Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 10.04.2013 klo 22:25

Elokuvat ja tv-ohjelmat 5

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 28.08.2014 klo 11:21  
+
0

Pikipaimenia kirjoitti:


Mutta se ärsyttää että joitain ylen puolella näytettäviä ohjelmia mainostetaan "nyt alkaa uusi sarja sejase" ja katsot ekan puoleenväliin tai jopa seuraavan jakson ja huomaat että paskat tää mitään uutta on :ylpea:



Sama ärsytys! Ja yleensäkin se, että ohjelmatiedoissa ei läheskään aina mainita onko kyse uusinnasta vai ei. Katson tosi vähän televisiota "livenä" eli tallennan kaiken. Rasittavaa selata tallennuslistaa ja huomata joka toisen ohjelman kohdalla, että nähty on.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 05.09.2014 klo 12:26  
+
0
Uusi Sherlock :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 08.09.2014 klo 23:08  
+
0
Aloin kattoo eilen Orange Is The New Black ja hups jäin koukkuun....
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 09.09.2014 klo 08:31  
+
0
^ Mä alotin viime viikolla ja ykkönen on melkein katottu...
Rise to reset the world.

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 09.09.2014 klo 08:39  
+
0
Me ollaan myös aloitettu ko. sarja, mutta mulla meni into niihin mun mielestä aika kömpelöihin huumoriosuuksiin. Tai sitten mä olen vakavien ohjelmien ystävä :nauru:

Mutta! Eilen katsottiin Boardwalk Empiren uusimman kauden eka jakso, huomenna tulee S.O.A:n uusin jakso ja ja Downton Abbeykin alkaa taas kuun lopussa (?) ja mitä näitä nyt onkaan! :jjei:
Shibatrio <3

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 18.09.2014 klo 10:59  
+
0
Seuraako muut täällä Iholla-sarjaa? Mä oon nyt muutaman jakson katsonu ja tykkään miten erilaisia nuo henkilöt ja heidän arkensa on. Ihmettelen vaan tota kohua kun tuosta Eskosta on nyt noussut kovasti puhetta "toisaalla", että heidän arkensa ei voi olla todellista. Miten niin muka arki ei voisi olla suurimmaksi osaksi iloista naurua ja miten niin pariskunta ei voisi olla onnellinen pienestä lapsesta huolimatta?
Ylläpitäjä

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 18.09.2014 klo 11:31  
+
0
^Mä seuraan ja oon törmännyt myös noihin Esko-epäilyihin. Musta on ihan luonnollista, että arki on iloista kun kerran arkea pyörittävät ihmisetkin vaikuttaa tosi positiivisilta. Kai se vaan katkeralle kansalle on vaikea huomata, että esimerkiksi jotkut erimielisyydet voi hoitaa hyvässä hengessä.

Ainut mikä Eskossa harmittaa on se, että toistaiseksi ei oo ehkä sen syvällisempää yksinpuhelua tullut, ne on musta se sarjan paras osa. :hymy: Esimerkiksi Patrickin jutut avioliitosta tai Yrjänän menneisyyden muistelut on tosi mielenkiintosia kuulla ja valottaa enemmän sen henkilön ajatusmaailmaa.

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 18.09.2014 klo 11:42  
+
0
Mäkin seuraan ja tykkään tosi paljon! Patrick on mun lemppari, ehkä osittain siksi, koska se on kovasti mun miehen oloinen :nauru: Yrjänä miellyttää myös kovasti, ja on tosi mielenkiintoista seurata sen pariskunnan elämää. Jukka on myös aika symppis ja ainakin omaan silmään hoitavat tosi hienosti exän kanssa lasten elämää. Esko ja Tero on vielä tosi "kaukaisia", niistä ei irtoo oikeen mitään. Terosta ei oo muuta kuin treeniä ja treenimatkoja, ihan tylsää :roll:
Shibatrio <3

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 18.09.2014 klo 20:09  
+
0
Minä seuraan myös! :heiluti:

Terosta en pidä, ei puhu koskaan mistään muusta kuin tanssista. Ei perheestä, kavereista, työstä, mistään...
Muut vaikuttaa hyviltä tyypeiltä, erityisesti esko ja patrik on mun suosikkeja. Niillä on sellaista pilkettä silmäkulmassa, mikä vetoaa muhun.
Myös molempien tyyli ja ulkonäkö miellyttää :hymy:

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.09.2014 klo 20:43  
+
0
Anteeks mutta voi helvetti mikä roskaformaatti toi Sinkkulaiva on. Ensinnäkin noi jaksot on niin surkea köyhiä että itkettää, joku dokaa 10 minuuttia toisena iltana jossain sinkkubileissä ja loput 20 min puhutaan unelmien äijästä jota sitten etitään sieltä Baltic Princessiltä, eikä se sieltä ikinä löydy. Jotenkin vielä tuntuu että noiden ihmisten huonolla flaksilla mässäillään. Kamala ohjelma!
Rise to reset the world.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.09.2014 klo 08:37  
+
0
^ No älä! Sitten tuntuu että suurin osa noista osallistujista on ehkä vähän.. noh, ei ehkä niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.09.2014 klo 14:47  
+
0
Sinkkulaiva on kyllä ihan käsittämätön. Pari kertaa olen katsonut jotain muuta odotellessa, ja ilme on ollu tasoa :eek::eek: koko ohjelman ajan. Jotenkin sitä katsoessa tulee olo, että juonen kannalta toivotaan, ettei varteenotettavaa seuraa löydy, mikä sotii aika vahvasti koko ideaa vastaan.

Vitsi, odotin niin kovasti, että Under the Dome jatkuu, ja nyt en yhtään tiedä, tykkäänkö tästä kakkosesta vai en :nauru: En jaksanut ryykäillä katsomaan etukäteen, vaan päätin kerrankin seurata ihan tv-tahtia. Jotenkin heti ensimmäinen tokan kauden jakso oli niin hämärä, että en osaa päättää, mitä mieltä olen sarjasta.

Iholla saa jostain syystä jo ajatuksena kylmät väreet mulle, ei nappaa sitten yhtään.

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.09.2014 klo 14:55  
+
0
Avo pyysi kattomaan tämän trailerin. Hyvin harvoin diggaan kauhuelokuvista tai ne on mun mielestä jotenkin teennäisiä, mut tuo sai kyllä pari kertaa ummistamaan silmät jo pelkkää traileria katsoessa :eek: Hyi että, jotenkin tuollaiset lapsia kiusaavat möröt saa selkäpiin karmimaan! Tuo on pakko kyllä ehkä käydä katsomassa kun ilmestyy, tosin en tiedä uskaltaako tota mennä ihan elokuvateatteriin katsomaan ollenkaan..
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.09.2014 klo 14:58  
+
0
Joo ja ehm, en tiiä miten sanoisin tän nyt niin että se tulis oikein mutta jos rakkautta etsii kolmikymppinen pyörätuolissa istuva tukevahko täti, niin lienee selvää että ruotsinlaivalta sitä ei löydy tai jos löytyy niin asetelma ei oo ehkä ihan oikea.
Rise to reset the world.

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.09.2014 klo 15:40  
+
0

_Kisse_ kirjoitti:

Avo pyysi kattomaan tämän trailerin. Hyvin harvoin diggaan kauhuelokuvista tai ne on mun mielestä jotenkin teennäisiä, mut tuo sai kyllä pari kertaa ummistamaan silmät jo pelkkää traileria katsoessa :eek: Hyi että, jotenkin tuollaiset lapsia kiusaavat möröt saa selkäpiin karmimaan! Tuo on pakko kyllä ehkä käydä katsomassa kun ilmestyy, tosin en tiedä uskaltaako tota mennä ihan elokuvateatteriin katsomaan ollenkaan..


Katoin ton trailerin ja noh, enpä nyt tiedä... :nauru: On vähän siinä ja siinä onko katsomisen arvoinen. Vaikutti jotenkin tylsältä :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 26.09.2014 klo 03:11  
+
0
Mä oon kans innostunu seuraamaan tota Iholla-sarjaa, Eskoa sais kyllä näyttää enemmän mut mua vähän nyppii se sen kälättävä avovaimo joka mm. kuvailee ite sillä kameralla mainostaakseen blogiaan.. Ja se Tero on aika turha jätkä kun treenaa vaan eikä elämässä oo mitään muuta.

Mun elämässä on tyhjä aukko kun HIMYM ja Californication nyt loppu keväällä, Modern family odottaa katsomistaan ja kyllähän tuo Orange is the new black kiinnostais hitsisti. Kun sais aikasiks!:nauru: Oon pari kertaa nyt myös kattonu Toisenlaiset äidit-ohjelmaa, mutta se aiheuttaa vain yleensä facepalmeja kun ne ihmiset on niin... noh, osa ei oo ainakaan ylimääräisellä älyllä siunattuja naisimmeisiä.

Onko kukaan käyny kattoo sitä Mielensäpahoittajaa? Onko katsomisen arvoinen?
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Sunnuntaina, 05.10.2014 klo 23:39  
+
0

_Kisse_ kirjoitti:

Avo pyysi kattomaan tämän trailerin. Hyvin harvoin diggaan kauhuelokuvista tai ne on mun mielestä jotenkin teennäisiä, mut tuo sai kyllä pari kertaa ummistamaan silmät jo pelkkää traileria katsoessa :eek: Hyi että, jotenkin tuollaiset lapsia kiusaavat möröt saa selkäpiin karmimaan! Tuo on pakko kyllä ehkä käydä katsomassa kun ilmestyy, tosin en tiedä uskaltaako tota mennä ihan elokuvateatteriin katsomaan ollenkaan..



Mä oon oottanu tota niiiiiiin pitkään. Taisin tännekin jakaa ton leffan vinkkinä. Mul tuli jo trailerista kylmät väreet :D :eek:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 06.10.2014 klo 09:42  
+
0

syntaksivirhe kirjoitti:

Mun elämässä on tyhjä aukko kun HIMYM ja Californication nyt loppu keväällä


Mä olin loppujen lopuksi vaan tyytyväinen, että HIMYM loppui. Viimeinen tuotantokausi ei enää uponnut muhun yhtään, ja jotenkin se loppuratkaisu oli niin tekemällä tehty, ettei mitään järkeä. Odotin sarjan lopulta huomattavasti enemmän ja petyin pahasti. Onneks ne aiemmat kaudet on kuitenkin huippuja, mutta tuota vikaa tuskin tarvii uudelleen katsoa...

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 06.10.2014 klo 12:59  
+
0
Mistä tuon himymin vimppakauden vois kattoa?
Slku 2010
PkCollieu 2012

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 06.10.2014 klo 14:21  
+
0
^Sisko justiin vinkkas että jenkkiläisessä netflixissä ainakin jo näkyy! Joten hyvästi tenttikirjat :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28204
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään3
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 23:45)