Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 29.03.2016 klo 14:32

Austrlianpaimenkoira taloon? Auttakaa!!

Aada123

Aada123
Viestimäärä: 9

AUSTRLIANPAIMENKOIRA TALOON? AUTTAKAA!! - Tiistaina, 29.03.2016 klo 14:32  
+
0
Olen haluamassa tuota Austraalianpaimenkoiraa urosta niin tuleeko se juttuun toisen koiran kanssa? Koska meillä on Englanninbulldoggi (sekin on uros)...
Kannattaako se hankkia pentuna vai aikuisena?
pentu olisi kyllä kiva!:)
olen 12v ja ottaisin sen itse omalle vastuulle, tietenkin vanhemmat auttaa
mutta muuten se olisi minun.
suositellaanko sitä lapselle?

Kiitos jos vastaat!:)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2016 klo 14:38)

Sukkis

Sukkis
Viestimäärä: 21

VS: AUSTRLIANPAIMENKOIRA TALOON? AUTTAKAA!! - Tiistaina, 29.03.2016 klo 19:15  
+
0
Kyllä australianpaimenkoirat tulee juttuun toisten koirien kanssa ihan hyvin :peukku:
Minulla itse ollut sellainen hoitokoirana, todella mukavia koiria! (yksi lempi roduistani)
En tosin suosittele ottamaan tuossa tilanteessa aikuista tai nuorta koiraa, kannattaa tosiaan ottaa pentu niin vanhempikin koira hyväksyy sen paremmin.
~ Dogs is my life ~

Schapendoes " Dajm "

Aada123

Aada123
Viestimäärä: 9

VS: AUSTRLIANPAIMENKOIRA TALOON? AUTTAKAA!! - Tiistaina, 29.03.2016 klo 21:48  
+
0

Sukkis kirjoitti:

Kyllä australianpaimenkoirat tulee juttuun toisten koirien kanssa ihan hyvin :peukku:
Minulla itse ollut sellainen hoitokoirana, todella mukavia koiria! (yksi lempi roduistani)
En tosin suosittele ottamaan tuossa tilanteessa aikuista tai nuorta koiraa, kannattaa tosiaan ottaa pentu niin vanhempikin koira hyväksyy sen paremmin.

kiitos paljon!:)

Tokkimuss

Tokkimuss
Viestimäärä: 7

VS: AUSTRLIANPAIMENKOIRA TALOON? AUTTAKAA!! - Lauantaina, 31.12.2016 klo 23:23  
+
0

Aada123 kirjoitti:

Olen haluamassa tuota Austraalianpaimenkoiraa urosta niin tuleeko se juttuun toisen koiran kanssa? Koska meillä on Englanninbulldoggi (sekin on uros)...
Kannattaako se hankkia pentuna vai aikuisena?
pentu olisi kyllä kiva!:)
olen 12v ja ottaisin sen itse omalle vastuulle, tietenkin vanhemmat auttaa
mutta muuten se olisi minun.
suositellaanko sitä lapselle?

Kiitos jos vastaat!:)



Mulla itellä on juuri australianpaimenkoira uros. Sanoisin, että on ihan sujut toisten uroksien kanssa, mutta ihan vieraille koirille ei ala (kaveri piirissä paljon uroksia ja kaikkien kanssa tulee toimeen). Narttuja rakastaa! (hihi) Tietty pentu tottuu paremmin tuohon vanhempaan koiraan, mikä varmaan uros-uros taloudessa olisi kiva juttu. En menisi sanomaan, että sitä ihan s u o s i t e l l a a n lapsille, sillä rotu, etenkin urokset voivat olla hyvinkin itsepäisiä. Täällä ollaan selvitty ihan jees murkku iästä ja tällähetkellä aivan i h a n a harrastekoira! Kotiin, missä sen kanssa ei harrasteta, en sitä ottaisi enkä myisikään. Itselleni koira tuli ollessani 10-11v, mutta isä sen koulutti. Kyllä mä alusta asti opetin sille kaikenmailman juttuja ja kyllä siitä nykyään hoksaa, kelle koira alunperin hankittiin, minulle. Mutta jos sä nyt tähän rotuun päädyt, tai mikäli olet jo aussielapsen kotiin saanut, niin onnea jatkoa ajatellen!

assisttrading

assisttrading
Viestimäärä: 1

VS: AUSTRLIANPAIMENKOIRA TALOON? AUTTAKAA!! - Torstaina, 07.07.2022 klo 02:18  
+
0
The complete look of your internet site is remarkable, not to mention the content material!
also visit my net web page -securitiestrading

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 19:30)