Ohjeet ja säännöt
Takaisin
TERVEYS - Lauantaina, 09.06.2012 klo 15:37

Nuori koira, takapää nytkähtelee/nykii

seppltoni

seppltoni
Viestimäärä: 2

NUORI KOIRA, TAKAPää NYTKäHTELEE/NYKII - Lauantaina, 09.06.2012 klo 15:37  
+
0
Minulla on 5 kk vanha suomenlapinkoiran pentu. Koira on minulla ensimmäinen ja aina välillä tarkkailen ehkä liikaakin mitä se tekee jne. Mutta tänään huolestuin kun näin että sen takapää nyki/nytkähteli kahdesti. Koiralla on hyvä ruokahalu ja se on leikkinyt aamun aikana terhakkaasti ja pentu hulinassa leikki hyvin toisen koiran kanssa. Mutta minulla on silti huoli että mistä tämä nykiminen/nytkähtely voisi johtua. Tämä siis tapahtuu pennun ollessa hereillä, niin istuessa kuin seistessäkin ja nykäyksiä on noin 5 kpl kerralla. Tämä on tapahtunut aikaisemminkin mutta en ole kiinnittänyt siihen niin huomiota silloin mutta nyt tänään se herätti huolia pääni sisällä. Minulla on ollut noin vuorokauden ikkunat ja parvekkeen ovi auki jotta sen olisi mukavempi olla mutta laitoin ne kiinni 30 min sitten, jotta saan asuntoon hieman lämpöisempää ilmaa. Mistä kyseinen nytkähtely/nykiminen voisi johtua? Punkkeja ei ole löytynyt vielä yhtäkään pennun turkista eikä ihosta kiinnittyneenä.

lartuska

lartuska
Viestimäärä: 215

VS: NUORI KOIRA, TAKAPää NYTKäHTELEE/NYKII - Sunnuntaina, 10.06.2012 klo 00:33  
+
0
Missä kohdassa koiraa tuota tarkemmin esiintyy? Esim. takajaloissa/jalassa vai onko koko koira esim. lantiosta taa päin...

seppltoni

seppltoni
Viestimäärä: 2

VS: NUORI KOIRA, TAKAPää NYTKäHTELEE/NYKII - Sunnuntaina, 10.06.2012 klo 08:34  
+
0
lantiosta taakse päin. Koira käyttäytyy muuten täysin normaalisti. Leikkii, peuhaa, ruokahalu on hyvä. Eilen illalla kun rapsuttelin niin löytyi yksi punkki jonka sain otettua pois.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28211
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6340
Viestejä yhteensä545731
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 14:45)