Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOULUTUS JA KäYTTäYTYMINEN - Sunnuntaina, 27.08.2017 klo 12:18

Johtajuus/ jääräpäisyys/pelko -ongelma?

koire

koire
Viestimäärä: 1

JOHTAJUUS/ JääRäPäISYYS/PELKO -ONGELMA? - Sunnuntaina, 27.08.2017 klo 12:18  
+
0
Minulla on nyt 1,5v lapinkoirauros ja mä en oikein tiedä mikä meidän ongelma on.
Mä olen opiskelija ja asun vielä kotona (pieni omakotitalo jaettuna mun lisäks 5:lle muulle). Tosta mun koirasta oli tarkotus tulla harrastuskaveri mm. rally-tokoon sekä muuten vain seurakoira, jota pystyis pitää 2 irti melkein missä vain ja tehdä kaikkia hauskoja temppuja, mutta tuntuu, että kaikki on menetetty.
Mä tiiän, että oon tehnyt ihan hirveesti virheitä ihan vain mun omien mielen ailahtelujenkin vuoksi, mutta tilanne on nyt tämä; musta tuntuu, että mun koira pelkää mua (ainakin välillä kun näkee, että oon kiihtynyt), mä en tiedä pystynkö enää luottaa sen luoksetulokoulutus niin, että pystyisi pitää ollenkaan irti, eikä mulla oo enää intoa tehä sen kanssa ja tuntuu aina vain helpottavammalta ajatus siitä, että koiraa ei olis. Mutta vaikka mä sanon noin, se on mulle silti kaikki kaikessa, se on oikeesti mun elämän keskipiste, eikä mulla oo muuta.