Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOULUTUS JA KäYTTäYTYMINEN - Tiistaina, 01.11.2016 klo 12:04

Kaipaisin vinkkejä pennun yksin olemiseen liittyen

Kiarotkus

Kiarotkus
Viestimäärä: 1

KAIPAISIN VINKKEJä PENNUN YKSIN OLEMISEEN LI... - Tiistaina, 01.11.2016 klo 12:04  
+
0
Minulla on noin 11viikkoinen sileäkarvainen kettuterrieri pentu ja olen nyt häntä yrittänyt opettaa pikku hiljaa olemaan yksinään, mutta siittä on nyt tullut aika vaikeaa kun meinaa ovesta lähteä kanssa ja kun pääsen ovesta pihalle niin alkaa hirveä vinkuminen ja haukahtelu. Asun kerrostalaossa ja olen kyllä pistänyt lapun naapureita varten, että minulla on pentu ja yritän sitä opettaa olemaan yksin ja pahoittelen siitä johtuvaa vinkunaa ja haukummista. Minun pitäisi kohta lähteä töihin, mutta ajatus siitä hirvittää kun tuo pikkuinen pitää niin hirveää meteliä:/ onko kellään vinkkejä, että miten pystyisi suht. Nopeasti saada opettettua tuo yksinoleminen. Kaiken muun pentu on kyllä oppinut todella nopeasti!:)

Tv:n jätän aina päälle kun lähden sekä puruluita ja leluja, mutta nuo ei nähtävästi häntä kiinnosta.

maddy

moderaattori
maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KAIPAISIN VINKKEJä PENNUN YKSIN OLEMISEEN LI... - Sunnuntaina, 06.11.2016 klo 15:57  
+
0
Tervetuloa palstalle Kiarotkus! :aurinko: Pyrimme keräämään samaa aihetta koskevat viestit yhteen ketjuun, jotta kaikkien olisi helpompi löytää jo käydyt keskustelut aiheesta. Yksinoloon liittyen on kertynyt muutamakin eri ketju (löydän ne nopeasti Koulutuspalstan yläreunaan tiedotteeksi kiinnitetystä keskustelusta: Kootut keskustelut yleisimmistä aiheista). Tämä aloitus sopisi varmaankin parhaiten jo valmiiseen keskusteluun Yksinolemisen ongelma, joten siirrän viestisi sinne. Ketjusta saattaa löytyä jo valmiiksi vinkkejä tähänkin ongelmaan, kun selailet sitä.

 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28252
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6356
Viestejä yhteensä545799
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265921
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.05.2024 klo 22:15)