Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 21:59

Millaiseen koirahoitolaan koirasi veisit?

same

same
Viestimäärä: 2

MILLAISEEN KOIRAHOITOLAAN KOIRASI VEISIT? - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 21:59  
+
0
Siis mitä valittamista on ollut tähän mennessä paikoissa ja mitä perusasioita toivoisitte hoitolan tason täyttävän?

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: MILLAISEEN KOIRAHOITOLAAN KOIRASI VEISIT? - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 22:41  
+
0
En nyt ihan nappiin vastaa tuohon kysymykseen, mutta olen siis itse viemässä koiraa ensimmäistä kertaa hoitolaan maaliskuussa. Tuntuu vähän pahalta jättää pikkuinen, mutta vaan yleisesti hoitolaan, ei tähän valittuun. Kerran meillä on ollu kotona hoitaja kun käytiin etelässä häissä, muuten koira on kulkenu aina mukana. Nyt kun sille alkaa tulla ikää niin käy varmasti hankalammaksi tuo hoitajan kotiin tuleminen :shifty: jotenka etsin hoitolan, jota käytän varmaan aina ja ikuisesti tämän koiran kanssa.

Hoitolan valinnassa etsin (google, ystäväni) tietoja siitä mitä pitäisi osata ottaa huomioon hoitolaolosuhteissa, jotta tulisi sitten katsottua sellaistakin mitä muuten ei ehkä osais. Halusin löytää hoitolan, jossa koira on varmasti turvassa, sen perustarpeista huolehditaan, omistajista saa erityisen vastuullisen kuvan, ympäristö on jees ja koiraa osataan varmasti käsitellä. Etsin suosituksia ja moitteita eri hoitoloista ja niiden perusteella oli tarkoitus lähteä katsomaan parhaita vaihtoehtoja. Tosin olin niin tyytyväinen ensimmäiseen niistä kahdesta parhaasta että se kierros jäi siihen (oikeesti kävin sielläkin kyllä kerran ilman koiraa ja kerran koiran kanssa :D). Asiantuntemusta, hyvät tilat, homman selkeä organisointi ja ammatillisuus. Koirasta oli toki vähän jännää, mutta ei mitään paniikkia aiheuttavaa (vähän on luonteeltaan säikky.. :shifty:) En keksiny mitään mitä siellä ei ois otettu huomioon tai mikä ois ollu hoidettu huonosti. Mulle tuli sellanen olo että oon täysin selvillä siitä mitä koiran päivään kuuluu ja miten se hoidetaan sinä aikana kun on siellä. Ja olin tyytyväinen siihen :peukku:

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: MILLAISEEN KOIRAHOITOLAAN KOIRASI VEISIT? - Torstaina, 13.01.2011 klo 08:42  
+
0
Aloittaja voisi ystävällisesti tarkentaa, mitä varten hän aiheesta kysyy? Omaa liiketoimintaa varten vai kenties jotain kouluprojektia varten vai asiakkaan näkökulmasta?
Ylläpitäjä

same

same
Viestimäärä: 2

VS: MILLAISEEN KOIRAHOITOLAAN KOIRASI VEISIT? - Torstaina, 13.01.2011 klo 11:19  
+
0
Vaikeaa löytää hyvä hoitola koirille, missä hinta-laatusuhde kohtaa ja itse voi olla huoletta, koska en ole aikaisemmin koiriani hoitoon vieraalle joutunut viemään. Eli ei omaa kokemusta, tietääkseni täällä saa kysyä, millä perusteella muut valitsevat paikkansa, mihin hoitoon vievät.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: MILLAISEEN KOIRAHOITOLAAN KOIRASI VEISIT? - Torstaina, 13.01.2011 klo 11:58  
+
0
^ Saa toki kysyä, en minä sillä :) Kysymyksesi oli vain muotoiltu niin, että olisit voinut olla myös aloitteleva yrittäjä, joka kehittää liiketoimintasuunnitelmaansa koskien koirahoitolaa. Ja siitä aiheesta palstalla on jo käyty keskustelua.
Ylläpitäjä

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28523
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6657
Viestejä yhteensä546820
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös266054
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.09.2024 klo 01:15)