Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Torstaina, 08.05.2014 klo 16:04

Mitä ruokaa Basset Hound pennulle?

Marella

Marella
Viestimäärä: 4

MITä RUOKAA BASSET HOUND PENNULLE? - Torstaina, 08.05.2014 klo 16:04  
+
0
Hei!

Aiomme puolisoni kanssa hankkia basset hound pennun ja haluaisin jo aikaisemmin ottaa selvää, minkälaista ruokaa basset houndille kannattaa syöttää? Olisi mahtavaa, jos ihmiset jotka esim. omistavat basset houndin voisivat kertoa mitä ovat itse syöttäneet pennulle. Tietysti kaikki tietämys on tervetullutta!

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: MITä RUOKAA BASSET HOUND PENNULLE? - Torstaina, 08.05.2014 klo 16:17  
+
0
Kaikki ruoat käyvät kaikenrotuisille koirille ja mikä sopii yhdelle bassetille, voi toiselle aiheuttaa oireita.
Laadukkaita ruokia on mm. Acana, Probooster, Jahti & Vahti, HauHau, joista jälkimmäinen on saatavilla myös marketeista. Marketti ruokia kuten Luppa, Pirkka, Pedigree, en ainakaan itse suosi mm. suuren viljan määrän vuoksi.

Kasvattaja antaa kyllä varmasti oheita ruokinnan suhteen ja myös kertoo mitä merkkiä hän itse koirilleen syöttää ja myös pennuille kasvuvaiheessa.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Sarahia

moderaattori
Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: MITä RUOKAA BASSET HOUND PENNULLE? - Torstaina, 08.05.2014 klo 16:55  
+
0
Hei ja tervetuloa palstalle! Täällä ruokintapuolella ei pidetä eri rotuisille omia ketjuja vaan ketjut ovat esim. ruokamerkeittäin/ruokintatyyleittäin. Jos kuitenkin haluat kysellä ruokinnasta juuri bassetin omistajien kanssa, niin voit koittaa rotupalstan basset hound -ketjussa, joskin se lienee aika hiljainen.


 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 11:30)