Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 31.05.2014 klo 12:48

Bongattu(ko?) KooCee:lainen! 2

Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15 16

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Sunnuntaina, 14.06.2015 klo 00:09  
+
0
Naukunen (olihan se tää nimimerkki? :nauru:) bongattu, tai siis hän bongas minut kun roudasin hiki päässä kamoja agilityn sm-kisoissa kunnon kenneltyttönä ja huoltohenkilönä. Hieno rata heillä ja oli kiva jutella!

Oliko myös Sarahia paikalla, aivanko olisit vastaan kävellyt jossain vaiheessa päivää?

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Sunnuntaina, 14.06.2015 klo 15:23  
+
0
^Juu, oon ollu eilen ja tänään sm-ageja toki kattomassa :hymy: Maksien radanreunalla lähinnä hengaillu kaks päivää. Mistä ihmeestä vaan oot mut tunnistanu kun mulla ei oo ollu etes koiria käsipuolessa tunnistusapuna? :nauru:

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Sunnuntaina, 14.06.2015 klo 19:30  
+
0
^ Mulla on suhteellisen hyvä kasvomuisti :jjei: Jos en just silloin ois ollu niin kiireessä niin olisin tullu hihasta nykäseen, myöhemmin en sinua enää harmillisesti nähnyt.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Sunnuntaina, 14.06.2015 klo 20:19  
+
0
^No näköjään on hyvä kasvomuisti! :hymy: Mulla taas on puolestaan onneton sellainen, joten en oikeasti tunnista kovin helpolla ihmisiä, joten mua kannattaa tosiaan nykiä hihasta niin määkin pääsen kartalle :nauru:

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Sunnuntaina, 14.06.2015 klo 20:26  
+
0
Mäkin bongasin Sarahian, en ehkä muuten olisi ymmärtänyt yhteyttä mutta kun semitutut kasvot hengasi lappalaiskoiria ohjanneiden ihmisten kanssa niin välähti. Bongasin myös innnan sekä Remyn!

Ja hohoo Cornelius, en tiedä hienosta, oli siinä ehkä hetkensä :nauru: Kiitos kuitenkin ja oli mukava jutella myös kanssanne!
Rise to reset the world.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Sunnuntaina, 14.06.2015 klo 23:14  
+
0
Kylläpäs te osaatte tarkkaan kattoa :nauru: Ja joo, molempina päivinä tuli kyllä hengailtua lappalaiskoiraihmisten kanssa pitkälti, kun niitä paljon kaveripiiristä yllättäen löytyy. Yks oma kasvattikin kisasi noissa geimeissä. Minä oon sen verran sokea, etten ole tainnut bongata ketään kc:laista. Edes innnaa en tainnut nähdä, vaikka innnan nyt olisin toki tuntenut.

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Lauantaina, 27.06.2015 klo 10:16  
+
0
Eepi78 bongattu facesta. :hymy:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Sunnuntaina, 28.06.2015 klo 21:07  
+
0
Meillä tais olla aika yhtäaikainen bongaus innnan kanssa perjantaina festarihumussa Hailuodossa :peukku:. Ei ois ehkä ekana tullu mieleen bongata majakan juurelta kc-tyyppejä :nauru: Oli hieno viikonloppu kyllä kaikkinensa, bongaus mukaan lukien. Ehkä ens vuonna uuestaan! Nyt Haukiputaillaan/Zembelöidään/Ouluillaan vielä pari päivää, ehkä bongauslistalle tulee vielä muitakin pohjosen tyyppejä, ken tietää!
Shibatrio <3

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Maanantaina, 29.06.2015 klo 13:51  
+
0
^ Hei oli kiva törmätä! :nauru: Meilläkin oli tosi mukava viikonloppu, vaikka ei loppujen lopuksi vissiin ihan kauhean montaa keikkaa taidettu kattoa, mulla mm. hukku auton avain lauantaina useaksi tunniksi, mutta se olikin koko ajan mun paidan rintataskussa. :D Ja piti priorisoida ryypiskelyä teltalla.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Torstaina, 02.07.2015 klo 15:39  
+
0
Hah, onnea on rintataskut :nauru: Mä taisin nähä just kaikki tarvittavat keikat ja olihan ne aivan huippuja, ens lauantaina vielä näkee yhen kovis bändisen, niin voi melkein olla jo tyytyväinen tän kesän saldoon. Mulla oli karseet ahistukset Hailuodosta ja punkeista, mutta selvittiin onneks vaan muutamalla koirien turkeissa kipittelevillä yksilöillä! Ehkä mun keittelemillä valkosipuliyrttiliemillä oli jotain vaikutusta :shifty: Oulu jäi taas vähän enemmän ikävä, mies jo katteli oikotieltä talojakin siltä suunnalta, sillä nimittäin kutkuttelis enemmänkin palata kottiin :eek:
Shibatrio <3

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Perjantaina, 03.07.2015 klo 11:09  
+
0
Mä en kyllä tajua. Mä en varmaan tunnistais ketään, vaikka muka oon kuitenkin katsellut noita pärstäkuviakin jonkin verran. Ehkä koiran kanssa, mutta en varmaan sittenkään.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Perjantaina, 03.07.2015 klo 12:00  
+
0
^ Se on taitolaji! Mä en ollut kyllä ensin yhtään varma, koska tiesin, että ooa ei asu täälläpäin. Mut hän tuli sitte rohkeasti nykimään lopulta hihasta pitkällisten kyräilyjen jälkeen. :D

Ooa ps, poikamiehen mielestä sun mies on sangen kuuma. :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Perjantaina, 03.07.2015 klo 22:27  
+
0
^^ Sama.. :roll: Mun kasvomuisti on jotenkin ihan olematon. Aina ihmetelly, kun rikossarjoissa piirtäjä hahmottelee syyllisen todistajan kuvailun mukaan. Ihanko oikeasti joku pystyy siihen?? :eek: Mä en todellakaan osais kuvata omia, mun äidin saati jonkun ohimennen nähdyn rosmon kasvoja! Hyvä, että osaan sanoa, onko mun isällä viikset vai ei.. :shifty:

Muistan aina, kun jaoin 14-vuotiaana luokan koulukuvia. Siihen asti meni hyvin, kunnes tuli mun kuvan vuoro. Mä en ihan oikeasti tunnistanu itteäni siitä kuvasta! Kaveri varmaan luuli missanneensa mun huonon vitsin, kun kysyin siltä apua oman kuvani jakamisessa..
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Perjantaina, 03.07.2015 klo 23:39  
+
0
^ Voisko sulla olla jonkinlainen kasvosokeus (prosopagnosia) tms? Ei kuulosta ihan normaalisti toimivilta aivoilta, jos ei tunnista itseään kuvasta eikä muista onko omalla isällä viikset.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Lauantaina, 04.07.2015 klo 10:08  
+
0
Mulla on ihan hyvä kasvomuisti, mutta nimimuisti sitten pettääkin ja pahasti :shifty: Innna oli aika heleppo tapaus!

Tosin tuli mulla vastaan nyt keväällä yhellä keikalla vastaan tyttö, etten mitenkään ois voinut tunnistaa tyyppiä, joka tunnisti mut. Tyttö oli nimittäin ollut 1.luokalla ja minä heidän luokkansa avustaja ööö noin 13 vuotta sitten :nauru: Mutta siinä me pailattiin sulassa sovussa, alkaa kyllä vähän hirvittää oman ikänsä puolesta, vaikka onneksi mua on parin vuoden sisään luultu alaikäiseksikin :shhh:

Hah, Innna täytyypä kertoa tolle partasuulle terveisiä :nauru:
Shibatrio <3

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Perjantaina, 10.07.2015 klo 03:57  
+
0

Johannna kirjoitti:

Aduro bongattu eräästä fb:n luontoryhmästä!




Huiiii!
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Sunnuntaina, 12.07.2015 klo 10:02  
+
0
Minä ja oon bongannut Aduron fb:stä! :hymy:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Tiistaina, 14.07.2015 klo 04:47  
+
0

nauris kirjoitti:

Minä ja oon bongannut Aduron fb:stä! :hymy:



Apua! :D :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Tiistaina, 14.07.2015 klo 18:35  
+
0
Ja nyt bongattu syntaksivirhe kaverin corgipostauksesta. Mikä on kun kooceeta hyppii silmille ovista ja ikkunoista :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: BONGATTU(KO?) KOOCEE:LAINEN! 2 - Maanantaina, 20.07.2015 klo 05:40  
+
0
^ Ou. :nauru: Sattuko olee joku näyttelyjuttu?
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

  Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28203
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545720
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään3
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265866
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 10:15)