Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 08.11.2010 klo 17:42

Lahjatoiveita?

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

LAHJATOIVEITA? - Maanantaina, 08.11.2010 klo 17:42  
+
0
Näitä oli kiva lukea toisaalla joten kopioin aloituksen tänne :D Eli mitäs te muut kirjoittaisitte joulupukin kirjeeseenne?

Rakas joulupukki.

Kuten Sinulle on varmaan kerrotukin olen taas ollut Hirmuisen Kiltti ynnä Ystävällinen ja Rakastettava erityisesti Lähipiirilleni, mutta myös Muille. Haluaisin kiinnittää erityistä huomiota siihen että silloinkin kun Ystävällisyyteni on Horjunut olisin helposti voinut paljon Ilkeämpi ja vain Suunnattomin Ponnistuksin olen päässyt nykyisiin tuloksiin. Tämän Huomioon Ottaen uskoisin ansaitsevani jotain lahjuksia jotta jaksaisin Pinnistellä taas ensin vuoden (tai ainakin osan vuodesta).

Koska Sinulla on varmasti kovin paljon mietittävää Lahjojen saralta enkä tahdo tuottaa Sinulle liikaa vaivaa, ajattelin vihjata seuraavista mieluisista lahjavaihtoehdoista:

1) Varaosia itseeni (jos mietit Mitä Osia kaipaan käy katsomassa raihnaisten ketju, sieltä selvinnee että lähes osa kuin osa olisi tervetullut)

2) Halla Murulle koirakävelyn oppia. Se kävelee nyt kuin Kameli. Olen koittanut sitä itse neuvoa, mutta ei se taida ymmärtää.

3) Miehelle varapinnoja sekä proppuja. Pelkään että ne ovat Laumassamme välillä Kovalla Koetuksella.

Sikäli kun nämä tuntuvat vaikeilta toteuttaa olisin tyytyväinen myös seuraavista lahjoista:
* Heijastinremmi, nahkainen. Edes yksi. Vaikka koiria onkin kolme.
* Kameraan pitkä putki. Huoltoon olenkin jo lähettämässä sen.
* Läppäri levinneen tilalle. Mieluummin sellainen joka ei leviäisi heti kättelyssä.
* Talvitakki. Sellainen joka ei ole pysyvästi lähmänvärinen vain hihansuista (voi hyvin olla lähmänvärinen kunhan se on sitä myös alkuperäisväriltään). Niin joo ja housut kans.
* Canis lehden vuosikerta
* Agilitytreenipaikka sekä lisenssi ensi keväälle
* Joogakortti

Kiitos jo Etukäteen. Sinun ei myöskään tarvitse lähettää Tonttuja ikkunani alle vahtimaan kiltteyttäni sillä tiedäthän minun olevan aina Niin Kiltti Kuin Pystyn.

Rakkaudella Tigru
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: LAHJATOIVEITA? - Maanantaina, 08.11.2010 klo 18:14  
+
0
^Ihana..! <3
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: LAHJATOIVEITA? - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 18:48  
+
0
Tigrun toivelista oli niin ihanasti kirjotettu, että mitenkään samaan en kyllä pysty..

Mutta oon kuitenkin ollut itekin hyvin kiltti ja toiveita multa löytyy :cool: :
- Electroluxin Ergorapido helpottaisi elämää kummasti, voisi sipaista hiekat pois eteisestä ennen kuin liikkumaan harjotteleva pikkuvauva ehtii ne laittaa suuhun, ja varsinkin keittiöstä kaikki muruset jotka eivät kuulu tuon hauvan sallitut ruoka-aineet -listaan, eli melkeinpä kaikki mitä myö ihmiset syödään..
- Kameraan parempi putki. Kyllä. Siitä olen haaveillut jo reilun vuoden ja haaveilen edelleen.
- Uusi veitsisarja puisen pidikkeen kera. Mun veitset on kaikki ihan tylsiä. Ne on joskus muinoin opiskeluvaroilla ostettu jostain Lidlistä. Paljon kertoo jo sekin että terissä lukee Ruostumaton teräs mutta silti niissä on ruostepilkkuja...
- Rahat ranneleikkaukseen. Alkaa mennä hermo hermosärkyyn.
- Parempia unenlahjoja vauvalle. Jotta tämä äitikin saisi nukkua.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: LAHJATOIVEITA? - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 19:11  
+
0
Rakas joulupukki.. tänä vuonna olen ollut kiltti, ystävällinen ja auttavainen :aurinko:

Olisin kiitollinen, jos saisin itselleni..
..sähköhammasharjan
..uuden ilmakihartimen, koska edellisen lämmönsäätövastus tmv on ilmeisesti hajonnut.

Perheemme haluaisi...
..uudet aterimet (tai edes vastauksen siihen, mitkä aterimet meille ostetaan ennen kuin edelliset ikeamuovit kuluu kokonaan pois!)
..astianpesukoneen
..toisen maton olohuoneeseen vaihdettavaksi aina tilalle kun toinen on pesussa.

Hugo haluaisi (tai mä haluaisin että Hugo haluaisi)...
...paaaljon lihaa ja luita ja lihaisia luita
...hyvin istuvan ulkoilupuvun.

Kiitos!

ps. oletan saavani perinteeksi muodostuneen palapelin ja kirjalahjan pyytämättäkin. Kiitos niistäkin, kuitenkin.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: LAHJATOIVEITA? - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 20:51  
+
0
Rakas Joulupukki. Olen ollut hyvin kiltti tänä vuonna. Niin kuin aina.

Tänä jouluna haluaisin kovasti seuraavaa:

- Jahti Jakt kalvopuvun, sen uuden ladyfitt-mallin. (Minulla kun ei vielä oikeaa (lämmintä) metsästyspukua ole. Tunnen oloni jahtiporukassa ulkopuoliseksi kun muilla on hienot maastonväriset puvut ja minulla vain tylsät ja rumat toppahousut ja -takki.)
- Salamavalon kameraani (haluan saada Pyrystä perfecto kuvia)
- Piirtopöydän (olen jo pitkään haaveillut siitä, haluaisin oppia silläkin piirtelemään)
- Valurautapannun (haluan tehdä vieläkin parempia pihvejä avolle kun se pihveistä niin tykkää)

Voisin tässä samalla, Pukki kiltti, kertoa myös Pyryn toiveet:

- Pyry haluaisi kovasti heijastinhihnan, vaikka sellaisen Hurtan Lifeguard sarjaa olevan
- Toppapomppa-takin (mami ei jaksa ommella itse...)
- Jonkun ihanan nahkaisen blingbling pannan
- Treeni kamppeita hakua varten, kuten liinan ja rullia

Kiitos paljon, rakas Joulupukki! <3
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: LAHJATOIVEITA? - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 20:54  
+
0
Arvon J.Pukki.

Ansaitsisin mielestäni tänä jouluna kääriä paketeista uuden putken järkkäriini, minisukset hiihtolenkkejä jäällä varten; ja tietysti myös Neva tarvitsisi hommaa varten kunnon valjaat, enkai minä nyt ilmaan koiraa hiihdä!
Minun varpaita myös palelee aina, joten tohvelit olisi kovin kivat. En panisi pahakseni myöskään niinkin pienestä asiasta kuin penaalista! Kynäparkani kulkevat kämpän ja yliopiston väliä tällä hetkellä laukun pohjalle länttääntyneinä. Kaikenlaisia kivoja uusia kyniä ja välineitä myös opiskelua piristämään olisi kiva saada penaalin mukana.

Pyöräni on mennyt tässä syksyn mittaan tosi huolestuttavaan kuntoon, uusi tuliterä maastofillari helpottaisi päivittäistä urakkaani polkea opinahjolleni ja keskustaan. Minä sentään fillaroin oli lunta ja pakkasta miten paljon tahansa!

Voisin myös lähettää sinulle Partiovarusteen ja Lintuvaruste Oy:n katalogit joista olen ympyröinyt kaikki haluamani törkeän hintaiset laatukamppeet takeista saappaisiin ja aina telttoihin ja kaukoputkiin asti.

Olisi myös ehkä lähemmäs kymmenen kirjaa jotka olisi kiva saada hyllyyn.
Niin, ja vielä turbomeganettiyhteys joka toimii kuin salama. Ja maailmaan rauha. Kiitos~
lpku 02/14

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: LAHJATOIVEITA? - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 23:35  
+
0
Hei vaan Joulupukki!

Me tiedetään omistajan kanssa, että sulla on siellä kova kiire varsinkin nyt, kun suuri työrupeamasi lähestyy. Siksi haluankin hieman helpottaa urakkaasi antamalla pieniä vinkkejä. Me ollaan ihmisen kanssa oltu tosi kilttejä koko sen ajan, kun ollaan tänä vuonna yhdessä kuljettu, eli helmikuusta asti. En tiedä sitten mitä emäntä on ennen sitä touhunnut, mutta tuskin mitään kovin pahaa. Itse olin tietenkin kiltti myös tammikuussa.

Ihminen on valittanut, että sen sormia palelee talvella, joten veikkaan, että hän saattaa haluta kunnolliset toppasormikkaat, jotta tarkenee lenkkeillä kanssani lumessa ja pakkasessa. Se ei myöskään osaa muussata kasviksia kunnolla ruokani sekaan, vaan niistä jää inhottavia kokkareita, joita joudun joskus sylkemään lattialle. Tätä ihminen ei arvosta kovin korkealle. Tämän vuoksi, pukki kiltti, tuo meille sauvasekoitin. Jotta ihminen myös muistaisi oikein meidän treenivuorot, näyttelyt ja muut menot, niin tuothan meille Fingerpori-seinäkalenterin.

Minulla itselläni on oikeastaan kaikkea, mitä pieni koira voi toivoa. Ruokaa on, ja vaatteita. Jos jotakin saan kuitenkin pyytää, niin tahtoisin itseni takia ihmiselle pidemmän pinnan ja enemmän huumorintajua, se kun ei aina oikein ymmärrä meitä koiria. Mikäli mahdollista, niin jatkossa voit vuosittain pudottaa reestäsi meidän osoitteeseen koko Korvatunturin likaiset alushousut, näistä olisin enemmän kuin kiitollinen. Ellei se ole liikaa pyydetty, niin kerrothan vielä ihmiselle, ettei kaltaiseni katu-uskottavan, hurjan ja mustan belgikoiran pukeminen vaaleanpunaiseen haalariin ole ollenkaan vitsikästä.


Ystävällisin hännänheilautuksin ja innokkaasti joulua odottaen,

-Sisu-

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545699
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 00:00)