Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 17.04.2019 klo 08:10

2019 ja kc:n uudelleen syntyminen

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Keskiviikkona, 17.04.2019 klo 08:10  
+
0
Hei! Vieläkö täällä on yhtään ketään? Olispa mahtava saada taas pulinaa aikaseksi! Kieltämättä minä ainakin kaipailen paikkaa, missä sai höpötellä pentujuttuja, rotuasoita ja yleistä pulputusta.

On niin hauska lukea omia viestejä, mitä on joskus aiemmin kirjoitellut, vaikka ennemmin olinkin vain lukijan roolissa. Hieman on tullut jo kasvettua vanhoista kunnon foorumiajoista :nauru:

Mitä kaikille kuuluu? :heiluti:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Torstaina, 18.04.2019 klo 14:26  
+
0
No ainakin minä oon :nauru: Silloin tällöin käyn vanhasta tottumuksesta kurkkimassa, josko olis moderoitavaa :kieli: ja joka kerta toivon, että palsta olisi aktivoinut.

Mitään uutta ja erikoista ei kuulu tänne. Koiria edelleen kolme, Laku tosin siirtynyt jokunen vuosi sitten sateenkaarisillalle ja omien lisäksi kolmantena on nyt tyttären koira (8v), joka jäi tänne "mummolaan" kun tyttö Kanadaan muutti. Elmo täytti helmikuussa 13v ja Simo huhtikuun alussa 11v joten vanhoja poikia ovatten jo.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Jemilia

Jemilia
Viestimäärä: 28

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Perjantaina, 26.04.2019 klo 17:02  
+
0
Hiljasta on, mutta sillon tällön kurkkailen edelleen. Kyllä on tosiaan hiljaseks vetäny monikin foorumi. Harmi toisaalta. Yks iltojen ilo vähemmän. Vanhenee niin koirat, kun omistaja... Työt ottaa aikansa ja sekaset on vaihtunu sakuihin. Niiden kanssa nyt tovi pelattu. Ei kai muuten kuitekaa mitää elämää suurempaa.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Keskiviikkona, 01.05.2019 klo 03:49  
+
0
Täällä ja Petsiessä tulee edelleen käytyä vähintään viikottain.. :shifty: Ikävä aikoja, kun näissä paikoissa oli aktiivista. Ei missään muualla voi höpistä koirista/lemmikeistä, jakaa mielipiteitä ja arjen ihmetyksiä tai turista välillä vähän ohi aiheenkin. Paitsi jollain vauvojen aihe vapaalla, joka on kyllä ihan itsemurhapaikka. Mitenhän saisi tämän omanlaisensa koiraihmisten foorumikulttuurin herätettyä takaisin henkiin..? :mietiskel:
- nimimerkki vaihtunut -

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Torstaina, 02.05.2019 klo 08:22  
+
0
Mäkin käyn täällä edelleen kurkkimassa :D Uskon, että niin käy moni muukin, mutta ei vain tule kirjoitettua mitään, kun muutkaan eivät kirjoita. Se on sääli! Mun oma koira Nana on ollut jo vuoden poissa keskuudestamme, mutta meillä on onneksi asunut 4v walesinspringerspanieli ilahduttamassa.

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Lauantaina, 18.05.2019 klo 05:53  
+
0
Silloin tällöin tulee käytyä kurkkaamassa. :eitietoo:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

Annib

Annib
Viestimäärä: 2

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Maanantaina, 10.06.2019 klo 18:26  
+
0
SIlloin tällöin käyn kurkkimassa! :heiluti: Olen siis entinen junnupuolen aktiivi vuosilta ehkä 2005-2010 (good old times):nauru:

Meillä edelleen yksi cottoni (13v), ja nyt ensi syksynä haikaran pitäisi tuoda meille pieni belgi gronttu tai tervu vauvahauva :)

Midnight

Midnight
Viestimäärä: 15

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Lauantaina, 29.06.2019 klo 22:20  
+
0
Olen ollut lähinnä ns. sivusta seuraaja tällä foorumilla, mutta välillä käyn kurkkaamassa. Olisi kyllä kiva jos tämä foorumi olisi aktiivinen :) Omalla kohdallani foorumin käyttö/lukeminen vähenee jo sen takia, kun yleensä käytän nettiä kännykällä ja ainakin minun kännykällä Koirat.com näkyy vähän tyhmästi. Koko ajan joutuu zoomaamaan edestakaisin kun sivusto on liian leveä tms. Harvemmin tulee avattua tietokonetta ja selattua sillä nettiä. Juu tiedän, suuret on ongelmani :D

P.S. En tiennytkään että Petsie on taas toiminnassa (?)! Eikö se joskus suljettu jotenkin osittain?
Sekarotuinen narttu 4/2017

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Maanantaina, 29.07.2019 klo 16:59  
+
0
Tuli eksyttyä tänne varmaan muutamankin vuoden hiljaisuuden jälkeen.
On täällä näköjään edes vähän elämää :heiluti:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Tiistaina, 30.07.2019 klo 05:58  
+
0
Käyn täällä aina väillä mutten juuri ole kommentoinut mitään. Harmi että täällä on niin hiljaista kun kaikki on ilmeisesti siirtynyt fasebookkiin tai jonnekin muualle ( itsen en sinne ole liittynyt enkä taida liittyäkkään).

Kova koira kuume vaivaa ja olenkin miettinyt koiran ottamista mutten haluaisi pentua ( edellisen kanssa tuhoutui paljon).
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

martsam

martsam
Viestimäärä: 1

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Keskiviikkona, 07.08.2019 klo 13:14  
+
0
Näköjään mun viestit on johonkin kadonneet, kun en haulla löytänyt että mitään olisin kirjotellut silloin muinoin :D vaikka en kovin aktiivinen ollukkaa :D
R.I.P Jahtitytön Ekaroki "Minttu" 030299-220709

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Keskiviikkona, 07.08.2019 klo 19:30  
+
0
^Olet aiemmin ilmeisesti kirjoittanut eri nickillä? Koska nyt sulla on viestejä yhteensä yksi :)
Luulen että kyllä täällä suurin osa viestejä on tallella, poistettu vaan mahdolliset "häirikköviestit" mitä joskus aikanaan oli enemmänkin
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

DanteFIN

DanteFIN
Viestimäärä: 1

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Tiistaina, 18.05.2021 klo 08:30  
+
0
Moro vaan kaikille! Täällähän näkyy tuttuja nickejä :)
Nostalgian huumassa päätin tulla tsekkaamaan, onko sivusto vielä pystyssä. En muista millä nickillä aikoinaan olin (kooma?). Mutta taisi ennen 2010 loppua käyttö.
Olin aktiivisemmin täällä silloin 2000-luvun alkupuolella muistaakseni.

NustabetADA

NustabetADA
Viestimäärä: 17

VS: 2019 JA KC:N UUDELLEEN SYNTYMINEN - Perjantaina, 20.01.2023 klo 06:53  
+
0
Which comes first, tomorrow or the accident? No one knows. The most appropriate choice is to seize the moment. Just like the lotto results, no one can predict them. Perhaps this is the so-called miracle. Everyone is waiting for this miracle to happen. A miracle like this can make a dream come true. Whether it is traveling around the world, buying a house, buying a car, buying an expensive Hermes bag, etc. are all things that we dream of having in our lives. The lottery results may bring about a miracle, so that even the poor can become billionaires. Dreams are always out of reach, but we can buy a chance to make them come true for our future.

On the other hand, we all dream of a better and more comfortable life. However, making it happen by winning the lottery is unbelievable. You may have more chances of dying in a plane crash than winning the lotto jackpot.

It's an oxymoron, but it makes intuitive sense. It's not saying that playing the lotto itself is wrong, but playing this game of chance is fine as long as you don't overplay it.

However, the lotto is your finest option, and it may be your chance to become a billionaire. Use the extra money you have to buy yourself a chance! Maybe this time you will be the winner of the Lotto jackpot. To find out lotto results today, please visit Nustabet.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 02:15)