Ohjeet ja säännöt
Takaisin
ROTUKYSELYT - Maanantaina, 07.02.2011 klo 14:34

wss vai cockeri

santtu2

santtu2
Viestimäärä: 1

WSS VAI COCKERI - Maanantaina, 07.02.2011 klo 14:34  
+
0
oliskos jollain kokemusta walesinspringerspanielista sekä cockerspanielista. meillä edessä ekan koiran hankinta ja nämä kaksi koirarotua nyt vakavassa harkinnassa. miten eroja koulutettavuudessa ja luonteessa. ollaan aktiivinen, liikkuvainen perhe.

Ellu97

Ellu97
Viestimäärä: 9

VS: WSS VAI COCKERI - Tiistaina, 22.02.2011 klo 16:51  
+
0
Hmm...Kummatki on tosi kivoja rotuja. Hyvä että ootte tommonen liikkuvainen ja aktiivinen perhe sillä sitä noi kummatki rodut tarvii: liikuntaa. Kumpikaa ei sovi sohvaperunaks:D. Cockeri mulla on jääny mieleen semmosina koirina että laumanjärjestys pitää olla niillä erittäin hyvä ettei ne rupee pomottelemaan, se cockeri joka mulla oli viikon tai pari hoidossa ni oli kyllä ihan mukava treenattava. Ei ihan sieltä helpoimmasta päästä rotu yleisesti ottaen oo koulutuslistalla mutta ei myöskään sieltä haastavimmasta päästä. Mukava luonteinen koira cockeri on, mutta niinku sanoin ni laumajärjestys pitää olla selvä.

Walesinspringerspanieli taas...Siitäpä mulla ei kaamesti kokemusta löydy, pari welshiä oon tavannu mutta en kouluttanu joten koulutettavuudesta en tiedä mitään, mutta ne oli semmosia koiria ettei ne heti rynnänny syliin nuolemaan naamaa likomäräksi, mutta pienen tutustumisen jälkeen oltiin ylimpii ystäviä:)). Omistaja ite kerto joskus että niitten koira alkaa mököttää tietyistä asioist esim. jos se käsketään pois sängyltä tai sille ei annetta namia:DD. Energiaa niis koirissa oli ku muille jakaa:D
Elisa

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 00:45)