Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 18.05.2010 klo 18:54

YO-lahja ja -juhlat

Aaa

Aaa
Viestimäärä: 254

YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 18:54  
+
0
Mitä keksis yo-lahjaks veljelle ja poikaystävälle? Rahavarastokaan ei kuitenkaan kovin iso ole..
"Voileipä tekee aina hyvää yöllä" (Muumipappa)
"Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät." (Pikkumyy)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 22:24  
+
0
Mistä veljesi ja poikaystäväsi pitävät? Mitä he harrastavat? Mitä he itse ovat toivoneet?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 22:33  
+
0
Astiat on yks hyvä. Niitä ainakin ite toivon.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 22:43  
+
0
Astiat EI ole hyvä, jos asuu jo omillaan.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 22:52  
+
0
Itse ainakin tykkäisin antaa jotain itse tehtyä, jos osaa tehdä vähänkin jotain itse. Leipominen nyt ainakin on sellaista, mitä jokainen osaa jos reseptiä katsoo :)
come on night, take me home

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 23:10  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Astiat EI ole hyvä, jos asuu jo omillaan.



En mä nyt tiedä? :O Astioita kyllä tarvii aina tai joitain muita keittiövehkeitä tai muuta.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 23:12  
+
0
^ Ei astiat niin nopeasti kulu ja ainakaan mulle ei mahtuisi enää edes yhtä munakuppia tuonne :( Mutta mä olenkin asunut jo pidempään yksin ja kerännyt niitä maailmalta. Juuri omilleen muuttaneelle astiat voisikin olla kiva, mutten lähtisi ostamaan pidempään yksin asuneelle.
this parrot is no more!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 23:44  
+
0
No mä henkilökohtaisesti omistan jo 5 syvää lautasta, 5 matalaa lautasta, pari pikkulautasta, 10 eri kokoista ja näköistä murokuppia, kaksi isoa leivontakulhoa, säilytyskippoja, aterimia, pari erilaista paistoastiaa, monta erikokoista paistokasaria, ainakin kolme erikokoista kattilaa, 15 kahvimukia, lukemattoman määrän laseja.... En mä ainakaan enää ylppärilahjaksi halunnut enää astioita.

Lisäksi mä luulen, että tuonikäiset pojat ei oikein osaa arvostaa ylppärilahjalautasia, jotka tuppaa olemaan yleensä jotain Iittalan Teemaa tms. hienoa ja kallista. Ärsyttää vaan, kun menee rikki.

Mun mielestä pikkusisko voisi antaa jotain humoristista isoveikalle, ja poikaystävän voisi joskus viedä syömään jonnekin.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Tiistaina, 18.05.2010 klo 23:51  
+
0
Syömään vieminen on hyvä idea, se ei ainakaan mene hukkaan ja tuollaiset ei-tavaralahjat on ekologisuudenkin takia käteviä!
come on night, take me home

MissLycan

MissLycan
Viestimäärä: 28

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:14  
+
0
Itse haluaisin rahaa. Sillä pystyy ostamaan mitä haluaa ja tarvitsee, eikä vieras tällöin osta ainakaan "mitään väärää". Astiat, veitsisarjat, saksisetit yms, pyyhkeet, petivaatesetit ja peitto&tyynypaketit myös hyviä sellaiselle, joka asuu vielä kotona. Lahjakortit eivät ole hyvä idea, menee liian hankalaksi jos on pakko ostaa jotain jostain tietystä liikkeestä eikä löydä sieltä mitään sopivaa. Raha plussana myös sille, että jos jotkin vieraat tuovat näitä edellä manittuja settejä, niin rahalla pystyy sitten ostaa puuttuvia tavaroita. :cool:

Jos kyseessä on kerran veljesi niin kai hän nyt ymmärtää tilanteesi? Voit sitten myöhemmin hankkia jotain kivaa :) Kuten muutkin sanoivat, ulkonasyöminen hyvä idea ja jokin itsetehty juttu varmasti hauska lahja! :D
Welsh Corgi Cardigan uros Etsku

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:18  
+
0
Mun mielestä myös raha ja joku hieno, itsetehty kortti olisi ainakin itselleni mieluinen :)
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 23:36  
+
0
Rahaa viitsii pyytää vanhemmilta, töissäkäyviltä sukulaisilta ja kummeilta, mutta aika kolkkoa pyytää pikkusiskolta tai tyttökaverilta lahjaksi rahaa. Isosiskolta ehkä, mutta jotenkin tuntuisi kurjalta ajatus viedä pikkusiskon viikkorahat. :C
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 23:42  
+
0
^samaa mieltä. :D enkä mä oikein kavereiltakaan haluis rahaa pyytää.. saatika antaa kellekään :o
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 01:43  
+
0
Tosiaan, en ajatellutkaan tuolta kantilta. Ajattelin vain, että mikä olisi minulle mieluisin noin yleisesti ottaen.
Varjo 12/2010 ♥

Aaa

Aaa
Viestimäärä: 254

VS: YO-LAHJA JA -JUHLAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 17:09  
+
0
Kiitti näistä! :hymy:
Ehkäpä noista joku olis hyvä. Rahaa en kyllä anna, ainakaan itse en tykkäis, jos poikaystävä rahaa antais lahjaks.. :D Ja astioista oon samaa mieltä, eli ei myöskään niitä. Ite ottaisin kyllä astioita mielelläni sitten suoden kuluttua omissa YO-juhlissa, että olis mitä kaappiin pistää, kun kotoa muuttaa, mutta tiedän, ettei veljeni eikä poikaystävänikään niistä tykkää... :D

Kiitti vielä vinkeistä! :peukku:
"Voileipä tekee aina hyvää yöllä" (Muumipappa)
"Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät." (Pikkumyy)

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 02:45)