
+
0
Hollolassa 22€ klinikkamaksu

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Lauantaina, 05.02.2011 klo 08:51  
+
0

Pömppiäinen kirjoitti:


Meillä itseviety pissanäyte (Valkeakosken seudulla) maksoi ensin reilu 50 e ja kontrollipissa 33 e. Sitä edeltävä pikkukoiran kohdun uä ja papa maksoi yli 250 e. Vähän ihmetyttää tuo pissanäytteen eri hinta, vaikka purkissa vietiin kummatkin....


:eek: Vihdissä pari vuotta sitten mun (isolta) koiralta tutkittiin pissanäyte, otettiin ja tutkittiin pari verinäytettä, ultrattiin ja otettiin röntgenkuva, kun selvitettiin mikä koiraa vaivaa ja ettei pissatulehduksen syynä ole mikään vakavampi juttu. Laskua tuli kaikesta tosta yhteensä alle 120€. Kontrollinäyte tutkittiin samaan hintaan.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 11:04  
+
0

Tutuli kirjoitti:

^No oliko kyseessä turkulainen eläinlääkäriasema, jonka nimi alkaa P:llä ja loppuu t:hen? :wink:



Tuolla minä oon käyny ja en kyllä käy enää. Siis käytiin sekä 12vk että 16vk rokotukset siellä. Ärsyttävän kallis paikka eikä yhtään sen parempi kun muutkaan. Ihmettelin miksi niin nopeasti sain ajan, nyt ymmärrän :D
Palvelussa ei mitään moitittavaa mutta jos menee perus rokotuskäynnile ja maksaa jotain 80e niin mitä järkeää kun yhtä hyvää palvelua saa halvemmastakin. Nyt jälkeenpäin harmittaa :D Toki jos johonkin leikkaukseen menis niin sitte valitsis sen paikan missä "suuntaudutaan" just siihen.
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: ELäINLääKäRIKäYNTIEN HINNAT - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 11:12  
+
0
Labbis-nartun viralliset lonkka-ja kyynärnivelkuvaukset 140€ Helsingissä. Oli osaava eläinlääkäri joka itse asetteli koiran.
Kävin sitten hakemassa korvatipat, ilman koiraa, ja ostin samalla korvahuuhdetta, lasku 44€ :eek: juupajuu...

muoks. kirjoitushärö
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.02.2011 klo 11:13)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 18
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 19:15)