Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Perjantaina, 23.07.2010 klo 20:07

Harrastustavarat

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

HARRASTUSTAVARAT - Perjantaina, 23.07.2010 klo 20:07  
+
0
Pienelle kysymykselleni en oikein löytänyt sopivaa palstaa, joten päätin kirjoittaa tänne. Jos vastaavanlaista aihetta ei ole vielä olemassa, tässä voidaan keskustella myös yleisesti kaikista harrastustarvikkeista ja jaella kokemuksia!

Tilasin koiralleni Petnetstoresta (www.petnetstore.fi) tänään pari tarpeelliseksi kokemaani tuotetta, HauHau Champion Nylonhäkin viininpunaisena ja kokona 70 x 52 x 52 sekä punaisen nylonkoulutustaluttimen kokona 200- 240 cm & 25mm. Eli tässä koulutustalutin ja tässä nylonhäkki. Molemmat ovat tulossa agilityharrastukseemme. No, tilaushan on jo tehty, mutta haluaisin silti kuulla kyseistä tuotteista kokemuksia. Olen ensikertalainen netistä tilaamisessa ja tahtoisin myös kokemuksia tästä nettikaupasta tilanneilta: miten usein sattuu virheitä, ovatko tuotteet yleensä laadukkaita, tulevatko ilmoitetun saapumisajan sisässä jne.

Jos tämä nettikauppa osoittautuu hyväksi paikaksi tilata, todennäköisesti tilaan jotain jatkossakin, sillä hinnat ainakin näyttävät edullisilta ja valikoimaakin on jonkin verran sekä tarjouksia runsaasti. Ennenkaikkea olisi kiva saada vastaus muutamaan kysymykseen tästä koko nettikaupasta sekä ilmoittamistani tuotteista,

PETNETSTORE
- onko laatu erilaista kuin esimerkiksi eläinkaupasta ostettaessa?
- onko tavara yleensä hintansa väärti?
- onko täältä ylipäätään järkevä tilata? Jos ei, niin miksi?

HAUHAU CHAMPION NYLONHÄKKI
- laatu?
- hinta/laatusuhde?
- kestävyys?
- käytettävyys?

NYLONKOULUTUSTALUTIN
- laatu?
- kestävyys?
- käytännöllisyys?

Ja täällä voivat kaikki keskustella tilaamistaan ja ostamistaan harrastuskamoista koiralleen !
no you don't know what it's like
welcome to my life

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: HARRASTUSTAVARAT - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 22:40  
+
0
Itse olen tilannut erilaisista nettikaupoista leluja, hihnoja, pantoja, juomakuppeja ja pari pentuaitausta. Koirakirjojakin on tullut pari tilattua.
Ainoastaan hihnat (2 erilasita Hurttaa) jouduin palauttamaan. Toisessa oli valmistusvirhe ja toinen ei vastannut nettisivuilla kuvattua tuotetta. Palautus onnistui hyvin ja sain rahat nopeasti tililleni. Hurtan pannat(ostin 3 samanlaista, mutta eri kokoista) ovat olleet hyviä. Olivat tarjouksessa 3€/kpl, joten tilasin pennulle heti 3.
Tyytyväinen olen ollut. Aina myös saanut yhteyden johonkin palvelevaan henkilöön, jos ollut kysyttävää.
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

saija81

saija81
Viestimäärä: 111

VS: HARRASTUSTAVARAT - Torstaina, 26.08.2010 klo 17:39  
+
0
Mä olen ostanu varmaan kohta enemmän netistä tuotteita kun kaupasta. Siihen määrään mahtuukin vähän kaikkea. Ite testaan kaupan eka pienellä ostoksella ja jos toimii niin jatkan kaupan tuotteiden hankkimista jatkossakin. Petnetstoren tuotteisiin ja toimituksiin olen pää asiassa tyytyväinen mutta heillä tuotteen palauttamisesta uuden korvaavan tuotteen saamiseen meni ainakin muutama kuukausi. Terrieri.net on ok, Tassutarviketta käytän paljon, samoin kuin petenkoiratarvike ja moymore.fi, muitakin on tullu kokeiltua mutta ei muista. Tassutarvike niminen liike on melkein jo paikallinen eläinkauppa niin paljon sitä tulee käytettyä.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 02:15)