Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 27.11.2010 klo 21:00

Lemmikkimessut

edskas

edskas
Viestimäärä: 25

LEMMIKKIMESSUT - Lauantaina, 27.11.2010 klo 21:00  
+
0
Lemmikkimessuja on järjestetty jo useiden vuosien ajan pääkaupunkiseudun alueella. Tapahtumassa on vuosittain useita ohjelmanumeroita, ja kilpailuja (mm. näyttelyitä, match show:ta, tottelevaisuusesityksiä, koiratanssia yms...) En ainakaan huomannut koirat.comissa vielä Lemmikkimessujen omaa keskustelua, joten päätin luoda sen. Eli siis keskustellaan kaikesta lemmikkimessuihin liittyvistä asioista, järjestämisestä, kysymyksistä... :)
"The only creatures that are evolved enough to convey pure love are dogs and infants."

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: LEMMIKKIMESSUT - Lauantaina, 27.11.2010 klo 21:46  
+
0
Täällä ollaan huomenna menossa lemmareille 50€ mukana, mä oon kerrankin päättänyt olla ovela ja varautua houkutuksia varten - ottamalla rahaa mukaan jotta voin ostaa kaikki houkutukset pois :'D Mä aina tahdon sieltä kaikkea mut ei oo varaa ostaa, ni nyt mulla on sit rahaa toivottavasti tarpeeks ;)

edskas

edskas
Viestimäärä: 25

VS: LEMMIKKIMESSUT - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:12  
+
0
Jep. :D Minäkin olin lemmikkimessuilla nyt lauantaina. Oli myös 50€ mukana, mutta illalla oli vain kolikoita rahapussiiin jäänyt. :D Aina sieltä tulee kaikenlaista ostettua. Viime vuonna voitin jossain arvonnassa 2 palkinnon lemmikkimessuilla, niin kannattaa osallistua näköjään niihin. Meni siellä koko päivä, klo: 11.00-17.00 :) Oltiin kuudenmaissa kotona, kun Elimäellä asutaan.
"The only creatures that are evolved enough to convey pure love are dogs and infants."

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: LEMMIKKIMESSUT - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:55  
+
0
heh, mun on nyt pitäny tulla ainakin kolmena vuotena :'D Njooh, pitää säästää rahaa messariin.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)