Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Tiistaina, 26.10.2010 klo 17:47

Jeppe

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

JEPPE - Tiistaina, 26.10.2010 klo 17:47  
+
0
Ostimme kahdelle koirallemme kokeeksi Jeppe koiranruokaa.
Meidän koirilla ei oo tullut koskaan ennen mitään oireita mistään syömästään kuivaruuvasta.
Nykysin koirat kakkaavat lenkin aikana n.3-6 kertaa entisen 1-2 kerran sijaan ja ovat isoista annoksista huolimatta niin nälkäsiä että varastavat pöydältä jopa leipää.
Yhdellä koirallani oli kesällä hotspot se on parantunut hyvin,mutta turkki ei kasva tasasesti koirassa kaikkialla vaan hänellä on näitä kaljuja laikkuja.
Selvää on se että tämä jeppe ei sovi koirilleni,oisko kellään hyvää ehdotusta etenkin kun otetaan huomioon se että toivosin turkin kasvavan kauniiksi lapinkoiralle tyypilliseksi pörröksi.

SpiralCulture

SpiralCulture
Viestimäärä: 199

VS: JEPPE - Tiistaina, 26.10.2010 klo 21:09  
+
0
Empäs olekkaan aiemmin kuullut kyseisestä koiranruoasta. Itse ainakin suosittelisin HauHau Championia. Jahti&Vahdista en vielä tiedä, kun tänään vasta ostin kyseistä ruokaa hurtalle, mutta siitä olen kuullut vain hyvää. Ja kummassakin edellämainitussa hinta/laatusuhde on hyvä. Olen myös aiemmin syöttänyt Nero Goldia, eikä siitäkään ole pahaa sanaa sanottavana. Siinä on vain alhaisempi lihapitoisuus kuin kahdessa ensimmäisessä.

Heti kun oikea ruokalaatu löytyy, niin turkki varmasti rupeaa kasvamaan kuten sen kuuluukin. Ja heittää vähän öljyä ruoan sekaan, niin varmasti kiiltää ;)

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: JEPPE - Perjantaina, 29.10.2010 klo 13:00  
+
0
Kiitos ehdotuksesta,jouduimmekin tekemään nopean ratkaisun kun yksi koirista rupesi yöllä kakkimaan jopa sisälle ja ulosteen mukana tuli verta niin eipä siinä joutanut paljon pähkäilemään vaan mieheni meni eläinkauppaan ja osti herkkä vatsaiselle koiralle suunnattua lammas/riisi koirankuivaruokaa johon sitten sekoitamme lohesta tehtyä öljyä.
Näillä siis mennään,kakka ei ole enää ripulia eikä muutenkaan löysää vaan pötköö tulee jeeeeee.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28215
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 11:15)