Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:13

pentu tulossa! neuvvoja alokkaille

tipuchihu

tipuchihu
Viestimäärä: 1

PENTU TULOSSA! NEUVVOJA ALOKKAILLE - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:13  
+
0
Moikka moi!
Halusin alottaa tän keskustelun sen takia, koska itse saan ensimmäisen OMAN koirani tänä kesänä toivottavasti!
Olis siis kiva et kokeneet antais mulle ja muille eka kertalaisille vähä vinkkei ja neuvoi :)
Perheelläni on ollut koira aikasemminkin (Collie) mutta olin silloin pieni enkä oikein muista siitä mitään enään. Elikkä haluaisin ensi kesäksi jo kotia pienen pitkäkarvaisen chihuahuan, melkeinpä heti ku koulut on loppu. :)
Kertokaa teidän ensimmäisistä viikoista pennun kanssa!? :)
Ja haluaisin tietää koska mun pitäis rupee soittelee sit pentuu jos kesäkuun aikaa/jälkee sen haluisin kotia?? Ku tosi moni on sanonu vaa et ei ota mitää varauksii eikä muuta vastaa ennenku pennut on syntyny. :o on jotenki sekanen olo et tuleekohan sit pentuu ollenkaa, ku haluisin et asia ois jo varma! <3

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTU TULOSSA! NEUVVOJA ALOKKAILLE - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:29  
+
0
Pennunodottajien pulinassa höpötellään pennunodottajien juttuja ja sitten chihuille löytyy ihan oma keskustelunsa :cool: Niissä kannattaa jatkaa juttua vissiinkin.

Muoks. Linkki kuntoon.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.03.2011 klo 20:30)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PENTU TULOSSA! NEUVVOJA ALOKKAILLE - Keskiviikkona, 16.03.2011 klo 08:49  
+
0
Tervetuloa palstalle! :)

Kannattaa ennen uuden ketjun avaamista silmäillä vanhoja ja käyttää HAKU-toimintoa. Kiivilintu ystävällisesti antoikin pari hyvää linkkiä, kannattaa lukaista nuo ketjut läpi. Lisäksi yksi hyvä ketju sinulle on vielä "Paras tapa lähestyä kasvattajaa"-ketju, jossa voidaan keskustella muutenkin yhteydenotosta kasvattajaan.

Lukaisehan tosiaan nuo kolme ketjua läpi, niin saat varmasti vastauksia kysymyksiisi. Mikäli tulee vielä lisäkysymyksiä, kirjoitathan ne noihin jo olemassaoleviin ketjuihin :)

Tämä lukkoon.
Ylläpitäjä

 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:30)