KOULUTUS JA KäYTTäYTYMINEN - Tiistaina, 22.11.2022 klo 18:44
Kyykäärmeet ja koira
Rantosu

Viestimäärä: 1
Meillä on viisi alle kymmenvuotiasta lapsenlasta ja kesämökki jonka pihapiirissä on kyykäärmeitä.
Olen yrittänyt selvittää, voisiko koiran kouluttaa siten, että se vaikka haukkuisi käärmeen kohdatessaan. Olen lukenut, että esim. jotkut terrierit niitä voivat tappaa, mutta jos koira vain kertoisi käärmeen löytymisestä, niin kyllä ne ihmisvoimin voisi hoitaa pois.
Kissa on kirjoitusten mukaan aika fiksu käärmeitä pyydystämään, se kun ei törmää nokka edellä saaliin kimppuun, kuten koira vissiin tekee, eli koiran pitäisi osata väistää käärmeen vikkelät liikkeet
Meillä ei ole tällä hetkellä koiraa, mutta käärmekoira kiinnostaisi.
Olen yrittänyt selvittää, voisiko koiran kouluttaa siten, että se vaikka haukkuisi käärmeen kohdatessaan. Olen lukenut, että esim. jotkut terrierit niitä voivat tappaa, mutta jos koira vain kertoisi käärmeen löytymisestä, niin kyllä ne ihmisvoimin voisi hoitaa pois.
Kissa on kirjoitusten mukaan aika fiksu käärmeitä pyydystämään, se kun ei törmää nokka edellä saaliin kimppuun, kuten koira vissiin tekee, eli koiran pitäisi osata väistää käärmeen vikkelät liikkeet
Meillä ei ole tällä hetkellä koiraa, mutta käärmekoira kiinnostaisi.
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28853 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7228 |
Viestejä yhteensä | 548334 |
Uudet käyttäjät tänään | 2 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 2 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 4 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266223 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.03.2025 klo 16:15) |