Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 10.04.2013 klo 22:25

Elokuvat ja tv-ohjelmat 5

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 ... 51

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 01.07.2014 klo 22:28  
+
0
^Sama, harmitti vaan kun kausi vaihtui niin muistaakseni hahmotkin vaihtui.. mutta kyllä mä 2-3 kautta katsoin silti.
spn -13
broholminkoira, uros -16

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 01.07.2014 klo 22:33  
+
0
^ Kolmonen oli heikko, mutta kakkonenhan oli ihan paras koska Cook :cool:
Rise to reset the world.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 01.07.2014 klo 22:37  
+
0
Viisi päivää, kaksi tuotantokautta Orange is the new Black sarjaa ja fiilis on :love:

// Tuo MMFD kiinnostaisi, mutta sitä ei taida löytyä mistään suomalaisilla teksteillä?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.07.2014 klo 22:39)

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 01.07.2014 klo 22:41  
+
0
^ areenasta löytyy :)
tassun jälkiä seuraten..

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 02.07.2014 klo 22:24  
+
0
Joo, ite just katoin tuon MMFD:n muutamana iltayönä läpi areenassa kun täältä sain vinkkiä että on hyvä, ja oli se mukava, suorastaan hykerryttävä sarja taattuun enkkutyyliin, olin noteerannut sen kyllä muita areenasta katsoessani mutta ennen täältä saatua vinkkiä en ollut aikeissa katsoa sitä. Vaikka ite tuona ajankuvan vuonna olin jo jatko-opinnoissa, "muutamankin" vuoden vanhempana niin ei haitannu yhtään, eikä silllä nyt niin olekaan merkitystä mutta sen verran läheltä liippas kuitenkin. Oi :love:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 15:58  
+
0
Hyi hitto, voikohan olla hirveempää ohjelmaa kun Hauskat eläinvideot, tai joku sellainen.. :eek:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 18:59  
+
0
Spoiler Alert!

Teen Wolfin neljäs kausi on alkanut kyllä varsinaisella rytinällä, tykkään! Tämän kauden pahikset vaikuttaisivat olevan myös super-pelottavia!

Ainut mistä en tykkää on uusi intro. Tai tyyliltään se on hieno, mutta tuntuu niin väärältä ettei Daniel Sharman (näytteli Isaacia) saanut nimeään ja kuvaansa tuohon introon, vaikka mies näytteli 31 jaksossa. Sitten taas ilmestyy Shelley Henning (Malia), joka saa kuvansa introon 3 jakson jälkeen. Tuntuu niiiiiin väärältä! Itse siis tykkäsin kovastikkin Isaacin hahmosta. Ymmärrän toki, että Malian rooli tulee tämän kauden aikana kasvamaan todella paljon, mutta aika äkkinäiseltä tuo tuntui. :heristel:
Innolla jään kuitenkin katsomaan mitä kausi tulee pitämään sisällään. Ja WTF Derekin silmät. :eek::eek::eek: Tästä tulee mielenkiintoista :wink:


Onko kukaan täältä katsonut amerikkalaista sarjaa nimeltä Switched at birth? Varsin perinteistä perhedraamaa, mutta hieman eri näkökulmasta, koska toinen pääosanesittäjistä on kuuro. Sarjassa siis nähdään paljon kohtauksia, joissa käytetään pelkästään viittomakieltä ja monet näyttelijöistä ovat oikeasti kuuroja, eivät vain näyttele. Itse oon tuohon sarjaan ihan tykästynyt ja kaikki tähän mennessä tulleet jaksot tuli kahlattua läpi ennätysnopiaa!
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.07.2014 klo 23:34)

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 19:04  
+
0
Me aiotaan alkaa miehen kanssa seuraamaan sitä Klondike-sarjaa. Avausjakso ollaan nähty, enkä ole vielä ihan varma, että tykkäänkö siitä vai en. Eka jakso ainakin oli aika ennalta-arvattava ja jokseenkin kliseisen oloinen. Ehkä olen vaan lähtenyt liian kriittisellä silmällä sitä sarjaa seuraamaan. Muutamia Frasier-jaksoja lukuunottamatta tv:n katselu on jäänyt todella vähäiseksi tämän kesän aikana. Ei vaan ehdi.
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 19:35  
+
0
^Mä katsoin myös ekan jakson, mutta toisen unohdin kokonaan. Jäi vähän samat fiilikset ekan jakson perusteella, mutta kaipa tuo on katsottava läpi kun on vain kuusi jaksoa ja kullankaivuueräjormailu rulettaa :hymy:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 19:47  
+
0

muffinssi kirjoitti:

Teen Wolfin neljäs kausi on alkanut kyllä varsinaisella rytinällä, tykkään! Tämän kauden pahikset vaikuttaisivat olevan myös super-pelottavia!

Ainut mistä en tykkää on uusi intro. Tai tyyliltään se on hieno, mutta tuntuu niin väärältä ettei Daniel Sharman (näytteli Isaacia) saanut nimeään ja kuvaansa tuohon introon, vaikka mies näytteli 31 jaksossa. Sitten taas ilmestyy Shelley Henning (Malia), joka saa kuvansa introon 3 jakson jälkeen. Tuntuu niiiiiin väärältä! Itse siis tykkäsin kovastikkin Isaacin hahmosta. Ymmärrän toki, että Malian rooli tulee tämän kauden aikana kasvamaan todella paljon, mutta aika äkkinäiseltä tuo tuntui. :heristel:
Innolla jään kuitenkin katsomaan mitä kausi tulee pitämään sisällään. Ja WTF Derekin silmät. :eek::eek::eek: Tästä tulee mielenkiintoista :wink:


Whaat? Siis eihän Isaacia ole koko neljännellä kaudella, vai onko se nyt kuitenkin? Kun alunperin siis oli, ettei Daniel enää näyttele neloskaudella (en kyl muista miksi). Sen sijaan tulee noita uusia tyyppejä, Maliasta tuli tosiaan ykis päähenkilö. Lisäks sitte on se Liam joka jossain välissä tulee sarjaan mukaan. Introssahan on siis mukana vain henkilöt, jotka on sarjassa lähinnä pääosassa. Ite tykkään introsta kyllä :)

Kausi todellakin on lähteny rytinällä käyntiin, joka on ihan kiva. Tästä taitaa tulla paras kausi, ehkä. Saa nähdä loppupeleissä kumpa on parempi, kolmonen vai tää nelonen :P Uusin kausi vaikuttaa kahden jakson perusteella helvetin hyvältä.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 20:18  
+
0
Spoiler Alert!

Sherlock kirjoitti:


Whaat? Siis eihän Isaacia ole koko neljännellä kaudella, vai onko se nyt kuitenkin? Kun alunperin siis oli, ettei Daniel enää näyttele neloskaudella (en kyl muista miksi). Sen sijaan tulee noita uusia tyyppejä, Maliasta tuli tosiaan ykis päähenkilö. Lisäks sitte on se Liam joka jossain välissä tulee sarjaan mukaan. Introssahan on siis mukana vain henkilöt, jotka on sarjassa lähinnä pääosassa. Ite tykkään introsta kyllä :)



Ilmaisin itseni vähän huonosti tuossa ekassa viestissä. Siis tarkoitan ettei Isaac ollut esim 3A:n tai 3B:n introissa mukana ollenkaan vaikka silloin oli aika isossa roolissa tuossa sarjassa. Danielhan pyysi kirjoittamaan itsensä sarjasta pihalle osittain sen takia, ettei Isaacin hahmoa suostuttu tuottajan puolesta kehittämään eteenpäin vaikka oli hahmona iso osa tarinaa. Niin tuntuu vähän nurinkuriselta ettei Daniel saanut itseään introon vaikka ehti olla sarjassa mukana 31 jaksoa kun taas Shelley/Malia ehti kolmannella kaudella esiintyä kolmessa jaksossa ja sai heti uuden kauden alettua itsensä introon. En tykkää. :ylpea: Omasta mielestäni siis Isaacin hahmo oli varsin lähellä pääosaa kolmannella kaudella. Muutenhan introt on hienot. :)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.07.2014 klo 23:34)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 21:38  
+
0
^ Niin no joo, mä vähän ajattelinki et hääh, eihän se tässä uudessa introssa voi ollakkaan koska ei enää näyttele ko. sarjassa :nauru:

Mutta siis oo, onhan toi vähän sinänsä "outoa", ettei Daniel ollu päässy tohon kolmoskauden introon ollenkaan, kuitenki aika paljon esillä ja oli kylä aikalailla yksi päähenkilöistä sinänsä. Mulle toisaalta on se ja sama ketä siinä introssa on ja ketä ei :nauru: Mut yhdestä asiasta mä oon varma, jos Dylan (Stiles) joutuu jättämään sarjan, ni st kyllä menee mielenkiinto koko sarjaan :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.07.2014 klo 21:39)

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 23:23  
+
0
Spoiler Alert!

^No Isaac -fani täällä terve! :heiluti: :love: Se ehkä vaikuttaa siihen, minkä takia toi asia ärsyttää itseäni. Ei nyt suunnattomasti, mutta paljon kuitenkin.

Dylan O'Brien on kyllä näyttelijä, josta kuullaan vielä tulevaisuudessa ja paljon. Teen Wolfin ensimmäisen kauden aikana ei olisi mitenkään voinut uskoa jätkän kykenevän niin loistavaan suoritukseen kuin mitä Dylan 3B:ssä teki. Ihan mieletöntä. Dylan on kyllä sarjan yksi kantavimmista voimista, joka toimii hyvin yhteen Tyler Poseyn kanssa. Ilman Stilesiä sarjasta tulisi kyllä varsin tylsä. Odotan suurella mielenkiinnolla, että pääsen näkemään Dylanin tähdittämän The Maze Runnerin (suom. Labyrintti) kun se vain saapuu syksyllä ensi-iltaan.

Lisää Teen Wolf asiaa, miksi "The True Alpha" on huomattavasti heikompi kuin lauman omega tai beeta -jäsenet. Ihan typerää. :nauru:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.07.2014 klo 23:35)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 23:29  
+
0
Laitetaanhan niitä spoiler alertteja kun selkeesti katselette jotain muuta kuin Suomen tahtia. Tai no ei tuota taida Suomessa tullakaan? Itse oon jossain kakkoskauden ekoissa jaksoissa, pitäis aktivoitua.

Olen seuraillut myös tuota jonkun aiemmin mainitsemaa Switched at Birthiä, tosin nyt on jo monta kuukautta taukoa kun katselin sitäkin jenkkitahtia ja uusimmat jaksot on jostain alkukeväältä muistaakseni. Onko kukaan seurannut Devious Maidsia? Ihan hyvä korvike täykkäreille imo. Maanantaina alkaa LIVltä (Nelosen maksukanavilta on tullut jo) The Ringer, joka on kans ihan mielenkiintonen tuttavuus.

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 23:42  
+
0
^ Ei tuu Teen Wolf Suomessa ollenkaan, eikä varmaan tule koskaan tulemaankaan. Seuraan monia sarjoja, mutta tuon sarjan ihmiset hyödyntävät kyllä sosiaalisen median kaikkein tehokkaimmin.

Switched at birth myös palasi kevät tauoltaan takaisin ruutuun. :hymy: Mutta nyt jätän tämän melkein yksinpuheluni sikseen. :nauru:

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Lauantaina, 05.07.2014 klo 11:10  
+
0
Ahaa joo pahoittelut, en tajunnu yhtää et vois laitella Spoilet Alerttia, soriii :nauru: Sarjaa ei tosiaan näytetä suomessa, mä kyllä kovasti oon monelle kanavalle laitellu siitä palautett ja on luvanneet ottaa toiveen "listalle" et josko joskus ottaisivat ohjelmavalikoimaan.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Lauantaina, 05.07.2014 klo 15:38  
+
0
No hätä, tajusin kyllä lopettaa lukemisen mutta aattelin vaan huomauttaa ettei joltain muulta mee oleellista pilalle :)

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 17.07.2014 klo 19:14  
+
0
Mä oon ihan hurahtanut Isä Matteon tutkimuksia -sarjaan :shhh::shifty: eihän se mikään kummoinen sarjana ole, mutta vähän sellainen italian Kauniit ja rohkeat, eli puhhuvat niin selvää italiaa että on helppo opetella / verestää kielitaitoa mukana :nauru:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 17.07.2014 klo 19:55  
+
0
Täälläkin on kahlattu My mad fat diary läpi muutamissa päivissä, oli ihan :love: Alkuun en meinannut syttyä ollenkaan ja kolmeen kertaa jätin ekan jakson kesken, mutta sitten kun siitä pääsin vauhtiin, niin koukutuin täysin :nauru: Oli kyllä paras sarja pitkään aikaan, ja monesti ihan itkua tihrustelin, kun oli niin liikuttavaa ja jotenkin sydämeen käypää.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 18.07.2014 klo 10:50  
+
0
Kävin leffoissa katsomassa tähtiin kirjoitettu virhe elokuvan, eli siis tämä the fault in our stars. Ja voi hyvä ihme minkälainen leffa se oli, aivan loistava! Ja kuten melkein kaikki muutkin salissa, itsekin pillitin leffan puolesta välistä loppuun asti :shifty:

Ja nyt voin kyllä sanoa, että elokuva oli parempi mitä kirja!

// Ja Ansel Elgothan siis oli ihan ahhh niin tajuttoman komea :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.07.2014 klo 10:51)

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545787
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 07:00)