Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 18.10.2010 klo 10:28

Lapsuuden unelmat

Siirry sivulle: 1 2

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

LAPSUUDEN UNELMAT - Maanantaina, 18.10.2010 klo 10:28  
+
0
Lapsenahan sitä unelmoi vähän kaikenlaista, eikä sillon realistisuudella ole mitään väliä. Totta kai itsestä voi tulla Sherlockin assistentti tai Suomen prinsessa, voi matkustaa avaruuteen tai asua Ingalssien kanssa preerialla. Tai ihan mitä vaan.

Nyt oiskin kiva kuulla minkälaisista asioista ootte unelmoinu lapsina tai vähän vanhempinakin. Ja mikä on käynyt toteen, mikä ei ja mikä olisi tarkotus toteuttaa.

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Maanantaina, 18.10.2010 klo 19:02  
+
0
Mä halusin olla pienenä maatalon emäntä. Sitten pyysin yhtä poikaa tarhasta maatalon isännäks, että mentäis naimisiin, mutta se kieltäyty! Jäin vaan sinne pihalle itkemään, kunnes äiti tuli hakemaan mua...

Okei, toi ei ole kyllä enään toivelistalla :DDD
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Maanantaina, 18.10.2010 klo 21:39  
+
0
Ensimmäiset unelmatyöt oli 3-4 vuotiaana pokemonkouluttaja, taidemaalari ja kirjailija. :)

indaworld

indaworld
Viestimäärä: 30

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 20:54  
+
0
10-20 lasta :peukku:

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 20:58  
+
0
Mun toiveammatti oli pienenä laulaja-eläinlääkäri :D Muistan kuinka mummo joskus sanoi mulle, että musta voi hyvin tulla niitä molempia jos itse haluan. Enää ei ole kumpikaan ammatti varsinaisesti haaveissa, mutta silti mä olin jo silloin oikeilla suunnilla :)
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 17.11.2010 klo 20:59)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 21:13  
+
0
Mun suurin unelma oli muuttaa lappiin ja perustaa vaellustalli ja omistaa paljon siperianhuskyjä :D ei tuu nii toteutuu
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 21:15  
+
0
Mä halusin mennä isän kanssa naimisiin. :DDD Isä ei suostunut!

Halusin hankkia oselotteja, tiikereitä, susia yms. villieläimiä lemmikeiksi ja kuvittelin oikeasti, että sitten kun olen iso, pystyn ostamaan niitä ulkomailta.

Halusin lentäjäksi. Ei vaan pituus riitä. :(
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Torstaina, 18.11.2010 klo 15:29  
+
0
No ammattihaaveena oli se eläinlääkäri ja ajattelin myöskin et sit ku oon aikuinen niin hommaan omaan kotiin kaikenlaisia mahdollisia elukoita :DD Ja ennen kouluikää ajattelin et hankitaan hevonen ja käyn sit sillä koulussa.. :D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Torstaina, 18.11.2010 klo 21:31  
+
0
mä halusin stockmannin kosmetiikkapuolelle myyjäksi :D empä halua enää.
niin ja sit tietty perus eläinlääkäri, lastenlääkäri, hevostallin omistaja, koirankouluttaja etc.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Torstaina, 18.11.2010 klo 21:32  
+
0
Mä taisin haluta ainaki eläinlääkäriksi ja sit vaan lääkäriksi. :--D Ei oo kyl kumpikaa enää toivomuslistalla.
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

reaver

reaver
Viestimäärä: 46

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Torstaina, 18.11.2010 klo 22:08  
+
0
Meikä 4v tahtoi nukenhoitajaksi.
:''''''''D

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Perjantaina, 19.11.2010 klo 15:05  
+
0
lapsuuden toiveammatti (4v.) oli marjanpoimija....

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Perjantaina, 19.11.2010 klo 17:40  
+
0
Lapsuuden unelmana tulla isona linnuksi :peukku:

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Perjantaina, 19.11.2010 klo 19:01  
+
0
Mä pienenä aina toitotin vanhemmille, että: "Mä en koskaan muuta täältä pois, vaan te saatte lähtee!" Sitten ne kysy multa, et: "No mihis me sitten mennään?" ja vastasin samantien: "Te voitte nukkua tuolla saunamökissä." Eli ulkosauna, jossa on pikkutupa. :DD

Mitään haaveammattia mulla ei oo koskaan ollut, eipä taida olla vielä tänä päivänäkään... :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Maanantaina, 22.11.2010 klo 12:31  
+
0
Mä olin pienenä ihan järjettömän suuri Lord of the Dancen ja Michael Flatleyn fani. Iskä oli nauhottanu VHS-kasetille niitten yhen esiintymisen ja oon kattonu sen valehtelematta satoja kertoja. No, ajattelin sitte tietysti että mä haluan kans tanssimaan sinne. Harjottelin toki tosi ahkerasti (kuvitelkaa mut matkimaan telkkarin edessä näitä...).

Mulla oli oikeen suunnitelma miten pääsen mukaan. Haaveilin aina siitä että näkisin Flatleyn hotellin käytävällä tai jossain ja vetäisin siinä niitten tanssia ja sitte Flatley pyytäis mua mukaan ::DDD

Vähän vaatimattomampi unelma oli sitte sellanen että pääsisin joskus näkemään nuo livenä. Ja se toteutu lokakuussa 2007 :) Itkin ja nauroin koko 2,5h ..

Ja aika nuoresta asti mulla on ollu unelmana nähdä NHL-peli livenä. Se toteutu Chicago Blackhawksin ja Florida Panthersin muodossa lokakuussa 2009.

Formula ykköset, Jääkiekon MM-kisat ja euroviisut livenä on sellasia (vielä) toteutumattomia asioita, mistä oon pienestä asti haaveillu :D

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Maanantaina, 22.11.2010 klo 18:03  
+
0
Mä halusin rehtoriks koska sit oisin saanut pitää silinterihattua :(

Oon kans aina haaveillu (okkei pienenä ::D) et osaisin taikoo. Sit oon kuvitellu et mitä taikoisin ja aa..
!!
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

RaccoonExpress

RaccoonExpress
Viestimäärä: 8

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Maanantaina, 22.11.2010 klo 20:42  
+
0
Olihan näitä kaikenlaisia unelmia. Milloin mitäkin maailmanpelastusta ja eläintarhan omistamista, unohtamatta suunnitelmia ensimmäisestä naispuolisesta rallikuskista : )
Ihan pienenä halusin olla eläinlääkäri ja omistaa kymmeniä lemmikkejä kunnes populaarikulttuuri alkoi kiinnostaa oikein täysillä ja aloin unelmoida rocktähteydestä ja omistaa koiran joka olisi puoliksi susi ; )
Nää muusikonhommat olisi yhä tähtäimessä mutta olen alkanut miettimään että olisikohan musta oikeasti siihen kun olen vähän ujommanpuoleinen ja taidan sairastaa pakkoneuroosiakin..

Nyt olisi kuitenkin tarkoitus yrittää maskeeraajaksi ja vanhemmalla iällä sitten kasvattaa koiria.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Tiistaina, 23.11.2010 klo 21:37  
+
0
ihan pienenä haaveilin tietty klassisesti omistavani huskyn ja suden (???) kun ne oli niin cooleja. aika pitkään myös halusin rottia ja käärmeitä mut nykyään oon kyl vähän sitä mieltä et mulle ei sovi mitkään lemmikit...

patologi (se joka tekee ruumiinavauksia) oli tosi pitkään tai siis jostain ala-asteen vikoilta luokilta läpi yläasteen mun unelma-ammatti. kuulostaa vähän karulta mut kyl se kiinnostais mua edelleen, harmi vaan että oon niin laiska opiskelemaan etten todellakaan jaksais käyttää noin 10 vuotta sen venailuun että pääsisin tekee duunia josta haaveilen. eikä mulla kyl ois tarpeeks älyäkään...

aussiefani

aussiefani
Viestimäärä: 235

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 18:52  
+
0
Pienenä mä aina sanoin että musta tulee "koirakennelinhoitaja". :roll: En tosin tiennyt mitä ne oikeasti tekee, mutta kuvittelin, että ne hoitaa omia koiriaan ja myy niiden pentuja.

Ja sittan tietenkin, kun olin jotain 5v. unelmani oli saada oma musta pantteri!. :nauru:
Elämä ilman koiria ei ole elämä.

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: LAPSUUDEN UNELMAT - Lauantaina, 04.12.2010 klo 02:40  
+
0
Yhteen kirjana olin kirjottanut että isona musta tulee leijona :D yey. Oon ihan vaukkelista kattonut jääkiekkoa ja yhdessä vaiheessa halusin olla jääkiekkomaalivahti, sitten eläinlääkäri, poliisi, FBI:n agentti, palomies(nainen you know), asianajaja, KOOMIKKO...... PHW :D
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)