Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Torstaina, 24.02.2011 klo 11:57

Vanha englanninbulldoggi

hitu

hitu
Viestimäärä: 2

VANHA ENGLANNINBULLDOGGI - Torstaina, 24.02.2011 klo 11:57  
+
0
Hei! Minulla on itselläni söpö vanha englanninbulldoggi ja olen katsellut suomen kennelliiton sivuilta tietoa onko rotu virallistettu täällä mutta en löytänyt rotua.Ruotsissa se ilmeisesti on virallistettu rotu.Eli jos jollakin on sama rotu tai tietoa,olisin kiitollinen jonkun näköisestäkin vastauksesta.Sen tiedän että suomessa näitä ei ole kovinkaan monta tuotuna,et aika harvinainen rotu suomessa,vielä.:heiluti:
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.02.2011 klo 12:03)

Esteri87

Esteri87
Viestimäärä: 1

VS: VANHA ENGLANNINBULLDOGGI - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 20:32  
+
0
Ei kuulu tietääkseni Suomen kennelliiton alle. Suomessa muutamia kasvattajia, Sathyn sivuilta voit saada enemmän lisätietoa kasvattajista ja rodusta ylipäätänsä näin suomessa.
Sathylla kuitenkin hieman "kyseenalainen" maine.. Rotu on ainakin omasta mielestäni vanhempi kuin Englanninbulldoggi, tai ainakin lähempänä rodun alkuperäistä käyttötarkoitusta. :) Olen ihaillut rotua "kaukaa" netistä käsin. Hieno rotu, vaikkakin kaiketi vaativampi kuin Englanninbulldoggi.

hitu

hitu
Viestimäärä: 2

VS: VANHA ENGLANNINBULLDOGGI - Perjantaina, 04.03.2011 klo 09:33  
+
0
Hei esteri!
Koirani on ostettu yhdeltä sathy:n kasvattajalta.Olen käynyt sen sivuilla.Mielestäni koiraani on helppo kouluttaa,ei ole ollut vaikeuksia.Ja ihme kyllä ei ole jästipää,et kyllä kuuntelee mitä sanotaan.:aurinko:

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 22:15)