Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 12:26

Mitä aijotte tehdä tänä kesänä koiranne kanssa?

Lavinia

Lavinia
Viestimäärä: 56

MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 12:26  
+
0
Otsikko kertoo kaiken, eli mitä aijot tehdä tänä kesänä koirasi kanssa. Itse olen menossa uimaan koiran kanssa, käyn sen kanssa lenkillä ja metsässä myös. Saatan myös mennä kesän aikana jonkinlaiselle koulutus kurssille. Koirani haukkumisen takia. Mutta sitten, onko kukaan menossa elokuun lopuilla Kouvolaan koiranäyttelyyn? Itse olen menossa toista kertaa sinne katselemaan ja ostelemaan kaikkea. :))

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 12:50  
+
0
Täällä ollaan luultavasti menossa kyseiseen näyttelyyn.

Minulla ei ole kummempia suunnitelmia Meicin kanssa, mätsäreitä ja muutamia näyttelyitä kierrellään. Sään salliessa käydään uimassa, mökkeillään, treenaillaan kotosalla ja riekutaan pihalla. Meillä treenit jää kesätauolle heinäkuuksi ja olen näillä näkymin duunissa suurimman osan kesästä, joten useampikin yhteinen hetki ja tekeminen jää siksi pois.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 13:02  
+
0
Mä en paljoa ehdi koirani kanssa puuhata, kun oon niin paljon maailmalla. t. Huono koiranomistaja
Ei mutta kyseessähän on siis äitini koira, joka asuu luonani ja äiti on sitten minun luonani koiran kanssa aina, kun mä en kotosalla. Syksyllä sitten jatketaan treenaamista siitä mihin äiti jää nyt kesän aikana :)

Se on muuten "aiotte" :(
Varjo 12/2010 ♥

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 13:04  
+
0
Eipä varmaan mitään erityistä. Lenkkeillään, leikitään ja treenataan, vietetään yhdessä tommosta kivaa kiireetöntä kesää :) Mätsäreihin suunnataan molempien kanssa jos kohdalle sattuu ja Sindin kanssa sit muutamat agikisat ainakin käydään läpi :)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:42  
+
0
Mekään ei aiota tehdä mitään maailmaa mullistavaa. Treenit jäi juuri tauolle, ja luultavasti emme heinäkuussa ehdi hirveästi treenailla. Mätsäreissä olisi ihan kiva käydä, ja tietenkin pitkillä metsälenkeillä.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
(Viestiä on muokattu maanantaina, 21.06.2010 klo 14:42)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 18:38  
+
0
Me ollaan uintia harrasteltu melkeen siitä asti, kun ekat lämpimät kelit tuli, ja niillä jatketaan. ^____^ Ei nuo jaksa helteillä edes kunnon lenkillä käydä, joten meidän tekemiset rajoittuu lähinnä yleiseen touhuiluun (koirat kulkee äidin mukana puutarhassa ym.) ja lenkit menee kotoa rannalle ja rannalta takas. :D

Mulla on tapana olla joskus montakin tuntia rannalla koirien kanssa. n_____n Ihana katella kun ne vaan rypee siinä! Harmi kun ei itte voi käydä samalla rannalla uimassa, kun pohja siellä syvällä on huono. Ja toinen harmi on, että vieressä menee mökkiläisten tie, niin jotku kattoo pahasti, kun siinä uiskennellaan. :-(
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 18:44  
+
0
No ihan sama kunhan saatais jotain aikaseks. Pikille konto ohjelma pystyyn, tessulle.. No lihotus kuuri ei olis pahasta ja hmm..
Agilytyy haluisin kun sais toimeks vaan, mut ei oikeest oo ehtiny. Uimaan ois kiva mennä ja metsään sähläämään.

Mut toi metsä juttu. En varmaa uskalla enää aitaukseenkaan koirii käärmeiden takii laittaa :suru:
Meillä käärmei joka puolel, viime vuonna aitaukseenki tunki yks :pyssyt:. Jaa Pikii puri käärme (vaik puhuin kyl maa ampiaisesta, mut ihan sama).. ja tiel jatkuvasti kuolleitaa -eläviä koirien kans sielläkin kohdattu- niin ei tiedä mihin enää uskaltais mennä.. :suru::suru::pyssyt:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 21.06.2010 klo 19:22)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 19:21  
+
0
Ei tehdä mitään :) tai otetaan me aurinkoa
never regret something that once made you smile

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 19:24  
+
0
Treenaillaan agilitya ja parit möllit olis tarkotus tänä kesänä käydä. Mätsäreissäkin tulee varmaan käytyä.

Sitten ulkoillaan paljon, otetaan aurinkoa ja ollaan. :D

Neputin

Neputin
Viestimäärä: 35

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 21.06.2010 klo 23:54  
+
0
Me meinataa käydä ainaki helvetissä "vaeltamassa" (siis helvetinkolulla, jos joku säikähti :wink: )
ja yritän saada tuon kermapepun uimaan ja tietty ihan normaaleja koirahommia; mätseistä mätseihin ryntäilyä, ehkä jokin kurssi syksymmällä, lenkkeilyä, pöllöilyä jne. Ja onpa tässä vissiin lähipiiriin tulossa hauva-vauva uutisia, että luultavastikkin loppukesästä ihmetellään pientä karvapalleroa :aurinko:
Rakkaat karvakorvat;
- Cockerspanieli / u. / Zimbalo's Fallingstar / Rekku / s.2001
- x-rotu / n. / Dina / s.2006
- Tanskandoggi / n. / Evanesence Vom Napoleonstein / Neela / s.2009
- Cavalien King Charles Spaniel / u. / Cavannes Ben's Surprise / Roxy / s.2010
----- R.I.P.------
- Labradorinnoutaja/Saksanpaimenkoira-Mix / u. / Jesse / 1998 - 2010 <3

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 12:20  
+
0
ollaan mahdollisimman paljon ulkona:D

LOLa96

LOLa96
Viestimäärä: 2

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Tiistaina, 22.06.2010 klo 21:32  
+
0
varmaa uimassa uimassa uimassa :aurinko:

Saniii

Saniii
Viestimäärä: 57

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 13:47  
+
0
No, kesähän on nyt ollutta ja mennyttä, mutta silloin oli meidän tarkoitus mennä Sanin kanssa Korpilahdelle koiraleirille. Siellä oltiin viimekin vuonna, oikein mukava paikka ja leiri tällaiselle... No, hieman kokemattomalle koirakolle :D kaikki opetettiin mukavasti kädestä pitäen, kenenkään ei tarvinnut hävetä osaamattomuuttaan. Tänä kesänä nyt sattui kuitenkin onnettomuus, jotenka ei päästy leireilemään. Jospa ensi kesänä yritetään sitten uusiksi!
Meitä viihdyttämässä kultainenoutaja Sani (s. 2.7.2006)

In memories ~ Mr. Joppe

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: MITä AIJOTTE TEHDä TäNä KESäNä KOIRANNE... - Maanantaina, 20.09.2010 klo 09:44  
+
0
No kesähän on vielä kaukana, mut varmaan sillonki koitetaan mahollisimman paljon kierrellä agilitymölleissä :)
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 21:00)