Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 31.12.2010 klo 07:48

Yritin, mutta ei sitten

luomuneito

luomuneito
Viestimäärä: 4

YRITIN, MUTTA EI SITTEN - Perjantaina, 31.12.2010 klo 07:48  
+
0
Yritin etsiä itselleni koirakaveria oman perheen allergian vuoksi (eli siis perheeseen ei voi koiraa ottaa, mutta itse mielelläni sellaisen kanssa kulkisin).
Joku tässä nyt mättää.
Yksi viestiketju oli sisällöltään sellainen, että siellä etsittiin omalle koiralle koirakaveria, eli se ei ollut itselleni tarkoituksenmukainen.
Sitten toinen oli, missä tarjottiin hoitoapua. No sekään ei ihan vastaa sitä mitä haen/tarjoan, koska en tarjoa hoitoapua ts. en ota koiraa kotiini enkä myöskään mene koiran kotiin sitä sinne hoitelemaan.
Laitoin sitten ihan oman viestin omalla otsikolla. Nyt kun siihen viestiketjuun jotenkin vastaisin/päivittäisin, niin se on lukittu. En pysty edes vastaamaan sille ainoalle, joka minulle vastasi.
Tietääkseni en ole kuitenkaan mitään sääntöjä rikkonut, enkä kenellekään pahaa mieltä aiheuttanut. Mitään syytä lukitsemiseen en ole mistään saanut.
Mutta, jospa tämä ei sitten ollutkaan oikea forumi koirakaverin etsintään.

Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille, ja oikein kivaa ensi vuotta. Toivottavasti koiranne selviävät uuden vuoden paukkeista vähillä "hermovaurioilla".

Kaikkea hyvää muutenkin kaikille toivottaen
Luomuneito

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: YRITIN, MUTTA EI SITTEN - Perjantaina, 31.12.2010 klo 08:09  
+
0
^Pysty laittamaan kyllä yksityisviestin hälle sinulle vastanneelle. Yksityisviestit voit lähettää, kun menet tuohon ketjuun ja ko nimimerkin kuvan alta valitset "lähetä yksityisviesti". Kun aloittamasi ketju on lukittu, on ilmeisesti ajateltu viestisi sopivan jompaankumpaan noista mainitsemistasi ketjuista.

Itse olen lenkkikaveriketjussa esimerkiksi kysellyt ihan koiratontakin lenkkiseuraa itselleni lenkille mukaan, en pelkästään koirilleni, joten onnistuu siellä lenkkikaverin kysely niinkin. Sinä vaan asut väärällä puolella suomea minuun nähden, mutta eiköhän sieltä muitakin löydy.

Hoitotarveketjuunkin tuon voisi hyvin mielestäni laittaa, sillä hoitoahan se on, jos yksin käytät toisen koiraa lenkillä. Kyllähän hoitotarveketjuun voi kirjata että tarjolla on vaan lenkitysapua, ei muunlaista hoitoa. Moni olisi varmaan ilahtunut tuonlaisista "vapaapäivistä" kun joku muu lenkittää koiran.

(Viestiä on muokattu perjantaina, 31.12.2010 klo 08:14)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: YRITIN, MUTTA EI SITTEN - Perjantaina, 31.12.2010 klo 12:24  
+
0
Minä lukitsin ketjun, sillä yksittäiset ilmoitukset eivät tarvitse omaa ketjua. Vaikka ilmoituksesi poikkeaa muista, voi sen silti lisätä jonon jatkoksi vaikka lenkkikaveria etsitään- ketjuun. Jos kaikki avaavat uuden aiheen omalle ilmoitukselleen, hukkuu varsinaiset keskustelut sinne sekaan ja palstan käyttö vaikeutuu. Sen takia kaikki oman otsikon saaneet ilmoitukset lukitaan ja poistetaan jonkin ajan päästä.

luomuneito

luomuneito
Viestimäärä: 4

VS: YRITIN, MUTTA EI SITTEN - Perjantaina, 31.12.2010 klo 12:33  
+
0

Vanis kirjoitti:

Minä lukitsin ketjun, sillä yksittäiset ilmoitukset eivät tarvitse omaa ketjua. Vaikka ilmoituksesi poikkeaa muista, voi sen silti lisätä jonon jatkoksi vaikka lenkkikaveria etsitään- ketjuun. Jos kaikki avaavat uuden aiheen omalle ilmoitukselleen, hukkuu varsinaiset keskustelut sinne sekaan ja palstan käyttö vaikeutuu. Sen takia kaikki oman otsikon saaneet ilmoitukset lukitaan ja poistetaan jonkin ajan päästä.



Kyllä minä niitä ketjuja luin, viestejä oli ikivanhoja, jopa vuoden takaisia.
Ohjeistakin luin, että miten toimia kun aloittaa uuden viestiketjun.
Ymmärrän kyllä, että jokaisen oma viesti täyttäisi koko palstan, mutta ohjeet ovat siltä osin sekavat. Pitäisi lukea "älä aloita uutta ketjua, vaan lue ja vastaa siihen, mitä on luettu 15 tuhatta kertaa ja jossa on neljä sataa vastausta".
Olisi ollut ystävällistä ylläpidolta ilmoittaa minulle (sähköpostiosoite oli sekä viestissä, että rekisteröitymisessä), että lukitsemme viestisi syystäettä.
Luulin toimivani oikein, ja tuntui aika typerryttävältä aamulla katsoa että viestini on lukittu syystä jota en ymmärtänyt koska olin tehnyt niinkuin ohjeissa sanotaan.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: YRITIN, MUTTA EI SITTEN - Perjantaina, 31.12.2010 klo 12:40  
+
0
Maddy oli laittanut linkin oikeaan ketjuun, ja siksi koin ettei sen enempiä perusteluja lukitsemiselle tarvita.
Mä en nyt ihan täysin ymmärrä, mikset voinut laittaa viestiäsi oikeaan ketjuun. Totta kai siellä on paljon vastauksia, kun ne kaikki ilmoitukset kuuluu laittaa sinne. Vanhoja viestejä siellä on, koska niitä ei poisteta ellei erikseen pyydetä. Ja ilman muuta ketju on luettu tuhansia kertoja, koska sieltä lukijat käyvät katsomassa olisiko sopivaa lenkkiseuraa tarjolla.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28225
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545758
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265913
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.05.2024 klo 10:45)