Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Maanantaina, 14.09.2015 klo 11:16

Kiinanharjakoiran pentukuumetta

Nalahauva

Nalahauva
Viestimäärä: 1

KIINANHARJAKOIRAN PENTUKUUMETTA - Maanantaina, 14.09.2015 klo 11:16  
+
0
Heippa!

Toivon että joku täällä tietäisi kiinanharjakoirista edes jotakin että saisin apua. Minulla ois nimittäin paljon kysymyksiä tulevaa pentua varten. Paljon tietoa olen netistä löytänyt mutta paljon vielä kaipailisin..

Eli meillä ois suunnitelmissa et siinä kolmen kuukauden päästä otettas harjispentu, puuteri. Todennäkösesti uros koska meillä on jo lähes 2v isompi narttu joka ei pariin otteeseen oo oikein hyvin tullu narttujen kans toimeen. Oon paljon ottanu tietoo harjakoirista, itseasiassa milteipä kaiken suomenkielisen mitä netistä löytyy ja tarkotus ois vielä ettii kirjoista ja näin. Oon todella hullaantunut rotuun (enkä siis tarkoita että päätös olisi kiireessä tehty vaan todella oon sitä suunnitellu) enkä malttais oottaa et saisin jo pennun.. :D

Eli kysymykset siis ois:
Meijän narttu ei siis ole mikään ihan pikkunen vaan sen säkäkorkeus on siinä 65 cm. Mitenkä yleensä kiinanharjakoirat tulee toimeen näin isojen koirien kaa? Viimeksi ainakin kun pennun tapasi tämä meijän hauva niin oli kyllä älyttömän nätisti ja sain olla todella ylpeä. <3

Sitten toisekseen: olen lukenut juttuja että harjis pojilla saattaa paljon esiintyä huonekaluihin pissimistä kun ovat yksin. Onko tämä sit ihan koirakohtaista niin kun voisin kuvitella vai mitenkä yleistä on? Toki narttukin on mahdollinen mutta varmaan Nala (meijän sekarotuinen höppänä) tulis pojan kanssa paremmin toimeen.

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja jos löytyy muita hyviä neuvoja kiinanharjakoirista yleisesti tai mitä pitää ennen pennun hankkimista muistaa niin mielelläni otan vastaan!

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KIINANHARJAKOIRAN PENTUKUUMETTA - Maanantaina, 14.09.2015 klo 21:39  
+
0
Hei ja tervetuloa palstalle :)

Tiettyyn rotuun liittyvät avaukset kuuluvat Koirarodut-palstan puolelle. Siellä onkin jo avattuna kiinanharjakoirille keskustelu, löytyy tästä linkistä

Lisääthän viestisi tuon Koirarodut-palstan ketjuun :)
Ylläpitäjä

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 12:45)