Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 11.09.2010 klo 08:13

syksy suunnitelmat=)

miimi97

miimi97
Viestimäärä: 40

SYKSY SUUNNITELMAT=) - Lauantaina, 11.09.2010 klo 08:13  
+
0
Mitäs ajjotte syksyllä tehä?
Mä tykkään syksystä kovin, se on paras vuoden aika=)
Mutta kuitenkaa, ei mulla oo oikeen mitää kummallista syksyks,mä oon ajatellu kylläki käyä Pumban(meidän koiran) kanssa ekassa matsarissa=),, se on ollu haaveena jo pitkää, mutta en oo saanu aikaseks. Itse asiassa oon suunnitellu sitä matsarissa käyntiä yhen kaverini kanssa joka on kans tääl koirat.comissa=) Sit ajattelin käyä syys lomalla niillä=)
Pitkät kävely lenkit koiran kanssa kuuluu tietysti syksyn kylmiin iltoihin=)
Hyvää syksyä kaikille<33

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: SYKSY SUUNNITELMAT=) - Lauantaina, 11.09.2010 klo 11:50  
+
0
Tänä syksynä:

-Alotan kerhonohjauksen.
-Sekä pienimuotoisen hevostelun. >D
-sienestän ja marjastan.
-Asetan oikeasti jotain tavoitteita koiraharrastuksien suhteen.
-Ilmoitan meidät ainakin rallykisoihin.
-Isosjutut.
-Yritän kans panostaa kouluun.

+tietenkin kaverit ja kaikki muut menot ja tekemiset =)) saa nähä mitä syksyllä muuta keksii...
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: SYKSY SUUNNITELMAT=) - Lauantaina, 11.09.2010 klo 12:11  
+
0
Mä listaan kanssa :---)

1. Opiskelen ahkerasti, teen läksyt kotona eikä tunnin alussa.
2. Varaan oikeasti ne ratsastustunnit, kaksi kertaa viikossa vähintään, tavoitteet korkealla.
3. Juon hurjasti kaakaota. :3
4. Kuvaan syksyä enemmän kuin kesää, syksy on kauniimpi. Ja voishan sitäkin vähän harjotella.
5. Ostan uuden objektiivin.
6. Käyn ulkoilemassa ah niin ihanassa syysilmassa.
7. Ostan takin että voin ulkoilla säällä kuin säällä. :D
8. En masennu, vaikka illat hämärtyy ja alkaa sataa enkä nuku tarpeeksi, keksin tekemistä kaverien kanssa! ;)

tässä mun kahdeksan käskyä syksyyn... :D

muoks// hui, kun näytti tavoitteelliselta tää syksy... en sitten tarkottanut verenmaku suussa näitä kohtia täydentää :D:D
no shit sherlock.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.09.2010 klo 12:13)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: SYKSY SUUNNITELMAT=) - Lauantaina, 11.09.2010 klo 14:43  
+
0
Tavoitteeni syksylle:
1. Väsään omannäköiseni ja hyvän ohjelman, harjoittelen sen hyvin ja soitan sen vielä syksyn aikana tai alkukeväästä kurssitutkinnossa erinomaisin arvosanoin :)
2. Suoritan syksyn teoriatentit erinomaisin, tai ainakin hyvin arvosanoin.
3. Tämä ei kyllä ole varsinaisesti syksyn tavoite mutta liittyy edellisiin kohtiin, elikkäs hoidan kaikki hommani syksylläkin niin että saan ensi keväänä perustason päättötodistuksen, ja jos en saa sitä niin se ei sitten ole ainakaan minusta kiinni.
4. Aloitan agilityn tai tokon ja jatkan rallyä.
5. Lenkkeilen enemmän koiran kanssa!
6. Panostan kouluun ja nostan ainakin tt:n numeroa.
7. Yritän saada uusia kavereita.

joo, nuo tavoitteet kuulostaa itsestänikin aika hurjilta, mutta mitä korkeammalla tavoitteet ovat, sitä kovemmin yritän saavuttaa ne :)
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: SYKSY SUUNNITELMAT=) - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 00:14  
+
0
Ihan ehdottomia lukkoon lyötyjä suunnitelmia tälle syksylle on ainakin ::

- Tuo poni ihan ensimmäisenä! Sen kanssa tavoitteet erittäinkin korkealla; kehitttyä, luoda hyvä suhde meidän välille jne. perusjuttuja.
- Poniin liittyen pienimuotoinen seurakisaaminen. Ei me tuon kanssa pidemmälle edes voitaisi päästä, koska olen itse liian vanha poniluokkiin, mutta anyways. Ainakin yhdet koulu- ja estekisat tulossa ennen joulua, muuten sitten meneekin valmentautumisen puolelle.
- Koiran ja agilityn suhteen tavoitteena on parantaa omaa ohjaustekniikkaa. Tokon puolelta aiotaan tsempata tuossa toko C-ryhmässä, eli ei ollakaan enää ihan missä tahansa sunnuntaiharrastelijoiden kerhossa.
- Koulun suhteen on erityinen tsemppaus! Tiukka suunnitelma koko vuodelle mm. kurssien suhteen ja tässä pysytään! Aion oikeasti menestyä lukiossa. :--)
- Tää syksy on alkanut muutenkin tosi kivasti kaikkine viikonloppuohjelmineen sun muineen ja samassa aion vieläkin pysyä, että aktiivista ja monipuolista ohjelmaa vapaalle vaan.
- Syyslomasta ei vielä tietoa, että mitäkö silloin tulee tapahtumaan. Näkee sitten hieman lähempänä mihin päädytään, sitä kun ei ikinä tiedä. ;---)
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYKSY SUUNNITELMAT=) - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 17:50  
+
0
asdfk voisha täs jotai listaaaaa:
- egyptiin N:n ja sen mutsin kanssa syyslomalla
- ohjattu toko alkaa enskuussa, olis kiva pärjää siin
- jouluna mauritiukselle perrrrheen kanssa
- koiran kunnon ja oman kunnon kohotus + painon pieni pudotus!

siinäpä näitä. jotenki niin sekava ja tyhjä fiilis ni emmä keksi mitää muuta D:

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: SYKSY SUUNNITELMAT=) - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 17:52  
+
0
Autokoulu pitää saada kunnialla loppuun ja ajokortti ois kova sana. Mieluusti niin ettei tarvi ajaa inssiä seittemää kertaa.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYKSY SUUNNITELMAT=) - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 20:11  
+
0
Tänä syksynä mä aion:

- Käydä oikeesti tuota koulua hyvin, lukea ja opiskella
- Käydä omissa harkoissa ja se terveellinen ruokavalio pitää ja painoa tippumaan tottakai aion saada
- Valmentaa pienenpieniä vesikirppuja ja saada siitä vähän rahaa säästöön
- Käydä mahdollisimman usein Jannen luona Oulussa!
- Tehdä syksyn/talven mittaan mun kummipojalle ristipistotyönä sen nimi, tää on oikeesti aika moinen haaste, koska mä en tiedä osaanko enää mitään hienoja juttuja
- Olla tuhlaamatta rahaa ja elää halvasti tai siis mahdollisimman paljon venyttää penniä tai olla käyttämättä rahaa turhuuksiin!
- Saada uusia ja ihania kavereita lisää!
- Viettää maailman parhaat pyn synttärit kuukauden päästä
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: SYKSY SUUNNITELMAT=) - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 20:38  
+
0
Mulle tämä syksy on (ja on jo ollut) hurjan erilainen kuin mikään aiempi syksy. Hurjan monta vuotta syksy on tarkoittanut koulua, uudelle luokka-asteelle siirtymistä, "vanhenemista", opiskelua ja kavereiden näkemistä.
Nyt yhtäkkiä mulla ei ole koulua mihin mennä. :O Eksoottista.

Aloitin syyskuun 1. päivä työt meidän paikallislehdessä. Olen siis toimittajan hommissa todennäköisesti helmikuuhun saakka. Päivät on paljon lyhyempiä kuin lukiossa ollessa oli, on paljon enemmän vapaa-aikaa ilman läksyjä, tapaan päivittäin uusia ihmisiä ja elämässä on kaikenlaista jännää! Alkuun lähes pelkäsin ajatusta siitä, että koulua ei olekaan, mutta hyvinhän tämä sujuu. :)
Haittapuolina on se, että suurin osa kavereista asuu muualla. Ikävä.

Pian alkaa kansalaisopiston kurssit. Siellä pyörähtää käyntiin luovan kirjoittamisen kurssi, jonka toivon antavan kipinää vapaa-ajan kirjoitteluun, se on jäänyt mulla äärettömän vähälle. Aloitan myös japanin jatkokurssin, joten pääsen edes jollain tapaa opiskelemaan ja syventämään tietojani. :) On melkeen sellanen hauskan jännittynyt "watashi wa gakusei desu!" -fiilis. ;D

Tykkään syksystä. Pääsee koirien kanssa ulkoilemaan kunnolla, kun ei ole helteitä, luonto on kaunis ja talven raikkaus lähestyy. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:45)