Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 23.12.2010 klo 23:34

Pahin ja paras mahdollinen joululahja minkä voisit saada

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Torstaina, 23.12.2010 klo 23:34  
+
0
Paras olisi itselläni tällä hetkellä puhdas, riihikuiva, kädessä kahiseva CASH aka käteinen. Saisin maksettua tammikuun vuokran ja hankittua itselle jotain kivaa joulun alennusmyynneistä. Toiseksi paras olisi iPhone -puhelin, jota olen toivonut siitä lähtien kun se ilmestyi markkinoille. On vaan turhan kallis vempele mun porukoille hankittavaksi, joten se taitaa sitten jäädä.

Pahin olisi kenties kamala määrä suklaakonvehteja, koska mä en ole mikään konvehtien ystävä ja ne jäisivätkin luultavasti tänne kotikotiin suunnattuani nokkani kohti Vantaata.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 00:20  
+
0
paras juuri nyt ois varmaankin se raha tai puhelin tai kamera. tallentava digiboxi ois kans supermuju! sitten taas jotku huonot ois varmaan ei_kivat korut tai sitten joku huono levy, kirja tai vaate.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 00:28  
+
0
hmm. paras lahja olisi syvällisyyksiin heittäytyen rauhallinen ja rakkaudentäyteinen joulu. jos taas tökerön materialistiseksi, ottaisin mielelläni lahjakortin jonkinmoiseen levyliikkeeseen. ja se olisi niin paljon, että sillä oikeasti saisikin niitä taas hyvästikivasti.

pahin. sodastreamer. obh nordican "täs on tekniikka kohdallaan." jotain älytöntä, kallista, mutta ah niin turhaa. + niitä pahoja karkkeja, joita ei syöttäisi edes naapurin koiralle.
winter brings the spring again
(Viestiä on muokattu perjantaina, 24.12.2010 klo 00:29)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 09:28  
+
0
ammattiväen järjestelmäkamera olis ehdottomasti ykkönen :) myös iPod, kannettava, joku ihana huivi tai koru, VILLASUKAT, telkkari tai uusi kännykkä kelpaisi. kännykän tosin saankin, jes

kamalin olis suuri määrä karkkia tai rumia vaatteita joita en haluaisi pitää mutta olisi pakko koska en tahtoisi pahoittaa antajan (=vanhempien/mummun) mieltä ..
no you don't know what it's like
welcome to my life

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 11:18  
+
0
Terveys ois paras. Se on tosin mahdotonta saada, sillä tiiän et tää on elinikänen sairaus. Mut on mahdollista olla moniakin vuosia "terve" eli on helpompia kausia ja vaikeempia kausia.

Kameraan 50mm tai fisheye ois sit tältä materialistiselta puolelta kiva. :) ja tottakai raha. Sit haluaisin joltaki kaverilta joskus semmosen valokuvakirjan/muistokirjan, kirjasen tmvs. Tein ite yhesti kaverille semmosen pienen ja se tykkäs kovasti :)

Pahin on joku krääsä (esimerkkinä: sain yhtenä jouluna semmosen pienen "laavalampun", siinä oli sisällä jotain hilettä ja siihe olis pitäny syttyä valo mut ei se toiminu.), konvehdit on kans yöök, niihi on jo kyllästyny. Karkki on iha kiva, mut jos sitä tulee liikaa niin rupee vaan ahistamaan. En oo oikeen perso karkille :D

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 11:33  
+
0
No eniten oon hinkunu täksi jouluksi OnePiecen Jumpin -asua mikä tietty olisi se paras lahja :D ja sen tiedän saavanikin, tosin en vielä välttämättä pariin päivään. Kiva olisi myös kameraan 50mm objektiivi. Jajajaja.. jaa. Uusia puukyniä, tarvitsen niitä ihan ehdottomasti.

Huonoimpia lahjoja taas.. öö. Apua. No en mä kyllä keksi mitään oikeasti huonoja lahjoja. Varmaan jotain huonoja levyjä ja elokuvia? :D
//Ei ku hei, koriste-esineet! Melkee mitkä vaa, ei oo mun juttuja.
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 24.12.2010 klo 11:33)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 12:03  
+
0
Mulla ei ole mitään joululahjatoiveita, joten olen vain ja ainoastaan tyytyväinen, kun kuusen alta löytyy paketteja ainoastaan koirille. En toivonut mitään, enkä saanut mitään ja hyvä niin.

Pahinta voisi olla just jotkut koriste-esineet, vaatteet joita en koskaan käyttäisi tai karkit/suklaa. Tai joku muu täysin turha asia.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 12:41  
+
0
Mä en oo toivonu mitään erityistä, mutta esim. formulamatka Barcelonaan ois aika kova sana :shifty: No ei.

Toivon oikeestaan etten saa mitään :) Iskä makso syksyllä autokoulun ja nyt monen sadan euron silmälasit. Enkä mä oikeen tarvi mitään nyt.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 14:04  
+
0
Parhaita olisi GHD-rauta, raha, lahjakortti johonkin vaateliikkeeseen (Zara tms.) ja Sinkkuelämää tuotantokaudet. Ensiksimainitun tiedän jo saavanikin.
Pahimpia varmaan joku vaate/asuste, mistä en pidä (niitä tullu saatua ihan liikaa aina jouluisin) ja suklaa (josta en pidä, mutta jota kuitenkin aina saan).

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Perjantaina, 24.12.2010 klo 15:02  
+
0
parhaat lahjat olis raha ja joku mun rakastamaan musiikkiin liittyvä. molempia oon saanu!

huonoin taas on sellaset ällöt marmeladitäytteiset karkit joita just sain, ja sit joku kristillinen lahja tai eläin.
this parrot is no more!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Lauantaina, 25.12.2010 klo 20:10  
+
0
Paras olis vaik 3000e joka tupsahtais mun australian matkakassaan. :-))))) hähä tai sit joku iphone olis aika nättii mut sain nytki iha kivoi lahjoi et en valita!

Kamalin lahja mitä vois saada.... hmm en oikee tiiä. No just joku vaate mitä tiiän et en ikin käyttäis taaai hmm. vaikeeta. Joku tosi tylsä esim joku lautanen tai haarukkasetti. ei kiitos
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Lauantaina, 25.12.2010 klo 21:39  
+
0
Paras on varmaan joku ihan mikä vaan, josta näkee, että antaja on oikeesti miettinyt, mistä tykkään. Sillon se on varmasti mieleinenkin. Okei, aika ympäripyöreä vastaus, mut esim. tänä jouluna sain kaverilta tosi kivan mukin, jossa oli Sindin ja Aadan kuvat ja se on älyttömän ihana. Raha on tietenkii aina tarpeellista, mut ei se kuulu jouluun :(
Kauhein taas ois varmaan just joku vaate, jota ei pitäis mistää hinnasta niinkun moni on jo täällä sanonut.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Maanantaina, 27.12.2010 klo 21:48  
+
0
Paras: käteinen
Pahin: kynttilä
never regret something that once made you smile

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PAHIN JA PARAS MAHDOLLINEN JOULULAHJA MINKä ... - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:16  
+
0
Paras olisi ehdottomasti raha. Sillä saisi ostaa juuri mitä itse haluaa. Onneksi sitä tänä jouluna ihan kivasti tulikin. :)
Pahin olisi varmaankin joku alkoholipitoinen juoma(siis tyyliin joku kauhean kallis viinipullo). Tulee juotua niin harvoin ja niilläkin kerroilla tyydyn ihan perus siidereihin. Joten kaikki kalliit juomat olisi liian hienoja mulle. :D
(Viestiä on muokattu maanantaina, 27.12.2010 klo 22:16)

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:15)