Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Maanantaina, 06.02.2012 klo 12:19

Koira tarjolla mätsäreihin / näyttelyihin (esimerkiksi junnuihin / lapsi & koira)

Belgianpaimenkoira95

Belgianpaimenkoira95
Viestimäärä: 1

KOIRA TARJOLLA MäTSäREIHIN / NäYTTELYIHIN ... - Maanantaina, 06.02.2012 klo 12:19  
+
0
Heippa,

omistan tuollaisen ihanan nelivuotiaan kultaisennoutajan. Uros on, nimitykseltään Myrsky. Isä on maailmanvoittaja, ja äitikin on näyttelyissä menestynyt. Itse mielelläni junnuilisin, mutta kun ikää ei oikein kohta enää sellaiseen touhuun ole, ja mielelläni Myrskyn annan mätsäreihin tai näyttelyihin jollekin, joka on junnukoiraa vailla.

Asustamme Porvoossa (:

Myrsky on luonteeltaan aivan ihana koira. Ystävällinen ja lapsirakas. Touhukas ja energinen tapaus on. Iso koira kuitenkin, joten ei mitään ihan pienintä esittäjää tälle otukselle. Mielellään toivon, että junnu olisi tottunut myöskin näihin edes vähän isompiin koiriin. Myrsky on perso ruualle, joten sen avulla ainakin saa erinomaisesti pysymään kehässä ja huomion esittäjään. Myrsky osaa seisoa kunnolla paikallaan, antaa tarkastaa hyvin hampaat ja käyttäytyy tuomaria kohtaankin ystävällisesti. Muista koirista pitää myös, jotkut isommat urokset voivat olla hieman hurjia Myrskyn mielestä.

Yksitysiviestiä voi laittaa, tai sitten tähän alle. Toivoisin kovasti, että joku / jotkut tuota junnuilemaan haluaisivat, ettei junnuelämä kokonaan kuole Myrskyltä pois nyt, kun itse en kohta enää voi niissä kehissä pyöriä.
Koirat hallitsevat elämää, koirat ovat koko elämä. Olen kuullut valitusta siitä, että elämässäni ei ole aikaa muulle.
Belgianpaimenkoirat, samojedinkoirat, suomenlapinkoirat, kultaisetnoutajat ja huskyt ovat suurin osa koiraharrastukseni täyttäjistä.

EmmiL

EmmiL
Viestimäärä: 5

VS: KOIRA TARJOLLA MäTSäREIHIN / NäYTTELYIHIN ... - Perjantaina, 05.10.2012 klo 19:21  
+
0
mä olisin kiinnostunut. :) kokemusta on leonberginkoirasta (17kk) osaan esittää sen mutta junnussa virallisessa turhan hankala.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:30)