Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 13:08

Mitä aiot tehdä tänään?

Susannaah

Susannaah
Viestimäärä: 11

MITä AIOT TEHDä TäNääN? - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 13:08  
+
0
Elikkäs tämmösen nyt perustin, tarkotuksena olis kertoa ja jutella päivän tapahtumista :)

Itse olin aamulla jo kello 9 jalkeilla koska 10.30 mulla oli röntgen kuvaus hammaslääkärissä. Kävin sit siellä ja tulin takas kotiin, ajattelin syödä jotain mutten kovista hammaiskivuista johtuen pysty syömään mitään mitä täytyis purra. Koirakin odotti ulospääsyä joten heitin laukun olalle, otin koiran mukaan ja lähdin kävelee kaupalle päin. Matka sujui hyvin ja oon edelleenkin tosi ilonen ettei T ole kiinnostunut pienistä räksyttävistä koirista (joita tuli matkan aikana vastaan). T vaan käveli niiden ohi pitkällä hihnalla ja katteli muualle :D
Ajattelin sit nopeesti käydä kaupassa ostoksilla joten sidoin T:n kaupan pihaan kiinni ja käskin odottamaan, ja ihme kyllä, T jäi tosi nätisti siihen istumaan ja ennenkaikkea se oli hiljaa vaikka ensin ajattelin et se alkaa huutaa ja ulvoo mun perään :)
Kaupasta tarttu mukaan kaks purkkia hernekeittoa ja jotain terveysjuomaa. Söin just äsken samalla kamppaillen sen hernekeiton ja suuni kanssa, aika kivuliasta oli mut hieman helpotti kun maha lakkas huutamasta ruokaa. Ruoan jälkeen otin vielä kaks 600mg buranaa nii olo parani vielä hieman lisää.
Tänään tajusin että äiti ja broidi tulee kohta takas himaan muutaman päivän reissulta. Ollaan oltu sunnuntaista asti isosiskon ja koirien kaa himassa keskenään. Ajattelin käydä illemmalla ostamassa Daim-kakkua mun ja siskon nimppareiden kunniaks! Ja sit illalla vielä lähetään ulkoilee siskon ja koirien kaa eräälle luonnonsuojelualueelle, ajattelin siellä isolla parkkipaikalla taas treenata autolla ajamista :)
Koira heiluttaa häntäänsä sydämellään. ~Martin Buxbaum

Susannaah

Susannaah
Viestimäärä: 11

VS: MITä AIOT TEHDä TäNääN? - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 14:22  
+
0
10 ihmistä on lukenut tän muttei kukaan oo vastannut mitään, hei onks teil tosiaankin noin väritön elämä? :----D
Koira heiluttaa häntäänsä sydämellään. ~Martin Buxbaum

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MITä AIOT TEHDä TäNääN? - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 15:19  
+
0
heräsin seiskalta, lenksa, aamupala, meikit naamaan ja 8.40 kouluun. 9.55-11.50 hypäri jollon olin lenksaa mun ja py:n koirat ja söin himassa. 11.50-14.00 ensin filosofiaa (booring...) ja sit kemiaa mikä oli ihan jees. nyt oon himassa ja odotan isin tekemää ruokaa. illalla lenkill viel ja läksyjää

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MITä AIOT TEHDä TäNääN? - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 18:02  
+
0
^^ Eipä tuo sunkaan kertomus tästä päivästä kuulostanut mitenkään erityisen värikkäältä? :D Ei mutta mä olen tänään ollut kolmella eri ABC:llä kahvilla kun ajettiin motskarilla Kankaanpäästä Keravalle. Kohta L tulee tänne ja tehdään ruokaa ja ollaan.

Eiks "mitä aiot tehdä tänään" -otsikko kerro enempi että mitä meinaa vielä tehdä tänään. Joku päivän tapahtumat yms. voisi olla kenties parempi?
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.08.2010 klo 18:19)

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28217
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 07:45)