Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 15.10.2010 klo 11:48

Junnujen pikkujoulut!

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 11:48  
+
0
Joulu tulla jollottaa!

Eli pulkussa lähti idea koiratyttöpikkujouluista, ja päätettiin sitten että nehän olis kivat ja nyt alkais olla aika ruveta suunnittelemaan jotta mahdollisimman moni halukas pystyisi varautumaan ja pääsisi mukaan.

Puhetta oli sellaisesta ohjelmasta että varattaisiin pöytä jostain kivasta paikasta ja mentäisiin yhdessä porukalla syömään, mistä sitten masut täynnä siirryttäisiin jonkun junnun (vapaaehtoisia?) luokse jatkoille. Tämä sai kannatusta ihan siitäkin syystä että ulkona syöminen vähentäisi painetta sen junnun hartioilta, jonka luokse mentäisiin jatkoilemaan. Ja toki yksi illallinen nyt aina mahtuu jokaisen kalenteriin, eli kaikista kiireisimmät voisivat sitten tietysti tulla vain syömään ja jättää jatkot välistä, jos siltä tuntuu.

Muuta ohjelmaa ei sen tarkemmin olla suunniteltu, ihan leppoisaa yhdessäoloa ja jutskailua oli ainakin minun toivelistallani. Jos ihmisillä on kiinnostusta johonkin pieneen lahjojen vaihtoon (esim. että jokainen tuo pienen lahjan siinä 5 euron luokkaa ja ne sitten sekoitetaan ja jokainen saa valita säkistä yhden sattumanvaraisen paketin itselleen), niin tottakai semmoinenkin on ihan kiva lisä, miten vaan. Ehdotuksia ohjelman puolesta otetaan kernaasti vastaan!

Parhaaksi ajankohdaksi muotoutui joulukuu, Stu ilmoitti että hän pääsisi täyden aikataulunsa vuoksi parhaiten liittymään joukkoomme iloiseen jos pikkujoulut pidettäisiin joulukuussa, ja joulukuuhun on muutenkin vielä mukavasti aikaa niin että kaikki muutkin ehtivät varailla kalenteristaan sijaa. Päivämääristä yksi sopiva olisi esimerkiksi tuo 4.12. eli joulukuun ensimmäinen lauantai, se ei kuitenkaan mene ihan siihen pahimpien joulukiireiden päälle, ja toisaalta seuraavana viikonloppuna on Voittaja näyttely, minne mahdollisesti moni on täältäkin menossa.

Eli, miltä kuulostaisi? Onko ideoita toteutukseen, paikkaan, ohjelmaan? Kuka olisi innostunut viettämään pikkujouluja junnuporukalla?
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.10.2010 klo 11:51)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 11:53  
+
0
Mukana ollaan! Ja kuten sanoin pulkussakin, että jos ei muita paikkoja (tai lähinnä halukkaita ottamaan tätä laumaa kotiinsa) löydy jatkopaikaksi, niin meille voi varmana tulla :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.10.2010 klo 13:25)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 13:24  
+
0
Meillekin voi tulla! Ja olen mukana kyllä. ^_^ Täytyy vaan pyytää töistä vapaata.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 14:43  
+
0
inhottava kun kaikki tapahtuu etelän suunnalla. itsellä kun ei oo mitään mahiksia edes päästä sinne päin :---/ menee kaikki kivat jutut ihan ohi...
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 14:49  
+
0
en pääse :( meillä on just silloin ulkomaanvieras +kalenterin mukaan mulla on noihin aikoihin hirveä määrä konsertteja ja varmaan tuonakin viikonloppuna on jotain treenejä.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 15:17  
+
0
Mä en pääse ikin mihkää ku on aikamoisen pa ja en iha pk-seudulla. :((( Mun pitää vakavasti harkita josko sijottaisin tähän. Sivistynyt illallinen koiratyttöjen kanssa kuulostaa erinomaiselta.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 15:20  
+
0
Aimee, tämä on erinoimainen sijoituskohde! Me koiratytöt takaamme, että saat rahoillesi vastinetta.

Käytä nyt tarjous hyväksesi, etkä taatusti tule katumaan!
Varjo 12/2010 ♥

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 17:22  
+
0
Ihana toi Pulun myyntipuhe :D Ja täältä kans ilmottautuu yksi mukanaolija!

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 17:44  
+
0
No hitto tähän mä nyt tulen! Saan rahat tähän jostain ja sit mua ei estä mikään BUAHAHAHAHA.
Eli joo messis.
Do or do not. There is no try.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 17:48  
+
0
Mihin mentäis syömään? Ja pitäiskö sinne paikkaan varata etukäteen pöytä, jos on enemmän kuin viisi henkilöä tulossa?

Kuka alkais hoitamaan näitä hommia? :) Mä voin, jos muut ei halua.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 18:06  
+
0
Ei mikään LIIAN FIINI mesta, en osaa pukeutua, käyttäytyä enkä syödä sellasissa oikein :DD
//mun puolesta sä voit ottaa homman haltuun joo, oot muutenki yks meiän johtohahmoja!
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.10.2010 klo 18:07)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 18:08  
+
0
Nyt mä tarvin sen natsitakin!! :D

Mikä olis hintataso? Mennääks kebumestaan vai jonnekin chicosin ja amarillon tyyliseen?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 18:41  
+
0
Oon kans messis ! Ja chicos/amarillo tyyppinen ois must jepa
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 18:48  
+
0
Joo chicos/amarillo !

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 15.10.2010 klo 22:39  
+
0
jee ihana et näin moni ois innoissaan tulemaan messiin! Ja kaukana asujat, vielä on aikaa pehmitellä ylempiä tahoja (esim. vanhempia) et jos heruiskin rahoitusta hyvien ystävien sivistyneeseen tapaamiseen, ois ihana jos mahdollisimman moni pääsis paikalle :)

joo joku tommonen chicos/rosso/amarillo -tyylinen paikka ois kyl kiva, sit vähän sen mukaan et minne ollaan menossa ni varailla. Jos mennään pululle ni keravalla on kyl ihan kivoja ravintoloita ja niistä tiedänkin sit vähän enemmän mut sit taas jos mennää kadalle ni tikkurilasta esim. löytyy sit chicosia ja rossoa ja muita. Toi ravintola kannattais päättää mahdollisimman nopeesti ja varata sit samantien mieluiten vähän yläkanttiin osallistujamäärän osalta, koska tohon aikaan on noita pikkujouluja niin sikana et jos viime tippaan jätetään ni ei sit välttämättä enää mahutakaan minnekään.
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.10.2010 klo 22:40)

fifien

fifien
Viestimäärä: 59

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 20:41  
+
0
Täälläkin voisi olla kiinnostunut! :)
Villakoira Fifi 1.10.2005
Suomenlapinkoira Delia 17.8.2011
Australianpaimenkoira Hyrrä 12.12.2013

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 21:00  
+
0
Oivoi, minä haluaisin kovasti tulla, mutta rahatilanne ei anna periksi matkustaa näin pian uudelleen sinne etelään. :< Muuten tulisin kyllä!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 21:44  
+
0
Näyttää aika todennäköiseltä että mulla on töitä tuolloin, joten vetäydyn pöydänvaraajan roolista. Yritän tulla jos vaan ehdin, mutta en voi sanoa varmaksi. ,__,
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: JUNNUJEN PIKKUJOULUT! - Perjantaina, 22.10.2010 klo 19:51  
+
0
Mulla on juuri tuolloin luonnontieteilijöiden jouluristeily :( harmi, kun koiratyttöilyt on jääneet minulta vähän heikoille. :s
come on night, take me home

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 00:45)