Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 12:16

Viihdytkö juhlissa

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 12:16  
+
0
Tarkoitan isoja kinkereitä, joissa on paljon väkeä, häät yms. peijaiset. Itse en viihdy ollenkaan. Kaverilta tuli kutsu kesähäihin, enkä varmasti mene. 1000€ jos saisin, niin voisin pyörähtää. Hyi olkoon!

Kerran yhden tutun lakkiaisissa nuorempana käväisin, mutta se sai riittää. Mites muilla?
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

iseeyou

iseeyou
Viestimäärä: 100

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 12:31  
+
0
Jos sattuu itsellä olemaan hyvä päivä, hyvä porukka jossa istuskella ja turista omiaan, niin mikäs siinä.
Keskipisteenä en itse viihdy missään juhlissa. Jo onnittelut esim. fb:ssä saavat kiusaantuneen olon itselle. :eitietoo:
Tarvitsen koirani mielen unohtaakseni pahat,
muistaakseni hyvät, pysyäkseni uteliaana,
oppiakseni olemaan koirani paras ystävä.


spk-narttu Donna s. 8.3.2009 k. 8.10.2014 <3
Basset Hound Suvikasteen Anselmi "Pablo" s. 12.9.2010
Siperianhusky mix Nuka s.8.1.2014

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 12:44  
+
0
En viihdy enää. Nuorempana sitä tuli juostua kaikissa maailman kissan ristiäisissä ja pippaloissa ja itsekkin niitä järjestin.

reppulinen

reppulinen
Viestimäärä: 29

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 13:24  
+
0
En todellakaan viihdy. Nuorenpana mut aina pakolla raahattiin jos jonkinlaisiin juhliin, siitä se inho on varmaan tullut. :mad: Hyvä esimerkki nyt lauantailta, oli mummon 80 vuotis juhlat, mutta jätin menemättä sinne. (joidenkin mielestä olen nyt tyhmä ja sivistymätön ihminen.)
Tosin nyt sitten tänään käyn mummoni luona kun on se virallinen juhlapäivä mennyt ja hössötys loppunut. Itsekkään en järjestä mitään juhlia, vaan ne "juhlat" on yleensä sitä luokkaa että pienellä mukavalla kaveri porukalla kiskotaan kaljaa, hienostelut ja juhlavaatteet pitää jättää kotiin. :nauru: Ja varsinkin se juhlapukeutuminen on mulle melkosta myrkkyä, mielummin viihdyn arki vaatteissa.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 14:15  
+
0
Viihdyn ja en viihdy, riippuu hyvin paljon siitä, mitkä juhlat kyseessä ja millaista porukkaa. Mutta yleisesti ottaen tykkään kyllä juhlista, musta on ihanaa laittautua ja syödä ja juoda kunnolla hyvässä seurassa. Häät on ihan parhaita ja tuparit ja kaikki. Jopa miehen suvun jokakesäiset sukujuhlatkin on kivoja, kun porukka on niin rentoa ja kaikilla kivaa. Pönötysjuhlista en perusta.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 14:36  
+
0
^Sama täällä. Lisäyksenä se et kunhan ei tosiaan ole mitään ns. pakkoseurustelua ja saa vetäytyä omiin oloihinsa tarvittaessa. Ja kunhan ei tarvi olla itse "juhlakalu" :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 15:06  
+
0
Viihdyn! Rakastan juhlia ja niitä sais olla paljon enemmän... En oo pariin vuoteen ees häihin päässy. Viihtymisen edellytyksenä on kyllä että tunnen entuudestaan edes muutaman ihmisen, ettei ihan orpona tarvii olla. Rakastan myös keskipisteenä olemista, meillä oli keväällä kaverin kanssa isot yhteissynttärit ja paistattelin onnellisena juhlakaluna :nauru: Jos joskus meen naimisiin niin haluun iso kekkerit!

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 15:11  
+
0
Viihdyn kyllä, niin isoissa kuin pienemmissäkin juhlissa. Tai riippuu tietenkin hieman mitkä juhlat tai "juhlat" kyseessä. On mukava laittautua, nähdä ihmisiä ja syödä hyvin. Isoista juhlista taisi tässä topicissa olla kyse, mutta sanon nyt kuitenkin - tykkään kovasti näistä meidän perheen juhlista, eli synttärit tai muut vastaavat, perinteenä juoda kahvit, syödä paljon herkkusia ja ennen kaikkea, turista ihanien ihmisten kanssa. Isoissa juhlissa (häät yms) on vähän se kun ei tunne välttämättä kaikkia ihmisiä, mutta siinähän sitä tutustuu!
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 15:16  
+
0
En mistään hinnasta menisi tutustumaan.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 17:25  
+
0
Riippuu juhlista ja siitä ketä niihin on kutsuttu. Sukujuhlista en oikein perusta, en tule kovin hyvin juttuun sukulaisteni kanssa. Heidän kanssaan jutteleminen on juuri sellaista väkisin vääntämistä: "No onkos se opiskelu sujunut?" "No ihan kivaa on ollut" jne...

Kavereiden järkkäämissä juhlissa sen sijaan tykkään olla, tuparit, synttärit ja muut on kivoja. Sellaiset rennommat juhlat. Yleensä niihin kutsutuilla vierailla on myös jotain yhteistä, joten ihmisiin tutustuukin helpommin.

Yhdestä asiasta pidän yleensä kaikissa juhlissa: ruuasta :nauru:
Sloughi Elmo 6/2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 13.06.2010 klo 17:25)

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 19:05  
+
0
Tykkään kaikista juhlista, isoista ja pienistä, häistä ja synttäreistä ja kahvitteluista ja sukujouluista. Saa laittautua, saa hyvää ruokaa ja juomaa, näkee ihmisiä. Tykkään mun sukulaisista ja perheenjäsenistä ja kavereista. Tää kesän alku on ollut ihan huippu, kun ensin oli oma häätilaisuus, seuraavana viikonloppuna lakkiaiset ja polttarit ja eilen kaverin häät. Ihan parasta.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 20:36  
+
0
Kavereiden ja muiden omaikäisten kanssa juhliminen on mukavaa. Tuli käytyä nyt muutamissa lakkiaisissa ihan vain käymisen ilosta, ja lähdetään usein yhdessä baariin juhlimaan. Tykkään laittautua, höpistä, syödä ja olla humalassa.

Sukujuhlat yms. pönötysjuhlat ja "liian hienot" juhlat taas on sellaisia missä en yhtään viihdy. Hyi olkoon kaikki mummon synttärit ja serkun häät!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 23:48  
+
0
Viihdyn. Pidän kaikista juhlista ja ajoittain oikein harmittaa jos ei ole juhlia lähitulevaisuudessa. Edellisistä isommista ja virallisemmista juhlista tosin on jo vuosia, harmikseni, mutta en usko mielipiteeni muuttuneen niistäkään.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 23:55  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Kavereiden ja muiden omaikäisten kanssa juhliminen on mukavaa. Tuli käytyä nyt muutamissa lakkiaisissa ihan vain käymisen ilosta, ja lähdetään usein yhdessä baariin juhlimaan. Tykkään laittautua, höpistä, syödä ja olla humalassa.

Sukujuhlat yms. pönötysjuhlat ja "liian hienot" juhlat taas on sellaisia missä en yhtään viihdy. Hyi olkoon kaikki mummon synttärit ja serkun häät!

Kuin mun näppikseltä :) Tosin jos ihan lähisivun (äiti, siskot, mummi, serkut (4kpl) ja eno vaimoineen) kesken on jotain istujaisia mummin luona, niin niissä viihdyn kummasti, mutta kaikenmaailman häät ja virallisemmat juhlat saa mut enempi vain vaivaantumaan.
Varjo 12/2010 ♥

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Maanantaina, 14.06.2010 klo 07:49  
+
0
En kyllä viihdy. En mitenkään päin. Inhoan sitä pakkopynttäytymistä ja vaatteiden etsintää ja kaikkea juhliin liittyvää stressiä kuten se, että on pakko saada niitä varten vapaata ja hankittava lahja jne. En tykkää. Ehkä kavereiden häät tmv on sitten eri asia, mutta eipä noita oo naimisiin menny isoilla juhlilla ketään.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Emilja

Emilja
Viestimäärä: 9

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Maanantaina, 14.06.2010 klo 08:10  
+
0
Ihanaa löytää vertaistukea. En viihdy mynkäänlaisissa juhlissa, olivat ne sitten isot tai pienet jos mukana on vieraita ihmisiä. Myös kaikennäköiset kekkerit missä olen itse keskipisteenä (esim. omat synttärit) kiertäisin mieluiten kaukaa. Jos joskus purjehdin avioliiton satamaan niin häitä ei kyllä juhlita. Tiedä sitten mistä erakoitumisesta tämä piirre johtuu? :eek:

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Maanantaina, 14.06.2010 klo 10:37  
+
0
En omia juhia mielellään järjestäisi mut kyl nyt vieraaksi voin juhliin mennä jos on jotain tuttuja. Tänä kesänä olis miehen kaverin häät ja en tunne sieltä ketään vähän inhottaa mennä mut en kyl viiti jäädä poiskaan.. Kyl viihdyn jos mua ei huomata ollenkaan :)
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:13  
+
0
Kyllä tykkään käydä juhlissa.. Kunhan ne ei ole turhan hienot ja sellaiset jossa pitää stressata vaatteita ja lahjoja.. Tosin nekin menee, jos ihmiset ovat entuudestaan hyvin tuttuja. En tiedä onko minusta koskaan pitämään omia häitä. Korkeintaan sellaiset, johon tulevat vain lähimmät sukulaiset ja ystävät.. Kaikki on hyvin niin kauan, kun ei tarvitse olla porukan keskipisteenä vaan voi vetäytyä omaan rauhaansa :) Kavereiden kesken järjestetyt pirskeet ovat joka kerta rentoja ja niistä tykkään. Ei turhaa hienostelua :D
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 11:59  
+
0
Yleisesti inhoan kaikkia virallisia juhlia niiden kankeuden vuoksi ja siksi, että " sinne pitää pukeutua siististi" joka sukulaisille tarkoittaa jotain äärimmäisen tukalaa JAKKUPUKUA vaikkapa vaaleansinisenä.
Olen taistellut itselleni vapauden valita vaatteeni itse ja näinollen erotun enemmän edukseni, kun olen omana itsenäni paikalla.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: VIIHDYTKö JUHLISSA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:17  
+
0
Mä olen vanhemmiten alkanu arvostaa näitä "sukujuhlia", kummasti sitä huomaa löytävänsä ittestään kiinnostusta "menneitä" sukupolvia kohtaan... :)

Mitkään ryyppäjäiset ei enää nappaa.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 14:15)