Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Tiistaina, 22.11.2011 klo 23:26

Hakuryhmään tarvittaisiin uusia jäseniä Tampereella.

hukkeliini

hukkeliini
Viestimäärä: 1

HAKURYHMääN TARVITTAISIIN UUSIA JäSENIä T... - Tiistaina, 22.11.2011 klo 23:26  
+
0
Moi. olen Sini Kyöperi. Olemme perustaneet ystävien kanssa hakuryhmän Tampereelle. Meitä vain on tällä hetkellä liian vähän eli kolme ja minä. Itse olen toiminut PPK:SSA 12.V. Ensin ryhmäläisenä ja sit 7.v. kouluttajana ja pari vuotta vielä koulutusvastaavana. Toimin ryhmän johtajanamme, mutta ystävänikin on kokeneita maalimiehiä PPK:n ajoilta, joten voin ottaa ryhmään myös aloittelijoita. keväänä olisi itsellä tarkoitus rakentaa oma hakurata mettäämme, missä on myös piilot. itselläni on 7kk saku, jonka kanssa hakua on nyt tehty 2kk.

Ryhmän jäseneltä vaadin aktiivisuutta eli treeneihin osallistutaan satoi tai paistoi tai ollaan pois järkevän syyn tultua. Itselläni on tavoite PK- kokeisiin osallistuminen. Ryhmämme treenaa myös tottelevaisuutta ja esineruutua, mutta niihin osallistuminen ei ole pakollista. Ryhmään kuuluminen on maksutonta.
Jos olet reipas, sosiaaalinen ja koirasi pitää ihmisten kanssa puuhailusta haun merkeissä, ota yhteyttä. Tällä hetkellä treenaamme viikonloppusin.

Puh 15 jälkeen 0453540636

KaislaMaria

KaislaMaria
Viestimäärä: 3

VS: HAKURYHMääN TARVITTAISIIN UUSIA JäSENIä T... - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 11:30  
+
0
Millä tolalla on hakuryhmänne tällä hetkellä?
Itse etsin aktiivisempaa ryhmää, koska oma ryhmäni on vähän hiljaiselolla ainakin näin talven. Olen myös koittanut päästä muihin ryhmiin, tuloksetta toistaiseksi.

Aloitimme hakuilun syksyllä, eli jotain ollaan jo tehty, lähinnä etsintää koirat harjoitelleet, nyt haluaisin perehtyä tarkemmin pistojen harjoitteluun, koska ovat jääneet vesiperälle kun minulla ei ole ollut ihan selkeää mielikuvaa mitä haluan. Nyt on tauolla lueskeltu ja pohdittu asiaa, ja ainakin vähän paremmin eväin jatketaan toivon mukaan. :D Kaipaan siis vähän apua ja ohjausta ryhmältä, mutta mitään käskytystä en purematta niele. Aktiivinen treenaus on juuri mitä kaipaan, eikä säätä ole tullut pelättyä ennenkään, koirien ja hevosten kanssa kun on tekemisissä..

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: HAKURYHMääN TARVITTAISIIN UUSIA JäSENIä T... - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 21:25  
+
0
Kannattanee Sinille soitella ja kysellä, eipä oo näkynyt tänne laittavan muita viestejä, kuin tämän yhden, että en tiedä miten aktiivisesti lukee.
Me treenaillaan tuossa porukassa aina kun vaan päästään, mukava ja aktiivinen porukka. Säistä oikeastaan vaan kova pakkanen on tainnut treenejä perua.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 21:25)

akuliina

akuliina
Viestimäärä: 3

VS: HAKURYHMääN TARVITTAISIIN UUSIA JäSENIä T... - Sunnuntaina, 01.04.2012 klo 15:17  
+
0
Kuulostaa mielenkiintoiselta!
Me ollaan vasta lyöty ''hynttyyt yhteen'' tuon aikuisen koiruuden kanssa, joten tässä vielä totutellaan yhdessä treenailuun, mutta piakkoin voisin ottaa yhteyttä tähän porukkaan. :)
Koira on kovasti aktiivinen ja rakastaa kaikenmoisia harrastuksia, joten tää kuulostais hyvälle!

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28199
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6334
Viestejä yhteensä545716
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265849
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.05.2024 klo 06:30)