Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Maanantaina, 23.01.2017 klo 11:20

Nutrima

karahka

karahka
Viestimäärä: 2

NUTRIMA - Maanantaina, 23.01.2017 klo 11:20  
+
0
Ainakin M&M on alkanut aika aggressiivisesti markkinoimaan tuota uutuutta. Ratkaisee kuulemma kaikki ongelmat ja sopii aivan kaikkeen. Myyjillä tuntuu myös olevan runsaasti kokemusta tuotteesta joka on vasta tullut markkinoille. Ostin sitten kokeeksi pikkupussin ja kyllä se ainakin ulos tulee ihan hyvällä koostumuksella. Vähän vaan kävi mietityttämään nuo höpötykset holismista ja funktionaalisuudesta että onko siellä tehtaalla ihan kaikki kotona?
Nettisivut ko. merkille on varattu mutta sivut eivät vaan ole pystyssä.
Eli joo, ainakin tuosta ainesosaluettelosta vois joku kommentoida. Jukkauute? Vehnän oras? Liha-proteiini-rasva -suhde noissa ainakin on kai ihan ok? Tarviiko se koira niitä nivelaineita vai ei? Kasvattaja ei maininnut syöttäneensä.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: NUTRIMA - Perjantaina, 27.01.2017 klo 18:17  
+
0
Mä oon ollu ainakin siinä uskossa että Nutrima ois Mustin ja Mirrin oma merkki, ihan kun vaikka Pure Natural, niin siitä johtunee ärhäkkä mainostus ja hehkutus. :hymy: Mitä nyt oon selaillut niitä ainesosaluetteloita jossain kohtaa, niin ihan hyvältä ruualta vaikutti. Paljon just tollasta "pientä tilpehööriä" tekemässä selostetta hienomman kuuloiseksi, mutta niin on nykyään monissa merkeissä. :nauru: Kallista muonaahan tuo kyllä on, muutama euro tiristetty lisää hintaa isoihinkin säkkeihin, jos vertaa vaikka laadultaan samanmoiseen Barking Headsiin tai siihen Pure Naturaliin.
Mutta sitähän se on hyvä syöttää, mikä koiran mahalle ja omalle kukkarolle sopii. :peukku:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: NUTRIMA - Torstaina, 02.03.2017 klo 13:07  
+
0
Mulla tuo projektikoira syö tällä hetkellä tätä skin+ ruokaa. Vasta ensimmäinen säkki menossa, mutta vaikuttaisi tällä hetkellä jo kokeilluista ruuista parhaiten sopivalta :peukku: aika tietysti näyttää kuinka hyvin sopii pitemmällä aikavälillä, mutta verrattuna edellisiin: Canagan töhnäs korvat, Brit Care ei tarttunu riittävästi ja uloste oli hieman turhan löysää, Purenaturalilla korvat töhnäs taas ja punotti vaikka muuten oli hyvä, toistaseks tää on tarttunut, korvat näyttää jo paremmalta ja maistuu hyvin. Toki tuo on niin ahmatti että söis varmaan vaikka pieniä kiviä :nauru:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Csia

Csia
Viestimäärä: 77

VS: NUTRIMA - Keskiviikkona, 08.03.2017 klo 20:06  
+
0
Meillä syötiin jotain vihreän pussin Nutrimaa pari kk lihan ohella (50/50). Silmät alkoivat kummallisesti rähmiä, muuten tuntui sopivan tälle mahaongelmaiselle. Sitten tulehtui suoli muista syistä enkä enää uskaltanut palata mihinkään vanhaan + toki se silmien rähmiminen oli merkki, että ei istu ihan nappiin kuitenkaan.

Vaihdettiin Cibaun herkkämahaisen lohiriisiin, jossa ei ole mitään turhaa auringonkukkayrttiuutetomaattipuolukkaa ja kumppaneita. Riisiähän siinä on paljon, mutta sopii lihan kylkeen aivan hyvin.

Ei toi Nutrima mikään oikotie onneen ole, kuten ei mikään muukaan nappula. Siitä sporttiversiosta olen kuullut ihan hyvää, on siis toiminut sellaisilla aktiivisilla koirilla, joiden kylkiin ei normaalisti mikään tartu.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 03:30)