Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Lauantaina, 17.07.2010 klo 13:23

Löytökoira Venäjältä

Siirry sivulle: 1 2

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Lauantaina, 17.07.2010 klo 13:23  
+
0
Onko jollain löytökoira Venäjältä? Itsellä 1,5v. seropityttö, Viipurin koirat ry:stä tullut. Haluaisin tietää minkälaisia koiria on Venäjältä tullut, ja onko joku kenties Viipurin koirilta.
Kiinnostaa myös, kun olen kuullut, että Pietarista on tullut koiria, niin onko siellä joku yhdistys vai mistä ne koirat ilmestyvät.. :hymy:
Oma koirani(Sofi) on todella iloinen ja reipas, ja suht. tottelevainen. Itsepäinenkin se kyllä on, mutta toisia koiria kohtaan alistuva.
Niin ja kiinnostaa myös vielä yksi asia: vahtiiko teidän löytökoirat?
Sofi haukkuu välillä jos rapusta kuuluu jotain ääniä, ja aina kun joku tulee -tuttu tai vieras- niin tervetulohaukut kuuluu..
Haluaisin tästä tavasta eroon, koska kerrostalossa asumme eikä haukkuminen välttämättä ole naapureiden mielestä kovin mukavaa..:roll: Mutta voiko edes vahtimisen saada loppumaan? Onko se täysin mahdotonta, jos ei viitsi mitään huippukouluttajaa kutsua apuun..? :nauru: Auttaako sitruunapanta, kannattaako sitä kokeilla?

Toivottavasti saan vastauksia :)
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.

kisumirri33

kisumirri33
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 21:29  
+
0
minulla on kaksi viippurin koiria.. yli 1kk kolmas jäi auton alle.. . nyt minulla on kaks viipurin koiria . asuun paimiossa /turussa..
lähetä minun sähköposti pimu1977@liuukku.com
riiviö on 1v ja tuli uusi koira nyt just sieltä 6kk minni..
joka jäi auton alle se oli hyvä ja viisas .. hyvä agilityssä... p juttu:( se oli 4v...
riiviön kanssa alkaa huomenna koulutus ...
voit kirjoittaa mailiin .. palataan sit:=)

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Maanantaina, 19.07.2010 klo 15:50  
+
0
Onkos tämän Riiviön edellinen nimi mahdollisesti Joonas, Joonatan tai joku tämmöinen? Nimittäin jos on, niin minä olen nähnyt sen joillain messuilla tmv. Ihastuin siihen samantien, mutta se ei ollut ihan meille sopiva :)
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.

kisumirri33

kisumirri33
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Maanantaina, 19.07.2010 klo 17:58  
+
0
joo se oli Joonatan poju:=) onko haukkumista ongerlmia siis teillä ?
onko teidän koirasta kuvia?=) näyttää söpöltä

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Tiistaina, 20.07.2010 klo 11:54  
+
0
Uih, Joonatan on niin ihana <3 Mitäs pojulle kuuluu? :) No meillä Sofi vahtii kauheasti, et haukkuu rapun ääniä, ovikelloa ja jos joku tulee(tuttu tai vieras). Sit kans joillekin "epäilyttäville" ihmisille ja asioille pitää haukkua. Jos menee kuumailmapallo alhaalta, niin se saa kans kunnon haukkumiset aikaan... :) Mutta silti on Sofi-tyttö meille kovin rakas <3 Mites teillä, haukkuuko teidän koiruudet?
En oo vielä laittanut kuvia, mutta voisinpa lisätä .)
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.

kisumirri33

kisumirri33
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 01:03  
+
0
no jonatanille nykyään riiviölle) kuuluuu ihan kivaa alkoi eilen arkitotteva koulutus.. poju oli vähän levoton ... mut se siitä ehkä. se oli yksin eka kerta koulutuksessa ilman oma laumaa.. ja kyllä se on ihana tiedän sen ,mutta välillä menee hermotkin sen kanssa:=)
no meidän koirat haukkuvat joskus lenkil muita koiria .. sisällä kun tulee vieraita vähä.. riiviölläkin on vähän ongelmia kun joku tulee kengät lähtee ja vinkuuu ....
yritä haukkuminen pois. palkata koiraa se ei hauku makupalojen kanssa ja oven luota pois....
laita kuvia sofista<3:=)
onko sää facebookis?

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 12:15  
+
0
Niin mullakin menee Sofin kanssa hermot, aika useinkin :hymy: Sofi haukku aluks muita koiria, mut ei onneks enää. Se kans pelkäs toisii, mut nyt se menee ihan hyvin. Tosi alistuvainen se vaan on, eikä oikeen osaa puolustautua. Nyt kuiteski tuntuu, et ku Sofi on saanu ikää lisää, nii se ois saanu kans enemmän rohkeutta. Esimerkiks keppiään se puolustaa, mitä se ei ois ennen koskaan tehny! Ja jos joku uros on liian tungetteleva, niin Sofi kyllä komentaa! :nauru:
Juu, pitäis kokeilla namien kans saada Sofi hiljenemään. Sofin entinen nimi on muuten Asja :love:
En oo facebookis, varmaan joskus meen.. :wink:
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.

kisumirri33

kisumirri33
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 20:42  
+
0
riiviö on alkanut haukkuu muita koiria ja murisemaan ukkoja jos mä olen yksin koirien kanssa lenkil ... kun irina lähti pois riiviö muuttui kokonaan... yritän korjata hommat.. ei muut tälläisiä ollut .. urokset aina ovat vaikeita kuin miehetkin hih hih..
hassu nimi oli sofillakin:)
.joo minulla on typsy 2v .. otin tallinasta .. sillä ei ole itsevarma kisoissa en taju mitään.. treenissä menee hyvin ,mut kisoissa menee lukkoon..
tule facebookiin pian:P:P

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Torstaina, 22.07.2010 klo 18:06  
+
0
Sellasia ne urokset on :) Ja miehet :nauru:
Joo se Sofin nimi oli vähän hassu, ei oikeen sopinut suomalaisen suuhun :) Ensin tytöstä meinasi tulla Doris, mutta sitten keksittiinkin Sofi ja nimi oli sillä selvä :love:
Usein koirat menee treeneissä hyvin, mut kisoissa hermostuu ja menee lukkoon, kun on enemmän hälinää, meteliä ja koiria. Treenaatteko te agilityä vai mitä? Kannattaa treenata silleen, et on vähän häiriötä taustalla, ja pikkuhiljaa vaan enemmän ja enemmän meteliä, häslinkiä ja koiria. Toivottavasti koirasi oppii pian käyttäytymään kisoissakin!
Varmaan pian tuun faceen, katotaan ny :wink:
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.07.2010 klo 18:06)

kisumirri33

kisumirri33
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Torstaina, 22.07.2010 klo 20:07  
+
0
joo.. :) niin on urokset ovat vaikeita kuin miehetkin:P
joo olisi ollutt hassu nimi.. minun irina oli ... en muista joku outo nimi ... kun muistan sanon sinulle:=)
ky agilityä olen harrastanut 8v :) nyt on vain yksi kisakoira , kun menetin lokakuussa yhden koira sekin oli 4 v kisasi 3lk jo täydellinen koira minulle . sillä oli synnäismunuais vika :O .. ja nyt lähti irina just se oli valmis ja oli aina tulkena ja suojeli minua.. parhaita lähtee ensin ... :( nyt minun sofia herh melkein sama nimi teidän koiran kanssa..
joo typsyn kanssa täyttyy hidasti mennä agilityyä .. joulukuussa riiviökin pääsisi virallisiin kisoihiin hah .. mitä siitä tulee :=)

hemmi

hemmi
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 15:02  
+
0
Meille tuli kanssa torstaina Viipurin koirat ry:stä Hilma-neito :)

Tosi ihana tyttö, melkein sisäsiistikin! Yöllä kun on pitkä aika niin saattaa tulla kakat, mutta tekee ne hienosti alustan päälle.
Ihana tyttö, rakastaa kaikkia ja pysyy jopa pihassakin.
Yksinoloa pitää opetella kunnolla, se kun on neidille kaamee paikka..
n. Hilma, Blogi

kisumirri33

kisumirri33
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Maanantaina, 26.07.2010 klo 13:22  
+
0
onneks olkoo koirasta :) hilma ikä?
joo monilla on ongelmia yksinolinen . olen huomannut. kun sieltä ottaa koiria viipurista...
joo moni on helppoja oppimista...:)

hemmi

hemmi
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Tiistaina, 27.07.2010 klo 15:40  
+
0
Hilma on 2-3kk :)

Meillä ei toi yksinolo enään niin kaameeta ole, kun löydettiin ratkaisu. Tästä kun lähtis skulaan ni hyvä ois! :)
n. Hilma, Blogi

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 18:22  
+
0

hemmi kirjoitti:

Meille tuli kanssa torstaina Viipurin koirat ry:stä Hilma-neito :)

Tosi ihana tyttö, melkein sisäsiistikin! Yöllä kun on pitkä aika niin saattaa tulla kakat, mutta tekee ne hienosti alustan päälle.
Ihana tyttö, rakastaa kaikkia ja pysyy jopa pihassakin.
Yksinoloa pitää opetella kunnolla, se kun on neidille kaamee paikka..



Onneks olkoon! :) Meilläkin Sofi vinkuu yksii jäädessään, mut ei se muuta tee.. Eikä se onneks kauaa vingu. Aluks koitti tunkee ovesta mukaan, kun oli niin kamalaa jäädä yksin. Nyt kuitenkin vähän on tottunut ja hyväksyy sen, et välil pitää olla yksin ja makaa vaan surullisen näkösenä paikallaan kun ihmiset lähtee.
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 18:24  
+
0

hemmi kirjoitti:

Hilma on 2-3kk :)

Meillä ei toi yksinolo enään niin kaameeta ole, kun löydettiin ratkaisu. Tästä kun lähtis skulaan ni hyvä ois! :)



Minkä ratkauisun löysitte, mitä ootte tehny? :)
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.

hemmi

hemmi
Viestimäärä: 13

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Torstaina, 29.07.2010 klo 16:18  
+
0
Lähdetään eri ovesta ulos :kieli:
n. Hilma, Blogi

minga

minga
Viestimäärä: 4

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Maanantaina, 09.08.2010 klo 00:18  
+
0
Meille tuli maaliskuussa Viipurin koirista Jade-tyttö... :)

Jadelle oli myös alussa kova paikka jäädä yksin kotiin (haukkui ja ulvoi koko ajan) mutta nykyään on yksin ollessa nätisti hiljaa... :)

Ennen ei ollut toisten koirien kohtaamisessa lenkillä mitään ongelmaa mutta nyt ekojen juoksujen jälkeen rähisee vieraille koirille narun päässä ollessaan. Koirapuistossa on kuitenkin kiva leikkiä toisten kanssa.

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Maanantaina, 09.08.2010 klo 16:47  
+
0

minga kirjoitti:

Meille tuli maaliskuussa Viipurin koirista Jade-tyttö... :)

Jadelle oli myös alussa kova paikka jäädä yksin kotiin (haukkui ja ulvoi koko ajan) mutta nykyään on yksin ollessa nätisti hiljaa... :)

Ennen ei ollut toisten koirien kohtaamisessa lenkillä mitään ongelmaa mutta nyt ekojen juoksujen jälkeen rähisee vieraille koirille narun päässä ollessaan. Koirapuistossa on kuitenkin kiva leikkiä toisten kanssa.



Meilläkin aluksi Sofi vinkui kauheasti ja raapi ovea, mutta enää ei. Joskus jos koko porukka lähtee, niin itku tulee, mutta ei muuten :)

Sofi pelkäsi aluksi toisia koiria, mutta onneksi ei enää. Kovin on kuitenkin alistuvainen.. Sofi on nyt alkanut koirapuistossa puolustaa yhtä tiettyä penkkiä, koska istun aina siinä samalla penkillä, samassa kohtaa, ja Sofi varmaaan pitää sitä jotenkin omana reviirinään... Nyt on pientä taukoa koirapuistosta, jos se puolustaminen loppuisi.. Muutenkin Sofi saattaa vähän ärähtää jos silittää toista koiraa, koska kerran yksi yli-innokas labbis hyppi minua vasten, antoi pusuja ja muuta - ja siitähän Sofi ei pitänyt! :(
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 14:23  
+
0
Meille pitäisi tässä muutaman viikon sisään kotiutua vuoden ikäinen Kerri tyttö Pietarista. Ihan liian innoissani jo odotan, että pääsen sen kanssa puuhastelemaan. Olen miettinyt, että voitaisiin alkaa harrastamaan agilityä tai tokoa. :wink:
Sanoivat, että saattaa sisäsiisteydessä olla opettelemista, kun on viime kuukaudet asunut ulkona. Sitä ennen on asunut kyllä sisällä. Sanoivat myös, että koiralle voi tulle eroahdistusta, kun yhtäkkiä saakin rakastavan kodin. Kissojen kanssa on asunut silloin, kun oli vielä sisäkoira, nyt pitää tutustella meidän miukuihin sitten. Toivottavasti käy hyvin. :nauru:

Minkkis

Minkkis
Viestimäärä: 16

VS: LöYTöKOIRA VENäJäLTä - Torstaina, 12.08.2010 klo 17:59  
+
0

Roora kirjoitti:

Meille pitäisi tässä muutaman viikon sisään kotiutua vuoden ikäinen Kerri tyttö Pietarista. Ihan liian innoissani jo odotan, että pääsen sen kanssa puuhastelemaan. Olen miettinyt, että voitaisiin alkaa harrastamaan agilityä tai tokoa. :wink:
Sanoivat, että saattaa sisäsiisteydessä olla opettelemista, kun on viime kuukaudet asunut ulkona. Sitä ennen on asunut kyllä sisällä. Sanoivat myös, että koiralle voi tulle eroahdistusta, kun yhtäkkiä saakin rakastavan kodin. Kissojen kanssa on asunut silloin, kun oli vielä sisäkoira, nyt pitää tutustella meidän miukuihin sitten. Toivottavasti käy hyvin. :nauru:



Onnea sinne teillekin! :) Mites te koiran Pietarista löysitte? Onko siellä joku yhdistys vai mitä? Kun olen ennenkin kuullut, että koiria tulee Pietarista, mutta mistään yhdistyksestä siellä en ole kuullut. Tiedätkö yhtään mitä rotuja Kerrissä on? :hymy:
Meillä oli Sofi sisäsiisti heti alkuun, kun sekin on kotikoirana ollut(onneksi!). Mutta varmasti tuo Kerrikin nopeasti oppii, ellei sitten ole jo. Sofi on myös asustellut kissojen kanssa, ja se oli tärkeä juttu, vaikka meillä ei tavallaan olekaan kissaa. Se on vaan osittain meidän, mutta joskus jos se on kipeä, niin se voi tulla meille. Siksipä piti olla tottunut kisuihin :)

Mutta taas mä alan tosta Sofista pölöttämään kauheasti.. :nauru: Onneksi olkoon kuitenkin, tule kertomaan kun Kerri on teille saapunut ja miten on mennyt :))
Koirat eivät ole koko elämäni, mutta ne tekevät elämästäni kokonaisen.

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 14:00)