Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Tiistaina, 26.01.2016 klo 23:38

Pentutapaamisia pk-seudulla 3

Pixie

Pixie
Viestimäärä: 1

PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA 3 - Tiistaina, 26.01.2016 klo 23:38  
+
0
Heippa!

Meidän taloon Pohjois-Helsingissä muutti kääpiövillakoira Lily. Lily on nyt 10vk ikäinen, eikä lähipiiristä juuri löydy pieniä innokkaita leikkikavereita, lähinnä vanhempia koiria, jotka ei Lilyn energia jaksa vetää puoleensa.

Löytyisikö sieltä ketään pentukaveria Lilylle? Sosiaalistamismerkeissä siis.
Olen 21v. naisopiskelija :).

ReettaL

ReettaL
Viestimäärä: 1

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA 3 - Tiistaina, 22.03.2016 klo 19:06  
+
0
Moikka!

Bichon frise-poika Elmeri etsii leikkiseuraa muista pikkupennuista. Ikää Elmerillä on 9 viikkoa ja painoa 1,5 kg. Asumme Itä-Helsingissä. Meille voi tulla leikkimään ja liikumme myös autolla kauemmaksikin. Itse olen 3-kymppinen nainen ja minulla on myös 7-vuotias kiltti bichontyttö.
Jos pk-seudulta löytyy useampia leikkiseuraa vailla olevia pentuja, voimme sopia leikkitreffit vaikka isommallakin porukalla!

Flora

Flora
Viestimäärä: 1

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA 3 - Keskiviikkona, 25.05.2016 klo 08:45  
+
0
Löytyisikö kesällä pentuseuraa kääpiövillakoiran pennulle? Pentu tulee kesäkuun alussa. Asumme Espoossa :)

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA 3 - Torstaina, 02.06.2016 klo 12:19  
+
0
Jos ette ole vielä liittyneet, niin suosittelen Facebookin Pääkaupunkiseudun pentutreffit-ryhmää, sieltä löytyy paljon seuraa. :aurinko:

Muoks. Tässä suora linkki ryhmään.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.06.2016 klo 12:21)

PAYO

PAYO
Viestimäärä: 1

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA 3 - Sunnuntaina, 07.08.2016 klo 20:41  
+
0
Moikka!

Meille tuli Maunulassa kääpiövillakoiramix pentu, ja vahvistusrokotukset saamme 21.8. jonka jälkeen olisi mahtava pitää pentutreffejä, että pääsee tutustumaan pentuihin ja leikkimään. Mistä päin Pohjois-Helsinkiä olet itse?

Olen 24 v opiskelija :)
Kääpiövillakoiramix tyttö, synt. 5/2016

Nenetsi

Nenetsi
Viestimäärä: 65

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA 3 - Sunnuntaina, 26.02.2017 klo 13:02  
+
0
Nostan tätä ketjua "vähän" etukäteen valmiiksi... :nauru:

Meille on siis tulossa bichon frise uros vajaa neljän viikon päästä. Lähipiirissä ei oikeastaan ole koirakavereita, joten mukavaa sosiaalistamisseuraa tarvittaisiin pian pennun kotiutumisen jälkeen. Tarkoituksena on kyllä mennä mahdollisimman pian pentukurssille/leikkitreffeille, mutta kaikki muutkin iloiset koiratapaamiset ovat tervetulleita.

Joku tuossa aiemmin linkitti facebook-ryhmän, mutta itse en ole facebookissa, enkä välttämättä pelkkien pentutreffien takia viitsisi liittyä. Jos täältä ei kuitenkaan koiraseuraa löydy, täytyy harkita asiaa uudestaan :nauru:

Pentu tulossa siis Töölöön 26-vuotiaalle pariskunnalle. Autoa ei ole käytössä. Julkisiin totutellaan toki pikimmiten, mutta alussa olisi varmaan helpointa, jos koirakaveri löytyisi jostain lähialueelta.
Bichon frisé uros Elmo kotiutuu 23.3.2017

Csia

Csia
Viestimäärä: 77

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA 3 - Tiistaina, 07.03.2017 klo 16:48  
+
0
Täällä 11-viikkoinen bichon-tyttö, josta varmasti voi saada sosiaalistamisseuraa! Tomera ja leikkisä tyyppi. Äitini koira (asuvat E-Haagassa), mutta minä sitä kuskailen paljon paikkoihin, vaikkei samassa osoitteessa asutakaan.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 14:00)