Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
TERVEYS - Maanantaina, 02.04.2012 klo 18:37

Typistäminen

Veroonica

Veroonica
Viestimäärä: 2

TYPISTäMINEN - Maanantaina, 02.04.2012 klo 18:37  
+
0
Hei, minä ostin amstafin pennun ja tajusin että haluan typistää hänelle korvat tiedän että suomessa se on kielletty, joten varasin ajan leikkaukseen Venäjällä 13.04.2012 ja nyt tuli paniikki, koska ajattelin että suomen rajalla saatta tulla ongelmia sillä koira on suomen passilla.
Olisiko joku viisas ihminen joka voisi kertoa minulle kuinka voin toimia etten riko lakia. Siten että voisin palata koirani kanssa typistettynä takaisin suomeen.

Jagster

Jagster
Viestimäärä: 1534

VS: TYPISTäMINEN - Maanantaina, 02.04.2012 klo 19:25  
+
0
Toivottavasti tämä on provo. Mutta menemällä Venäjälle ja typistämälle ne korvat. Mitään harrastuskäyttöä sillä koiralla ei sitten enää sen jälkeen ole. Typätyillä ei osallistuta.

Eläinsuojelun saat niskaasi ja runsaasti muiden pahennusta, koska Suomessa korvien leikkuu kiellettiin jo 1971, eikä sitä katsota suopeasti. Se on sitten ihan käräjäoikeudesta kiinni, myös syyttäjästä, että kun sinusta tehdään eläinsuojelulain perusteella rikosilmoitus, että katsotaanko sinun syyllistyneen siihen, koska olet kuljettanut koiran tarkoituksella Suomesta typistämisen takia.

Unohda koko juttu.

BTW, hetkisen kuluttua joku moderaattoreista sulkee tämän ketjun, koska typistämisestä on jo ketju. Minun puolestani tämän saisi heivata bittitaivaaseen, säilyttämiselle ei ole oikein mitään perusteita.
--
koiratiedon ja -taidon rautalankahässäkkä
http://www.katiska.info
***
Katiskan eJulkaisut
http://www.katiska.info/ejulkaisut

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TYPISTäMINEN - Maanantaina, 02.04.2012 klo 20:50  
+
0
Luulen että on provo. Mitä järkeä mennä Venäjälle asti typistämään koiran korvat.Eikai se korvien asento nyt niin tärkeä voi olla:mietiskel:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: TYPISTäMINEN - Maanantaina, 02.04.2012 klo 21:47  
+
0
Uskon että on provo. Tai toivon. Jos ei ole, aloittajan voisi viedä saunan taakse. Hyi helvetti.

Veroonica

Veroonica
Viestimäärä: 2

VS: TYPISTäMINEN - Maanantaina, 02.04.2012 klo 23:16  
+
0
Minä vain kysyin, heti löytyi paholaisia joiden on aina pakko iskeä kimppuun.
Puhutte niin ihan kuin suomessa ei löydy yhtään typistettyä koiraa. Tiedän etten ole ainut tälläinen joka haluaa typistää omaa koiraa. Minä kysyin neuvoa enkä kysynyt onko se oikein vai ei se on mun ihan ikioma asia, eikä muiden tarttee tulla puhumaan paskaa tänne.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: TYPISTäMINEN - Maanantaina, 02.04.2012 klo 23:35  
+
0

Veroonica kirjoitti:

Puhutte niin ihan kuin suomessa ei löydy yhtään typistettyä koiraa.


Ihan varmasti löytyy. Meilläkin on yksi sellainen, mutta itse sitä en ole meille hankkinut ja hännätön koira on vähintäänkin hölmön näköinen. Mutta tuo, että penturukka ei kelpaa luomuna, vaan vasta sitten kun sillä silvotut korvat. Se on iljettävää ja sairasta, jos mikä. Eikö koirassa ole tarpeeksi egonjatketta luomuna? Siihen on syynsä, miksi Suomessa ei saa typistää koiria. Se on rääkkäystä, kivuliasta, koira voi kärsiä typistyksestä myöhemmin. Toivottavasti jäät kiinni kyseisestä toiminnasta. Koiraparka. :suru:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: TYPISTäMINEN - Maanantaina, 02.04.2012 klo 23:54  
+
0
Aiheesta tosiaan löytyy jo keskustelu, joten tämä menee lukkoon. Mikäli tästä vähintäänkin absurdista kysymyksestä on tarvetta jatkaa, tehdään se jo olemassa olevassa ketjussa.

 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 13:00)