Ohjeet ja säännöt
Takaisin
TERVEYS - Maanantaina, 13.06.2011 klo 15:43

Löysä nahka

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

LöYSä NAHKA - Maanantaina, 13.06.2011 klo 15:43  
+
0
Minulla on vuoden (1) ikäinen walesinspringerspanieli narttu. Se syö Hill´s Adult Chicken -merkkistä ruokaa. Se harrastaa Tokoa ja kotona agilitya n. 4-6krt vko. Se syö ihan hyvin. Kylkiluut tuntuvat mutta tuntuisivat paremmin jos ei olisi sitä nahkaa siinä. Eli kaulassa, kyljissä, niskassa. Ihan terve on ja muuten kaikki ok. Siis sehän ON sitä pentunahkaa joka menee pikkuhiljaa pois mutta kysymys onkin miten sen saa häipymään nopeasti??
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: LöYSä NAHKA - Maanantaina, 13.06.2011 klo 23:59  
+
0
eh... leikkaamalla?

ei sitä nahkaa saa itse häivytettyä mihinkään. toisilta löytyy enemmän nahkaa kuin toisilta aikuisenakin.
this parrot is no more!

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LöYSä NAHKA - Tiistaina, 14.06.2011 klo 11:08  
+
0
Ei mitenkään.. mulla on 5v labradori ja löysää nahkaa on edelleen joka puolella. Koira on suhteellisen hoikassa kunnossa ollut aina. Nahka ei katoa:nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: LöYSä NAHKA - Tiistaina, 14.06.2011 klo 12:11  
+
0
Jaa-a.. Mun kaveri sanoi että sen koiralla lähti kuntoilemalla.. No ei se mua ainakaan haittaa, ajattelin vain kysästä
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

JuF

JuF
Viestimäärä: 205

VS: LöYSä NAHKA - Tiistaina, 14.06.2011 klo 13:17  
+
0

Dara kirjoitti:

Jaa-a.. Mun kaveri sanoi että sen koiralla lähti kuntoilemalla.. No ei se mua ainakaan haittaa, ajattelin vain kysästä



Kyllähän siinä kunnon kohotessa lihasmassakin kasvaa, jolloin nahka voi kiinteytyä, mutta eikai se nahka haitaksi ole?

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: LöYSä NAHKA - Tiistaina, 14.06.2011 klo 16:18  
+
0
Joo, ei sitä mitenkään saa häviämään, ei ainakaan nopeasti. Sitä sanotaan ns. kasvuvaraksi :hymy: Nahka kyllä "kiristyy" koiran kasvaessa aikuiseksi. Kaikille koirille jää myös jossain määrin joustuvaraa kaulaan ja niskaan, enemmän kuin muualle kehoon. Omalla koirallani ei näe kaulapantaakaan löysän nahan alta :nauru: Mutta täälläpäin se kuuluu asiaan.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LöYSä NAHKA - Tiistaina, 14.06.2011 klo 16:37  
+
0
Mä oon aina nauranut, että mä voisin roikottaa tota koiraa vaikka selästä niin että mulla ois nahka kädessä metrin korkeudella niin koira seisois edelleen maassa:nauru: eli kyllä sitä kasvunvaraa tosiaan löytyy, ehkä toi nyt oli vähän liioiteltua, mutta kyllä sitä reilusti on. Joskus kun koira makaakin niin nahkat vaan leviää lattialle sen viereen. En mä ainakaan oo pitänyt mitenkään ongelmana. Kerran näyttelyssä tuomari kirjoitti arvosteluun että liian löysä kaulanahka, mä tuumin silloin jotta jos veis ton koiran tonne Viron puolella kasvojen kohotukseen:nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Dara

Dara
Viestimäärä: 269

VS: LöYSä NAHKA - Tiistaina, 14.06.2011 klo 20:53  
+
0
Eihän siitä toki haittaa toki ole!
Jollekin olet se täydellinen, puuttuva pala elämästä

Victor

Victor
Viestimäärä: 18

VS: LöYSä NAHKA - Tiistaina, 08.08.2023 klo 04:16  
+
0
On tärkeää, että jatkatte terveellistä ruokavaliota ja aktiivista liikuntaa koirallenne. Agility ja Toko ovat erinomaisia tapoja pitää koira aktiivisena ja auttaa sitä pysymään hyvässä kunnossa. Huolehtikaa myös siitä, että annatte koiralle sopivan määrän ruokaa sen aktiivisuustason ja tarpeiden mukaan. Bitlife

timothyferriss

timothyferriss
Viestimäärä: 11

VS: LöYSä NAHKA - Tiistaina, 26.12.2023 klo 07:44  
+
0
Pentunahan ajan loppuminen ja aikuisen koiran iho-ominaisuuksien vakiintuminen voi kestää useita kuukausia tai jopa vuosia. Jotkut koirat säilyttävät hieman löysää nahkaa kaulan ja kylkien alueella aikuisenakin, mutta tämä voi vaihdella yksilöllisesti retro bowl

faraer

faraer
Viestimäärä: 2

VS: LöYSä NAHKA - Maanantaina, 19.02.2024 klo 02:00  
+
0

timothyferriss kirjoitti:

Pentunahan ajan loppuminen ja aikuisen koiran iho-ominaisuuksien vakiintuminen voi kestää useita kuukausia tai jopa vuosia. Jotkut koirat säilyttävät hieman löysää nahkaa kaulan ja kylkien alueella aikuisenakin, mutta tämä voi vaihdella yksilöllisesti Geometry Dash


consider using data recovery software to attempt to retrieve any lost files before initializing the disk. There are various reputable data recovery tools available for this purpose.

KerryTess

KerryTess
Viestimäärä: 3

VS: LöYSä NAHKA - Torstaina, 28.03.2024 klo 10:02  
+
0
Your ability to distill complex ideas prostadine into accessible content is truly impressive.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 03:30)