Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.05.2011 klo 15:55

Kukkujat 11

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KUKKUJAT 11 - Perjantaina, 27.05.2011 klo 15:55  
+
0
Ja uutta kukkujiakin, olkaa hyvät.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 11 - Perjantaina, 27.05.2011 klo 16:20  
+
0
Muhkulla vatsa sekaisin :suru: Viimeksi ennen joulua oli maha ihan kuralla, nyt uudestaan saa pestä pyllykarvoja kun ovat ihan siinä itsessää pihareissun jälkeen.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 11 - Perjantaina, 27.05.2011 klo 16:30  
+
0
Huhheijaa. Kohta on kylppäri purettu. Tuntuu että aivoissa asti tärisee muutaman tunnin piikkaamisen jälkeen, kädet on verillä ja hiki virtaa. Pöly käy henkeen ja nenästä tulee verta siihen malliin, että tungen sinne kohta tamponin jos ei lopu. Mutta on se vain palkitsevaa repiä nuo surkeat tekeleet irti :aurinko: Kohta saadaan aloitettua laatoittaminen, ja saadaan vihdoinkin hienot tilat. Remonttisiiderikin oli pakko avata kaaoksen kunniaksi :nauru:

muoks. siideri, ei diileri :nauru:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.05.2011 klo 16:41)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 11 - Perjantaina, 27.05.2011 klo 18:19  
+
0
^ Oiskin olleet ehkä ihan hitusen häiritsevät rentoutumiskeinot... :nauru:

Jee, reilun tunnin päästä vois suunnata keskustaan kuuntelemaan viittä oululaista bändiä! Kyllä keikkailu on mukavaa! :)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: KUKKUJAT 11 - Perjantaina, 27.05.2011 klo 22:24  
+
0
Viikonlopun alkuja vaan itse kullekin :)

Meillä on nyt meinannut tulla lintupaistia kahtena päivänä peräkkäin... Luna on nyt monta viikkoa lenkillä keskittynyt vaan kundien pissojen nuuskimiseen ja sievästi vieressä kulkemiseen. Ja nyt 2 päivää ollut semmonen tohina päällä että hohhoi. Siitä on tullut taas pentu, kun juoksut on kääntymässä loppusuoralle. Se viskoo itelleen käpyjä ja hyökkäilee niiden kimppuun, tappaa ruohotupsuja, raahaa keppejä ja oksia... ja saalistaa lintuja. :roll: Eilen liukastuin metsäpolulla ja lensin persiilleni, kun likka bongasi jonkun haavoittuneen rastaan, joka vaan pomppi karkuun kun ei päässyt lentämään. Jälkeenpäin mietin että se lintuparka varmaan kuoli jokatapauksessa, vaikka Lunan hampailta täpärästi säästyikin, jos kerran ei päässyt lentoon... Ja tänään meinasi olla fasaanipaisti höyhenen päässä, mutta pysyin sentään pystyssä ja eläin lapasessa. En kyllä yhtään huomannut niitä heinikossa, likka huomasi. Hitto, sitä on kyllä mukulana tuosta lintujen ja oravien jahtaamisesta kielletty, mutta näköjään on muisti tyhjentynyt. Ja välillä sai tosiaan pikkulinnutkin pomppia rauhassa kun neitiä kiinnosti vaan lyhtypylväät ja puunrungot. Tylsää ei olisi pitänyt olla, pientä treeniä tehty melkein joka päivä, eilen ohjatusti, ja on lenkkeilty kunnolla, etsitty nameja ja leluja ja toki välillä köllöteltykin vaan ihan rennosti. Joku on nyt vaan käynyt painamassa virtanappulaa. Ei vaan, ihana viiriäinen tuo on, ja osaahan se rauhoittuakin sitten. Mutta ne linnut sais kyllä jättää rauhaan.

Huomenna olis suunta miehen enon syntymäpäiville keskisuomeen, ja Luna jää matkan varrella äiteelle hoitoon. Vähän kyllä jänskättää miten ne tulee juttuun, ja kuinka paljon tolle mukulalle syötetään kaiken maailman pullaa ja kermaperunoita mun kielloista huolimatta. :heristel: Niin siis tuttuja toki ovat keskenään, äiti käy useasti viikolla päästämässä Lunaa pihaan pissalle, ja muutenkin näkyillään kyllä välillä, mutta ei se saa oikein tuolle kakaralle pidettyä jöötä. Vaikkei se mun mielestä edes mitään ihmeitä kurinpitotoimia tarvi, pehmeä koirahan Luna on, mutta jostain syytä testailee ja perseilee aina jos on kahdestaan "mummun" kanssa...
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.05.2011 klo 22:26)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 11 - Perjantaina, 27.05.2011 klo 22:42  
+
0
Kukkuu,

me päästiin tänään pitkästä aikaa saunomaan rantaan. Oli kyllä ihanaa. Huomenna olisi ohjelmassa aamulla pentutapaaminen ja sen jälkeen koirien väsytystä, kunnes on lähtö työpaikan pippaloihin. Mukavaa lähteä vähän ihmisten ilmoille, vaikka mulla ei kyllä ole mitään kivoja vaatteita sinne.

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: KUKKUJAT 11 - Perjantaina, 27.05.2011 klo 23:09  
+
0
Hmph, tulipas selattua pitkästä aikaa Apulan Annetaan-palstaa ihan vain ajan kuluksi, ja kyllä taas vetää mielialan maahan kun katsoo minkälaisia koiria siellä olisi tarjolla. Niin "loistavia" rotu-yhdistelmiä, ja lähes 10-vuotiaita vanhuksia... hui hai. :suru:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 00:57  
+
0
Aurilla on selkä jumissa, joten kaivoin esille Taon Back On Track -loimen ja laitoin sen Aurille. Auri friikkasi täysin, ja Sagakin pörräsi ihan ihmeissään Aurin ympärillä :neutral: Tökki Auria ja tuhahteli. Eipä tullut mieleenkään että koiratkin voivat reagoida noin edesmenneen kumppanin hajuun. Vaikuttivat jotenkin tuohtuneilta ja hämmentyneiltä..
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.05.2011 klo 00:58)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 01:13  
+
0

SiVe kirjoitti:

Hmph, tulipas selattua pitkästä aikaa Apulan Annetaan-palstaa ihan vain ajan kuluksi, ja kyllä taas vetää mielialan maahan kun katsoo minkälaisia koiria siellä olisi tarjolla. Niin "loistavia" rotu-yhdistelmiä, ja lähes 10-vuotiaita vanhuksia... hui hai. :suru:



Jep, ja reippaan neljän kuukauden ikäinen sekarotuinen, joka vissiin annetaan pois siksi ettei ole aikaa opettaa sisäsiistiksi... Voi herranjumala, ei pitäis kyllä ikinä eksyä selailemaan noita.
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 07:44  
+
0
Mulla on mun koiraa ikävä!
Sani lähti torstai-illalla kasvattajan mukaan Liettuaan näyttelyihin, ja mulla on ihan oikeasti ikävä sitä. Kolme koiraa on kotona, mutta täällä on noin 85% rauhallisempaa ilman tättähäärää, eikä se tunnu oikealta... Blaah, maanantaihin asti pitäisi jaksaa.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 18:33  
+
0
Kukkuu taasen tännekin! Mitä kaikille kuuluu?

Mä oon nyt viikko sitten torstaista lähtien harjoitellut kahden koiran kanssa elämistä kun Manta tuli mulle hoitoon. Äiti leikattiin ja on nyt toipilaana, eikä pysty koirasta huolehtimaan (+ ettei Manta vaan hyppää äitiä ja sen leikkaushaavaa vasten). Hyvin on mennyt, Manta ja Rebekka on kuin paita ja perse. :hymy:

Parhaillaan yritän laittaa huuto.nettiin tavaraa myyntiin.. Voi luoja, en muistanut miten työlästä tää onkaan. :roll:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 18:44  
+
0
Mun on aina pakko jäädä tuijottaa tota boxerownerin allekirjotuksessa kipittävää ötökkää :eek: Se on jotenkin niin söpö vaikka inhoonkin ötököitä :nauru:
Hurjaharja vm-11

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 19:03  
+
0
Hei tosi kiva kun en pääse nettipankkiin maksamaan laskuja! Eilisestä asti siellä on vaan herjattu että "salasana ja tunnus eivät täsmää" vaikka kuinka yritän... Pitää vissiin sitten siirtyä taas vanhanaikaisesti maksuautomaatille.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 19:24  
+
0
^Oletko varma ettei aivainlukulista (vaimikäsenyoli) ole mennyt vanhaksi? Ainakin nordeasta lähetetään uusi kun tietty määrä on käytetty, ja vanhat eivät toimi tietyn päivämäärän jälkeen. Mulla on monesti jäänyt huomaamatta että uusi lukukortti on tullut, ja se herjaa just tota jos yrittää vanhoja käyttää.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 21:06  
+
0
Kukkutikuu. Paasin eilen illalla myohastyneella lennolla Lontooseen ja sielta vihdoin pitkan bussiodottelun ja matkan jalkeen yoksi kotiin. Ahdistaa hirveasti. Mulla on tentit ensi viikolla ja tottakai ma olin laittanut kaikki tenttimateriaalit matkalaukkuun, joka siis jai Helsinki-Vantaalle sen typeran yllatyslakon takia.

Siella ovat lukon takana esseesuunnitelmat, rakenteet, varmaan 100 sivua verella ja kyynelilla tehtyja muistiinpanoja ja pohdintoja, seka tietenkin kirjat, joista ne pohdinnot on tehty. En tieda, alan oikeasti itkemaan jos se laukku ei tule tanne ennen ensi perjantaita. Tai ihan sama, kukapa nyt haluaisi saada hyvia arvosanoja ? Mutta olin tehnyt kaiken jarjestelmallisesti miettien silla lailla, etta kayn viela lapi ennen tenttia, niin menee varmasti hyvin. Nyt vain paniikittaa.

Laukussa oli muutakin tosi kivaa, kuten lapparin laturi - onneksi kampukselta loytyy kuitenkin tietokoneet, seka piilolinssit ja meikit. Mutta antaisin mita vain niista tenttimatskuista. Kunhan ne nyt tulisi.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 21:37  
+
0
Vanis, jännä reaktio koirilla, tai siis ihan järkeenkäypä mutta ei olisi tullut kyllä pieneen mieleenkään.. Jätitkö loimen päälle, sopeutuivatko tilanteeseen vai mitä kävi?

Nottella on käyny huono säkä :neutral: Toivotaan että saisivat nopeesti toimitettua laukun ja tenttimatskut sinne. Tsemppiä joka tapauksessa!

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 11 - Lauantaina, 28.05.2011 klo 22:37  
+
0

hupellus kirjoitti:

Vanis, jännä reaktio koirilla, tai siis ihan järkeenkäypä mutta ei olisi tullut kyllä pieneen mieleenkään.. Jätitkö loimen päälle, sopeutuivatko tilanteeseen vai mitä kävi?


Jätin loimen ihan kylmästi Aurin päälle. Isoilla koirilla on ollut jonkin verran kränää Taon poismenon jälkeen (uuden hierarkian hakemista?), ja mun väliinmeno aiheuttaa aina lisää jännitettä. Päätin siis ottaa etäisyyttä ja tarkkailla sivusta. Onhan noilla yhteisiä tavaroita vaikka kuinka, mutta just tuo loimi oli ollut suljetussa pussissa koko ajan, ja Taolla oli se päällään kun haettiin koirat hoitolasta, ja lähdettiin viemään Taoa viimeiselle matkalle.
Tilanne rauhoittui kyllä myöhemmin. Auri pyöri ympyrää ihan hullun lailla Saga perässään. Aurilla on ollut tuo loimi päällä ennenkin, nyt se vain friikkasi ihan täysin :neutral:

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: KUKKUJAT 11 - Sunnuntaina, 29.05.2011 klo 07:53  
+
0
Huomenta kukkuu.
Nyt on lievästi sanottuna vetämätön olo.. Perjantaina päivällä alko migreeni (pe-la yö meni sängyn ja vessan väliä liikkuen ja väistellen koiraa, joka huomas että emäntä on ylhäällä= leikitään!) ja nyt voi sanoa, että enää ei tunnu migreeniltä vaan siltä ärsyttävältä jälkiololta, joka tulee aina migreenin jälkeen. Onko enää parempaa tapaa viettää viikonloppua?

Vois ihan hyvin painella takasi sänkyyn nukkumaan vaan muutaman tunnin kuluttua pitäs olla jo kaverille apuna muuttohommissa. Sen jälkeen pitäski kotona siivota ja tehä ruokaa ja käyvä lenkillä koiran kanssa ja harjotella vähä toko juttuja.. Yllättäen eniten kiinnostaa ruoka ja koiran kaa touhuaminen.. :viheltel:
tassun jälkiä seuraten..

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KUKKUJAT 11 - Sunnuntaina, 29.05.2011 klo 17:21  
+
0
Pitäis ihan aikuisten oikeesti rauhoittua ennenkun kirjoittelee mihinkään palstoille, nyttekin tatska ketjuun meni nottelle aika önkyrä vastaus :nolo: Mutta siis, en tiedä missä hehkuttaisin, mutta oon niin ylpeä meiän pienemmästä haukusta kun oli eka ohituskurssi ja ensin koira räksyttää ja haukkuu kaikki karvat pystyssä ja kouluttajan äitikin vähän pelästy ja sitten mitä enemmän aikaa meni sitä paremmin meillä meni! :aurinko: Ja kun tultiin ulos nähtiin vielä 2 koiraa, eikä saku virkannu mitään. Siellä oli 2 muuta tyyppiä sitten mun lisäksi, mun kaveri ja joku muu kurssille tullut ja se treenaili kahden koiran kanssa eri aikaan. So happy! :aurinko:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 11 - Sunnuntaina, 29.05.2011 klo 17:22  
+
0
^^ No ei kyllä kuulosta kovin kivalta tuo migreeni, yhhyh, onnellinen saa olla ettei ite moisesta vaivasta kärsi! Hei mulla loppuu tiistaina työt, niin pitäis nyt saaha sovittua sitä ulkoilua! Oon ihan totaalisesti unohtanu kaiken kun oon koittanu selvitä arjessa, tai siis saaha Pepin ulkoilutettua töitten jälkeen niin siinäpä se ilta jo tahtonu mennä.

Me kotiuduttiin möksältä tuossa joku hetki sitten. Oli tosi kivaa, vaikka tympiä oli kun vettä sateli. Onneksi oli jotai taukojaki, niin kykeni pihalla oleen. Tytöillä oli kivaa, naapurin Jekku-bretonin kanssa leikkivät, varsinki Peppi. Pepillä ja Jekulla meni kyllä touhut niin yksiin, vedessä melskasivat ja vetivät ihan mahotonta rallia. Jasmikin osallistu kuivanmaanleikkeihin, tai juoksi vähän perässä ja tarkkaili. Mutta saipa leikkiä omilla ehdoillaan. Olin kyllä tosi ylpeä Pepistä, se ei kertaakaan ärränny eikä pärränny vaikka keppiäki piti suussa ja Jekku meni siihen härppimään. Ja Jekku on vuosikas, joten semmosillehan tuo tahtoo just isotella. Vaan hienosti käyttäyty nyt!

Vielä ois kaks työpäivää jälellä. Pitäiski laittaa pyykkikone laulamaan, ei mulla oo mitään työvaatteita. Vois tulla sanomista vaatteettomasta lastenhoitajasta...

Väkänen lisää.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.05.2011 klo 17:23)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 04:00)