Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Sunnuntaina, 24.07.2016 klo 01:01

Australian labradoodle / cobberdog

powpow

powpow
Viestimäärä: 4

AUSTRALIAN LABRADOODLE / COBBERDOG - Sunnuntaina, 24.07.2016 klo 01:01  
+
0
Onkohan täällä kyseistä rotua tuntevia ihmisiä? Itse luulin tähän aamuun asti joitain labradoodeleita tavanneena, että kyseessä on poikkeuksetta villakoiran ja labbiksen ensimmäisen polven risteytys.

Sen verran selvitin netistä, että kyseessä on kuin onkin rotu eikä pelkkä rossaus. Katselin koirien hintoja ja hyvä sylvi, pennut maksaa reippaasti yli 2K, jotain 2300-2500€ luokkaa - siis melkein tuplasti mitä olisin itse FCI:n listoilla olevista roduista valmis maksamaan.

Aika yksipuolista tietoa löytyy netistä muuten, joten olisi kiva kuulla kasvattajien ja omistajien kokemuksia kyseisestä rodusta. Jotain skandaalia olin haistavinani kun luin että rodun alkuperäinen starttaaja katui sen luomista ilmeisesti rodussa ilmenevien sairauksien takia.

:mietiskel:

Joku oli aiemmin avannut keskustelun kyseisestä rodusta, mutta keskustelun aloittaja ohjattiin sekarotuisiin ja ketju lyötiin lukkoon. Toivoisin kuitenkin että tämän ketjun voisi pitää auki vaikkei rotu FCI:n aamenta ole vielä saanutkaan?
En murjota huoneessa
Vaan koitan elellä toivossa
Niin kuin mopsi postikortissa

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: AUSTRALIAN LABRADOODLE / COBBERDOG - Sunnuntaina, 24.07.2016 klo 12:13  
+
0
Hei vaan :)
Koirat.comissa on alusta lähtien ollut linja että sekarotuiset ja eri rotujen miksaukset ohjataan sekarotuisten ketjuun. Näin on tehty alusta lähtien, joten sama linja jatkuu eli kaikkia kohdellaan siten tasapuolisesti.

Ja siellä sekarotuiset osa 1 ketjussa oli labradoodlesta jo aloitettu (ja ketju tosiaan jo lukittu) joten jatketaan sekarotuiset -osa 2:ssa
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 07:45)