Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Maanantaina, 12.07.2010 klo 17:16

Kiinnostusta pentutapaamisiin Kuopiossa

Ciara

Ciara
Viestimäärä: 43

KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Maanantaina, 12.07.2010 klo 17:16  
+
0
Eli otsikon mukaan, löytyykö Kuopiosta pennunomistajia paljonkin ja halukkuutta pitämään tällainen. Minulla tiedossa ainakin kaksi mahdollista osallistujaa, jotka eivät ilmeisesti täällä käy.=)

Sohvi

Sohvi
Viestimäärä: 26

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Torstaina, 15.07.2010 klo 20:46  
+
0
Olen mukana! :cool:

Sohvi

Sohvi
Viestimäärä: 26

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 12:31  
+
0
Ei taida kovin paljoa olla kpolaisia messissä :neutral:

Ciara

Ciara
Viestimäärä: 43

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 21:31  
+
0
Huomasin myös :/ Yorkkifoorumilla oli joskus keskustelua tapaamisesta, mutta ei viimeaikoina..

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 22:54  
+
0
Mie voisin ilmoittautua jos omistaisin pennun :)
Ja voin laittaa niille pennunomistajille vinkkinä jos haluavat tapaamisia että tänne rekkaamaan :)

Aida

Aida
Viestimäärä: 5

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Lauantaina, 07.08.2010 klo 14:37  
+
0
Kiinnostusta löytyisi täältäkin pentutapaamisiin Kuopiossa :aurinko:

Ciara

Ciara
Viestimäärä: 43

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Lauantaina, 07.08.2010 klo 18:18  
+
0
Hienoa! Ehkäpä me saataisiin kasaan jonkinlainen ryhmärämä tässä lähiaikoina:nauru:

Olisiko kellään ehdottaa hyvää paikkaa missä kokoontua, koirapuistot epäilyttävät hieman minua vielä.. :roll:

Aida, millainen pentu sulla? =)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.08.2010 klo 18:19)

Aida

Aida
Viestimäärä: 5

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 11:11  
+
0
Ciara, meillä on lyhytkarvaisen collien pentu :love: Ikää 4 kk. Niin, niissä koirapuistoissa voi meno olla vielä välillä liian rajua pennosille. Metsäaukio, niitty tms. vois olla tässä vaiheessa vielä hyvä paikka riekkumisille.

Ciara

Ciara
Viestimäärä: 43

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 16:16  
+
0
oi:love: Metsäaukio kuullostaa hyvälle! Mulle tosiaan ilmottautui pari muutakin pentua, sheltti ja toinen yorkki, kyselkää mukaan ihmeessä muitakin niin saadan hyvät rallit aikaan=)
Millainen on muiden ens viikko? Minulla on käytössä koko viikon auto, joten helppo tulla minne vaan. Töistä pääsen pääsääntöisesti 16:30:roll:

Nirppu

Nirppu
Viestimäärä: 150

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 17:06  
+
0
Mahtuiskos yksi vantaalaispentu mukaan? :hymy: Ollaan huomenna tulossa mökkeilemään kuopion lähettyville. Millä suunnalla tapaaminen tulee olemaan?

Olen vielä tämän illan tietokoneella..
Mittelspitz Rölli 04/2010
Mittelspitz Hugo 04/2012
Maatiaiskisut Kusti, Tito ja Dana

Sohvi

Sohvi
Viestimäärä: 26

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 18:37  
+
0
Mulle sopis ens viikolla tiistai ja keskiviikko... Mites muilla? :) Tietysti töidenkin jälkeen pääsis joinain päivinä... jos saatais eka yhteisymmärrys päivästä... Onko Puijonlaaksossa mitään sopivia paikkoja?

Ciara

Ciara
Viestimäärä: 43

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 08:24  
+
0
Nirppu, tervetuloa mukaan, jos pääset tämän vielä lukemaan.:)
Minulle tuo P-laakso on aika tuntematonta aluetta eikä mieleen tule kuin sammakkolampi, joka ilmeisesti on aika vilkas lenkkeilypaikka? :mietiskel: Puijo olisi siinä aika lähellä Puijonlaaksoa ja sieltä saattaisi joku mukava paikka löytyä. Joskus olen siinä syrjäisellä pienellä nurmikentällä nähnyt joitakin tapaamisia/harkkoja pidettävän. Taino nyt kun tarkemmin mietin niin onhan P-laaksossa oma koulutuskenttäkin. Se muistaakseni sijaitsee siinä Suurmäentiellä Rypysuolle mentäessä.

Ja minulle sopii myös tiistai tai keskiviikko klo: 17:00 alkaen :hymy:

Nirppu

Nirppu
Viestimäärä: 150

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 09:02  
+
0
^Ciara laitoin sulle yksityisviestin :)
Mittelspitz Rölli 04/2010
Mittelspitz Hugo 04/2012
Maatiaiskisut Kusti, Tito ja Dana

Ciara

Ciara
Viestimäärä: 43

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 10:31  
+
0
Nirppu: vastasin:)

vilona

vilona
Viestimäärä: 44

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 17:52  
+
0
Me tultaisiin mielellään meidän reilu 9vko pennun kanssa, mutta rokotukset puuttuu vielä :ttou:

Aida

Aida
Viestimäärä: 5

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Maanantaina, 09.08.2010 klo 21:10  
+
0
Valitettavasti on aika niin tiukilla tällä viikolla, ettei päästä tämän viikon tapaamiseen, jos kokoonnutte :suru: Ensi viikolla ja siitä etiäpäin näyttäisi jo paremmalta

Ciara

Ciara
Viestimäärä: 43

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Tiistaina, 10.08.2010 klo 07:53  
+
0
Kyllä varmasti Vilona ja Aida ehditte mukaan myöhemminkin! :nauru:

OT: Varokaahan muutkin keskustassa liikkujat, eilen illalla tuli vastaan mies jolla oli kaksi seropia irti (kyllä todellakin keskustassa :eek:), tuli kiirus nostaa tuo pikkutilliäinen syliin ja vaihtaa puolta.

BcS

BcS
Viestimäärä: 8

VS: KIINNOSTUSTA PENTUTAPAAMISIIN KUOPIOSSA - Maanantaina, 16.08.2010 klo 23:16  
+
0
Pidetäänhän tätä yllä. Vähän aikaista kylläkin, mutta meille tulossa seropi pentu muutaman viikon päästä ja kunhan rokotukset on kunnossa, niin kovasti olisi mielenkiintoa pentutapaamisille. Lähipiirissä ei ole pentuja tällä hetkellä ja aikuisetkin koirat on niin hirvittävän isoja, että olisi kiva saada seuraa samanikäisistä. Voisi koitaa saada porukan kasaan, jonka kanssa sovittaisi säännöllisesti tapaaminen niin olisi pennuille seuraa :)

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 19:00)